Opel Rekord E1/daily
Re: Opel rekord E1/daily
Mah ne vem no, meni so pa bli rekordi še vseeno zelo všečni tudi ti novejši, ko sem bil še malinovec je ata imel Rekorda E2 1.8 ohc ki nam je pihno dihtungo glave na poti na morje ampak nas je pripeljal do cilja, doli se je zrihtal motor pa pol nazaj domov tut lepo šel. Jaz bi mu na tvojem mestu tudi privoščil neke felne pa mogoče šel kak centi ali dva bolj v kletno etažo pa je to to. Barva mi je všeč, lepo mu sede. Mogoče sem malo nostalgičen ampak koliko se spomnim so ti rekordi vseeno kr vredu šli.
Malo motivacije, pa da se bo mogoče komu bolj dopadel E1:
http://www.speedhunters.com/2012/01/car ... yellowcab/
Naj ti služi pa obilo varnih in srečnih kilometrov z njim!
Malo motivacije, pa da se bo mogoče komu bolj dopadel E1:
http://www.speedhunters.com/2012/01/car ... yellowcab/
Naj ti služi pa obilo varnih in srečnih kilometrov z njim!
Re: Opel rekord E1/daily
Malo offtopic ampak vseeno če si kdo želi rekorda E dvovraten "coupe " vem za enega ki bi stal tam v rangu 100e. Nahaja pa se v okolici Cerkvenjaka. Stanje tak tak je pa kompleten. Lahko posredujem kontakt na pm
- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: Opel rekord E1/daily
Svetovn je! Ne tega v pod tisat. Tak je super kot je.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel rekord E1/daily
JAO! Reče Milan Tarotnicjasno wrote:Svetovn je! Ne tega v pod tisat. Tak je super kot je.
Re: Opel rekord E1/daily
Hahha
Ja avto se na tej višini pelje bolj udobno kot tanou audi a8, vsaj tako ga je pokomentiral en prjatu
Drugače pa mora it obvezno malo proti tlom.
Ja avto se na tej višini pelje bolj udobno kot tanou audi a8, vsaj tako ga je pokomentiral en prjatu
Drugače pa mora it obvezno malo proti tlom.
-
- Posts: 1991
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Opel rekord E1/daily
papi wrote:JAO! Reče Milan Tarotnicjasno wrote:Svetovn je! Ne tega v pod tisat. Tak je super kot je.
hahaha.... evo, papi je tokrat zadel v nulo
Skratka ja, men tut rekord E ni nek biser, ampak ja, feltne in nizanje nardijo avto kr hud! Tine46, kr nared tko kot si si zamislu!
Kej ves ker motor ma?rene wrote:vem za enega ki bi stal tam v rangu 100e. Nahaja pa se v okolici Cerkvenjaka. Stanje tak tak je pa kompleten.
Re: Opel rekord E1/daily
Tale rekordič se je pa skoz v mojih koncih vozil ... Vevče - Polje. Avtostan d.o.o.
Re: Opel rekord E1/daily
2,0 bencinar kaj bolj točno pa nebi vedelAnzee wrote:papi wrote:JAO! Reče Milan Tarotnicjasno wrote:Svetovn je! Ne tega v pod tisat. Tak je super kot je.
hahaha.... evo, papi je tokrat zadel v nulo
Skratka ja, men tut rekord E ni nek biser, ampak ja, feltne in nizanje nardijo avto kr hud! Tine46, kr nared tko kot si si zamislu!
Kej ves ker motor ma?rene wrote:vem za enega ki bi stal tam v rangu 100e. Nahaja pa se v okolici Cerkvenjaka. Stanje tak tak je pa kompleten.
Re: Opel Rekord E1/daily
Na avtu je bilo v preteklih mesecih preventivno zamenjanih kar nekaj delov, sedaj je pa avto naprodaj, čisto iz enega razloga. Spije vse kar vidi
Za dejlija se ne obnese, drugače je pa super avto.
Za dejlija se ne obnese, drugače je pa super avto.
Re: Opel Rekord E1/daily
Po zelo dolgem času en update..
Tole pisanje mi ne gre najbolje od rok zato tudi nisem aktiven tukaj..kakorkoli v zadnjem letu ali dveh sem na avtu zamenjal sledeče dele:
- iz dotrajanih oem amortizerjev sem sel na nove Bilstainove, ki so popolnoma standarni..seveda je bil rekord delezen tudi novih vzmeti in sicer znamke TA-Tehnix (-40mm). zaenkrat se kombinacija dobro obnese ker je avto se vedno mehak in udoben, kar sem hotel.
- standardna (14col) železna platišča so nadomestila nova alu (16col) ki so kitajska replika bbs-a. spredaj so 8j, zadaj 9j. Dimenzija pnevmatike je 205 55r16 kar je po diametru skoraj identično kot original.
- zame kompleksen standardni vplinjač je zamenjal popolnoma nov Weber 38 DGAS ki zaenkrat deluje odlično, če odvzamem da ni nastavljen v nulo, ampak bo! Poraba na 100km ko sem lani poleti šel na Pag je bila po moji kalkulaciji 9l kar je odlično. Tudi na splošno se je izboljšala odzivnost na pedalki in pospeški..
- kot vsak starodobnik je dobil tudi ta nove svečke,rotor, kapo, platine, kondenzator, kable in še marsikaj.
ležaj čakajoč na novo mast in novih 40let življenja
obdelava sesalnega kolektorja..
adapter za novi vplinjač
home made pokrov za vplinjač
test
čiščenje in hitro popravilo parabol..
nova obutev
obvezen fotošuting
vaški piknik in krajevna skupnost z največjim številom starodobnih vozil (do sedaj že najmanj 3-je novi)
Tole pisanje mi ne gre najbolje od rok zato tudi nisem aktiven tukaj..kakorkoli v zadnjem letu ali dveh sem na avtu zamenjal sledeče dele:
- iz dotrajanih oem amortizerjev sem sel na nove Bilstainove, ki so popolnoma standarni..seveda je bil rekord delezen tudi novih vzmeti in sicer znamke TA-Tehnix (-40mm). zaenkrat se kombinacija dobro obnese ker je avto se vedno mehak in udoben, kar sem hotel.
- standardna (14col) železna platišča so nadomestila nova alu (16col) ki so kitajska replika bbs-a. spredaj so 8j, zadaj 9j. Dimenzija pnevmatike je 205 55r16 kar je po diametru skoraj identično kot original.
- zame kompleksen standardni vplinjač je zamenjal popolnoma nov Weber 38 DGAS ki zaenkrat deluje odlično, če odvzamem da ni nastavljen v nulo, ampak bo! Poraba na 100km ko sem lani poleti šel na Pag je bila po moji kalkulaciji 9l kar je odlično. Tudi na splošno se je izboljšala odzivnost na pedalki in pospeški..
- kot vsak starodobnik je dobil tudi ta nove svečke,rotor, kapo, platine, kondenzator, kable in še marsikaj.
ležaj čakajoč na novo mast in novih 40let življenja
obdelava sesalnega kolektorja..
adapter za novi vplinjač
home made pokrov za vplinjač
test
čiščenje in hitro popravilo parabol..
nova obutev
obvezen fotošuting
vaški piknik in krajevna skupnost z največjim številom starodobnih vozil (do sedaj že najmanj 3-je novi)