Page 1 of 2

Izpušni sistem 4-2-1

Posted: 27 Dec 2016, 16:13
by Fr3Ak
Zdravo,

naj najprej povem, da se ne gre za oldija, pa vseeno vem, da je tu kar nekaj strokovnjakov, ki bi mogoče lahko pomagali. Gre se za Corso C (2004) z 1.8 motorjem. Zamenjan je bil komplet kolektor in auspuh in sicer iz 4-1 v 4-2-1. Dodatno smo namestili še katalizator (200 celični).
Problem je naslednji. Avto ne naredi tehnične (zaradi plinov), in dosti krat se zgodi, da avto duši - ne vedno (komaj, komaj prileze do 3000 obratov, potem pa vleče na polno). Res je, da delam kar kratke relacije (mestna vožnja) in ga še to dodano "zjebe".
Torej izpušni kolektor je 4-2-1 potem luknja za lambdo, katalizator in še en lambda. V originalu so lambde čisto na vrhu in potem katalizator, pri meni pa se to vse skupaj prestavi spodaj, saj drugje ni prostora. Sedaj pa vprašanje kaj naredit? To, da z vezami naredim tehničnega mi je brez veze, ker bi rad, da avto gre normalno (ne bi pa rad kupov originala ...) kot se spodobi :) Se da kupit kakšne druge lambde, ali bi moral pelat čipat ali kaj je za naredit?

Tukaj še meritve opravljene na tehničnem:
Image

Hvala že v naprej vsem za pomoč!

Lp, Uroš

Re: Izpušni sistem 4-2-1

Posted: 27 Dec 2016, 16:49
by Tine
Pomojem da je problem z lambdami, samo menjava kolektorja nebi tako drasticno vplivala

Re: Izpušni sistem 4-2-1

Posted: 28 Dec 2016, 10:50
by Fr3Ak
Mehanik, ki je to preverjal, je rekel da lambde delajo, ampak ker so prenizko, pride do njih že preveč ohlajen plin in ne vračajo pravilnih podatkov... Sem probal tudi z drugimi lambdami od istega avta, pa je bila ista težava. Če bi vedel katere druge kupit, ki bi odpravile to težavo, bi bilo super :)

Re: Izpušni sistem 4-2-1

Posted: 28 Dec 2016, 11:44
by Fleko
Kaj tester pravi? Naj mehanik pregleda vrednosti, ki jo pošiljajo lambde, ne samo če javlja napako.
Se napaka pojavlja samo ko je hladen? Verjetno ima ta letnik avtomobila 1. lambdo s predgretjem, kar nebi smelo biti težav z temperaturo, res pa je, da lambda potrebuje nekih 500-600°C, da sama proizvaja elektriko.

Re: Izpušni sistem 4-2-1

Posted: 28 Dec 2016, 14:12
by Fr3Ak
Ne napaka je tak non stop prisotna (lučka gori non stop). Ni razlike med toplim / hladnim. Je pogledal na testerju vrednosti lambde in povedal to kar sem napisal: "lambde delajo, ampak ker so prenizko, pride do njih že preveč ohlajen plin in ne vračajo pravilnih podatkov... ".
Potem sem naredil še meritve na tehničnem pregledu, ki so mi izdali listek, ki sem ga prilepil v prvem postu, da se vidi vrednosti lambd.

Re: Izpušni sistem 4-2-1

Posted: 28 Dec 2016, 16:14
by majkl
Če bi povil s trakom bi mogoče bilo boljše...

Re: Izpušni sistem 4-2-1

Posted: 28 Dec 2016, 21:13
by L4UK0
Fr3Ak wrote:... da se vidi vrednosti lambd.
Na listu je vrednost lambde, katero oni vtaknejo v izpuh in ne vrednost "on board" lambd. Se pa sprašujem, če bi motor z napačno vrednostjo iz lambda sonde res tekel tako slabo, da te na tehničnem ne bi spustili skozi... :roll:

Re: Izpušni sistem 4-2-1

Posted: 28 Dec 2016, 21:52
by pero27
kolk žic ti gre do vsake lambde?

Re: Izpušni sistem 4-2-1

Posted: 28 Dec 2016, 23:58
by dennis18
pero27 wrote:kolk žic ti gre do vsake lambde?
Mislim da gredo 3 zice...

Avto gre v nizkih obratih slabo, ga dusi, navadno je tudi ogenj ter pok prisoten iz izpuha...ko pa ga zenes pa spila BP. Dejansko kot da ga zaliva...

Re: Izpušni sistem 4-2-1

Posted: 29 Dec 2016, 12:28
by pero27
Če grejo res 3 žice, potem maš ogrevane lambde in njihov položaj nebi smel met nekih hudih vplivov na meritve...