Page 4 of 14

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 02 Feb 2017, 18:13
by Tomy
Črn praviš, torej je tak?:
http://webshop.caliber.nl/products/view ... d110b.html

Po izgledu mi je celo primernejši kot RCD120 model, nima sicer BT, ampak to se da preživet.
Si zadovoljen z njim, te kaj moti, težave? Pošlji mi sliko in ceno na zs prosim.

Obstajajo še kakšni radiji bolj priznanih znamk v retro izgledu, cenovnega razreda do 200€


Super! Prosim izmeri ko boš lahko, letvice imam pa 60-67l.
Namen jih imam upasati v linijo, za predstavo slika spodaj
Image

Glede na to da pridejo rozete števcev krom bo po mojem mnenju dobro zgledalo.

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 03 Feb 2017, 21:12
by Tomy
Zavore, manjkala je še posodica in zavorna tekočina.
Posodica in cilinder povezana z gumjastimi cevmi, v originalu je vmes kovinska cev,
pomoje več stikov, več možnosti za puščanje...
Image

Pred časom sem dobil na laser odrezane alu pante sprednje havbe, za test montirani.
Image

Image

Novi odbijači
Image

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 03 Feb 2017, 21:21
by DS71
mojster,da ne boš brez bremz ostal .. niso cevke brez pomena kovinske ;) Al to si dal samo od rezervarja do cilindra ?

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 03 Feb 2017, 21:48
by Tomy
Hehe itak, od rezervarja do glavnega bremz cilindra :D mogoče malo dvoumno napisano...

Se mam preveč rad da bi na bremzih šparal :)
Vse je novo/obnovljeno, pletene gibljive zavorne cevi...
Image

Image

Image

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 03 Feb 2017, 22:01
by L4UK0
Zakaj pa vse to gor daješ pred barvanjem? Če sem prav razumel bo dobil neko normalno barvo...

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 03 Feb 2017, 22:50
by Tine
Tomy wrote: Image

Hm dve strani debate o tem kak odrezat kroge v armaturko, pol pa vidim predelavo na letev :)Če ni skrivnost, me zanima od česa je, kako ste rešli geometrijo podvozja, Ackermanov kot obračanja koles štima? Kak bo kaj rajdni krog in kolk obratov do skrajne lege bo na volanu?

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 04 Feb 2017, 20:03
by Tomy
L4UK0 wrote:Zakaj pa vse to gor daješ pred barvanjem? Če sem prav razumel bo dobil neko normalno barvo...
Motorni prostor in przljažnik sta fertik pobarvana. Sestavljam pa stvari katere niso original oziroma da se prepričam da pašejo... Nebi rad pol ko bo avto pobarvan odkrivu neskladja :)

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 04 Feb 2017, 20:05
by Anzee
Tomy wrote:Hehe itak, od rezervarja do glavnega bremz cilindra
Sej so drgac cevi ki "prenesejo" zavorno tekocino? Ker vecina klasicnih gumi cevi v prisotnosti zavorne tekocine nakuha in razpade - bad idea! :)

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 04 Feb 2017, 20:12
by Tomy
Anzee wrote: Sej so drgac cevi ki "prenesejo" zavorno tekocino? Ker vecina klasicnih gumi cevi v prisotnosti zavorne tekocine nakuha in razpade - bad idea! :)
So za zavorno tekočino, oziroma bi naj bile.. kupjene pri hoffmann-speedster:
https://de.hoffmann-speedster.com/kaefe ... uessigkeit

Na sami cevi sicer ne piše nič, po izgledu je pa enaka originalu.

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 04 Feb 2017, 20:22
by Tomy
Dobro založena trgovina z raznimi cevmi , profili, ploščami je Gumiz - Kamnik.
http://www.gumiz.com/katalog2016/

Tu so me tudi opozorili glede izbire cevi za bencin, niso vse dobre.
Če nočeš da razpade v enem letu mora na njej pisati da je namenjena za bencin...