Lancia Beta HPE Volumex

User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Beta HPE Volumex

Post by grega983 » 28 Nov 2016, 10:51

To vse vemo za S4 (tehnikalije), bolj je fascinantno da pri podatku o 2.0 mopedu s 1.4 bara dobiš ven konje solidnega NA motorja iz tistega obdobja.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
TOMZY
Posts: 143
Joined: 03 Jun 2014, 21:29
Avtomobil: LANCIA BETA SPYDER

Re: Lancia Beta HPE Volumex

Post by TOMZY » 28 Nov 2016, 10:52

grega983 wrote:Spodaj pa tipična Lancia iz tistega obdobja.

Zgleda dobro :)

To boš sam rihtal ?
Mehanika se bo rihtala na primorskem koncu, kleparija in ličarija pa na dolenjskem koncu.
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Lancia Beta HPE Volumex

Post by DS71 » 28 Nov 2016, 10:54

Bravo tomaž..me veseli da ti je uspelo zadevo speljat ;) Se pridružujem kromatovim mislim glede končnega izdelka :)

Kaj za en otroški vrtec pa imamo tukaj ,da niste še nikol videli tega avta ? Ni čudno da je pol golf 2 najboljši avto na svetu :lol:
Čudi pa tudi mene malo ta konjenica ..a niso že precej prej njihovi dvo literski DOHC atmosferci imeli nekih 125-130 konjev..brez VX-a
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Lancia Beta HPE Volumex

Post by croma_man » 28 Nov 2016, 10:58

čak to je 8V motor z dvem odmičnim, pač klasika 2.0 ? jst sm mel ta motor v cromi, cht dohc 8v, torej 90 konjev

http://www.fiatcromaclubitalia.it/versi ... e/cht.html

ajd, pol neki prinese kompresor pa rešiš se luknje ker zvezno vleče proti turbotu.
TOMZY
Posts: 143
Joined: 03 Jun 2014, 21:29
Avtomobil: LANCIA BETA SPYDER

Re: Lancia Beta HPE Volumex

Post by TOMZY » 28 Nov 2016, 11:02

grega983 wrote:To vse vemo za S4 (tehnikalije), bolj je fascinantno da pri podatku o 2.0 mopedu s 1.4 bara dobiš ven konje solidnega NA motorja iz tistega obdobja.
Žal je tako kot pri Fiatu 124 volumex. Ni mi v interesu spreminjat karakteristik avtomobila, ker jih je že tako malo z takšnim sistemom, da je že problem z deli. tako da konjenica ostaja ista. Avto mi je namenjen za uživanje po regionalnih cestah, seveda pa kdaj tudi kakšna večja hitrost. ;)
TOMZY
Posts: 143
Joined: 03 Jun 2014, 21:29
Avtomobil: LANCIA BETA SPYDER

Re: Lancia Beta HPE Volumex

Post by TOMZY » 28 Nov 2016, 11:19

DS71 wrote:Bravo tomaž..me veseli da ti je uspelo zadevo speljat ;) Se pridružujem kromatovim mislim glede končnega izdelka :)

Kaj za en otroški vrtec pa imamo tukaj ,da niste še nikol videli tega avta ? Ni čudno da je pol golf 2 najboljši avto na svetu :lol:
Čudi pa tudi mene malo ta konjenica ..a niso že precej prej njihovi dvo literski DOHC atmosferci imeli nekih 125-130 konjev..brez VX-a

Tukaj je razlike med mojo Spyderco (119 KM) in in to HPE 17 KM, in razlika v navoru 176 Nm proti 206 Nm. Ne bi pa rad žalil drugih lastnikov starih avtomobilov z mojo izjavo, samo v tistih časih pri serijskih avtomobilih so Italjanski avti Alfa in Lancia glede na to kubaturo 2.0, golo težo motorja bili pred konkurenco lahko se pa motim. Glede konjev je pa tako, ker me nič ni skupaj pri moji kilaži (lahka kategorija), se pa še pri pospešku pridobi :D pa en vosu za volanom, se mora tudi štet zraven.
User avatar
l3v4rt
Posts: 368
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: Lancia Beta HPE Volumex

Post by l3v4rt » 28 Nov 2016, 14:49

Uuuu zanimiv projekt, bomo z veseljem spremljali! Čim manj izgub živcev in vitamina € ti želim :D
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Lancia Beta HPE Volumex

Post by pero27 » 28 Nov 2016, 17:26

TOMZY wrote: Ne bi pa rad žalil drugih lastnikov starih avtomobilov z mojo izjavo, samo v tistih časih pri serijskih avtomobilih so Italjanski avti Alfa in Lancia glede na to kubaturo 2.0, golo težo motorja bili pred konkurenco lahko se pa motim.
Hja, kaj pa vem; bmw m10 mašina z 8 ventili je mela z dvemi litri serijskih 130KM na mehanskem kugelfischer ajnšpicu in 170KM na tem istem ajnšpricu in 0.55 bara overboost turbotu.
To je blo že leta 73' na 2002kah, da o S14 sploh ne govorimo...
Je pa res da je blok železen...

Je pa tale tvoja lancia strašno zanimiv avto, jst tud nisem vedu da to obstaja :)
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Lancia Beta HPE Volumex

Post by DS71 » 29 Nov 2016, 13:03

ja..in italjani z 2 litri na fergazerjih z 130 konji ..pa kugelfišer je bila takrat znastvena fantastika za izbrane :D

Sej dejansko je mogoče v 70tih edino bmw pariral italjanskim motorjem kateri so sloveli da so se "vrteli"

Je pa blo nasplošno v teh letih 100 konjev veliko ..še posebno glede na težo avtov in pa na dejstvo,da je takrat povprečje konjenice znašalo kakšnih 50 konjev ali manj :lol:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Lancia Beta HPE Volumex

Post by L4UK0 » 29 Nov 2016, 14:06

Nissan S20 (Skyline in Fairlady Z432)
https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_S20_engine
Zdizajniran 1968, inline 6, 1989ccm, 160HP 8-)


P.s:
Lancia je pa itak top, sploh Volumex je res zanimivost ;)
Image
Post Reply