Page 8 of 14

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 12 Apr 2017, 23:20
by Tomy
Nič več črn.. :D

Image
Image

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 13 Apr 2017, 06:42
by jur76
Je pa iste barve kot od Cvetkota iz Zagorja.

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 13 Apr 2017, 17:39
by Tomy
Ne poznam sicer in tistega nisem videl, možno pa je..
Čeprav telefonske slike in barve na naših ekranih so enkrat na približno, ponavadi ne odražajo dejanskega stanja :)

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 19 Apr 2017, 21:20
by Tomy
Počasi se nadaljuje... nakupovalni seznam pa hitro daljša.

Tesnila oken in krom letvice. V originalu imam plastične letvice in pripadajoča tesila, dobijo se pa tudi alu.
Image

Kako je v praksi izgled, montaža plastične letvice proti alu letvicam? Glede na to da rabim vse novo lahko izbiram..

Glede na to da imam vse alu letvive za boke ravne in cele, sem poskusil eno spolirati.
V originalu je alu eloksiran? Spodnja letvica je samo fino polirana in se vidijo poškodbe, zgornjo pa sem zbrusil in grobo poliral. Na ta način se jih da rešit, je pa treba v tem primeru alu zaščitit, verjetno ni druge kot prozoren lak, ali?
Image

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 19 Apr 2017, 22:51
by pero27
Mam precej opravka z eloksacijo zarad svojga kšefta in tole ni eloksirano (danes se tak sijaj sicer da dosečt na eloksiranem kosu z predhodnim elektropoliranjem, ampak to je mogoče 10 let stara tehnologija šele)

Se pa aluminij sam, po naravni poti "eloksira" ker je eloksacija ubistvu samo kontrolirana oksidacija površine aluminija. Samo da pri tej naravni poti ne dobiš niti približno tako estetskega učinka, kot z pomočjo elektrolize v banji :D
No in ker je naravno zoksidirana plast po vrhu jo je tudi težje odbrusit, kot material pod njo (aluminjev oksid je zelo trd).

Zaščitiš lahko pa tud z voskom, tko kot feltne, samo je treba potem vsake tolk namazat...

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 20 Apr 2017, 10:08
by eugene
Ja mislim da ni eloksirano. Eloksirano pride tako svetlo satenasto. Provaj nek lak. Za alu letvice rabiš druga tesnila kot za plastičen keder se mi zdi. Pa letvico da š v tesnilo prej ko vstaviš šipo v avto. Se pravi pro šipa v tesnilo, letvica, in potem vse skupaj notri v avto. Jebeno opravilo. Pa dva kolega rabiš skoraj nujno, da ti tlačijo šipo notri.

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 20 Apr 2017, 12:10
by $küll
Na youtube imaš kup posnetkov kako se naredi

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 20 Apr 2017, 20:12
by jur76
Tomy wrote:Počasi se nadaljuje... nakupovalni seznam pa hitro daljša.

Tesnila oken in krom letvice. V originalu imam plastične letvice in pripadajoča tesila, dobijo se pa tudi alu.
Image

Kako je v praksi izgled, montaža plastične letvice proti alu letvicam? Glede na to da rabim vse novo lahko izbiram..

Glede na to da imam vse alu letvive za boke ravne in cele, sem poskusil eno spolirati.
V originalu je alu eloksiran? Spodnja letvica je samo fino polirana in se vidijo poškodbe, zgornjo pa sem zbrusil in grobo poliral. Na ta način se jih da rešit, je pa treba v tem primeru alu zaščitit, verjetno ni druge kot prozoren lak, ali?
Image

Sem imel enak problem pri enih aluminjastih pokrovih platišč pri eni obnovi, pa sem lepo nesu k Gašperju v Mengeš ,pa je spoliral in dal kromat, še dones tko kot prvi dan, sam moraš bit pa previden pri montaži, da krom ne poči.
NIKOLI Z SILO, VZEMI VEČJE KLADIVO!

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 20 Apr 2017, 21:18
by Tomy
Evo hvala za info, niti nisem vedel da gre alu kromat. Berem sedaj da delajo to tudi v Galmi, kjer običajno dam kromat, super :)
Je pa res na površini letvic precej trd sloj, tudi za strojno brušenje zopern.

Glede oken in letvic je pa youtube vse razjasnil :)

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 07 May 2018, 23:45
by Tomy
Malo se še brca :twisted:

Image


Image