Page 15 of 29

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Posted: 29 Sep 2017, 11:51
by killergame
Ah kje. Jz sem pred ne vem kolk leti že v mojega 2.0 TS dajal Goetze robo, ker je daleč najbolš. Tudi za ta motor bi vzel Goetze tesnila glave, sam hudič, ker staneta sam levo in desno tesnilo glave, kot reinz cel set dihtung za cel motor :D

Bil sem sam vesel, da so očitno Goetze tudi original obročki. Ker eni drugi seti batov, ki jih mam doma so meli neke druge obročke, kjer oljni zgleda hudo čudno.

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Posted: 29 Sep 2017, 14:28
by pero27
Uf, sam bejž od Victor Reinz, pri m10 so njihova tesnila glave slavna po tem daredno spuščajo...

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Posted: 29 Sep 2017, 14:33
by croma_man
js mam od cometica, večni mir pa še pihaš jo lahk na 2 bara če želiš.

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Posted: 29 Sep 2017, 18:39
by killergame
Za reinza so ful mešana mnenja od motorja do motorja. Eni slabe izkušnje, eni dobre, eni sam njega prisegajo. Te V6 12V še nisem slišal, da bi bil problem s kerimi tesnili. Pa se vgrajuje goetze, reinz, ajusa, itd. Večina pri V6 prisega na reinza, pa gonijo na dirkališčih navite motorje pa je brez problema.

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Posted: 29 Sep 2017, 22:42
by L4UK0
Na Opel sceni Reinz velja za OK robo, vsaj tako sem jaz do zdaj mislil...pa sorry za offtopic! :oops:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Posted: 30 Sep 2017, 00:38
by killergame
Ah kak off topic. Vse kar je povezan z motorjem je on topic :D Vsa debata dobrodošla!

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Posted: 30 Sep 2017, 08:33
by zegler
croma_man wrote:js mam od cometica, večni mir pa še pihaš jo lahk na 2 bara če želiš.
no ce je lastnik teme rekel da to ni off topic :)

cometic sem dal jaz na bivsega nissana in baje je zadeva rahlo pihala mimo, filal sem ga samo 1.3 bar nadtlaka. Naslednji lastnik ko je trgal masino narazen je nasel mesto kjer je pihalo rahlo mimo, pa sem zadevo montiral lastnorocno, popolnoma ociscen in pregledan blok ter ravnana glava. Je pa res da se to ni cutilo in kazalo pri uporabi avta. :idea:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Posted: 02 Oct 2017, 12:45
by killergame
No izbira zadnjega cilindra mi je :roll:

To je sedaj kolega pošvasal in pobrusil tistega ruknjenega. Ki je z izjemo tega res odličen po merah in brez prask.

Image

Image


Ostala dva sta pa en dober po merah, odzunaj cel luknjast in poje*an od rje, pa še orng praske ma notr. In pa iz mojega motorja, ki je odzunaj kot nov, mere slabe, pa par prask in par pikic menda od rje.

Fajn izbira ne? :roll:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Posted: 08 Oct 2017, 01:55
by killergame
Mal napredka končno. Upam, da bojo jutri vsi bati v motorju in gotova zgodba z bati in cilindri.

Precej počasneje gre to sestavljanje, kot sem mislil. Treba se utaplat v olju, potem pa vse 3 batne obročke enega po enega v pušo cilindra v merilno območje (, ki se začne 10 mm od vrha, jz pa to delam na 14 mm globine od vrha) in preverit "gap" obročkov. Do sedaj za obe puše popolno. Direktno sredina med min-max. Potem pa zmontirat jih na bat in preverit še tam luft med obročki in batom. Vsi vse v toleranci kot morajo bit :D

Image


Zatem pa spet pušo v blok, naoljit pušo, naoljit bat, obročke in tisto pripravo za stiskanje obročkov. Ko je bat v puši pa spodaj preverit luft ojničnih ležajev s plastigage, ki je na obeh do sedaj vstavljenih 0.050, kar je ok (priporoča se za road and track day 0.040 do 0.050).

Potem pa na rob vijaka malenkost masti
Image

Vijake namazat z loctite
Image

In pa zategnit na pravi moment
Image

Image

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Posted: 13 Oct 2017, 23:47
by killergame
Malenkost napredka je spet blo. Počasi že zgleda mal boljše in motoru podobno. Se polni počasi :D

Image

Image