Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Ah kje. Jz sem pred ne vem kolk leti že v mojega 2.0 TS dajal Goetze robo, ker je daleč najbolš. Tudi za ta motor bi vzel Goetze tesnila glave, sam hudič, ker staneta sam levo in desno tesnilo glave, kot reinz cel set dihtung za cel motor
Bil sem sam vesel, da so očitno Goetze tudi original obročki. Ker eni drugi seti batov, ki jih mam doma so meli neke druge obročke, kjer oljni zgleda hudo čudno.
Bil sem sam vesel, da so očitno Goetze tudi original obročki. Ker eni drugi seti batov, ki jih mam doma so meli neke druge obročke, kjer oljni zgleda hudo čudno.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- pero27
- Posts: 2632
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Uf, sam bejž od Victor Reinz, pri m10 so njihova tesnila glave slavna po tem daredno spuščajo...
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
js mam od cometica, večni mir pa še pihaš jo lahk na 2 bara če želiš.
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Za reinza so ful mešana mnenja od motorja do motorja. Eni slabe izkušnje, eni dobre, eni sam njega prisegajo. Te V6 12V še nisem slišal, da bi bil problem s kerimi tesnili. Pa se vgrajuje goetze, reinz, ajusa, itd. Večina pri V6 prisega na reinza, pa gonijo na dirkališčih navite motorje pa je brez problema.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- L4UK0
- Posts: 3073
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Na Opel sceni Reinz velja za OK robo, vsaj tako sem jaz do zdaj mislil...pa sorry za offtopic!
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Ah kak off topic. Vse kar je povezan z motorjem je on topic Vsa debata dobrodošla!
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
no ce je lastnik teme rekel da to ni off topiccroma_man wrote:js mam od cometica, večni mir pa še pihaš jo lahk na 2 bara če želiš.
cometic sem dal jaz na bivsega nissana in baje je zadeva rahlo pihala mimo, filal sem ga samo 1.3 bar nadtlaka. Naslednji lastnik ko je trgal masino narazen je nasel mesto kjer je pihalo rahlo mimo, pa sem zadevo montiral lastnorocno, popolnoma ociscen in pregledan blok ter ravnana glava. Je pa res da se to ni cutilo in kazalo pri uporabi avta.
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
No izbira zadnjega cilindra mi je
To je sedaj kolega pošvasal in pobrusil tistega ruknjenega. Ki je z izjemo tega res odličen po merah in brez prask.
Ostala dva sta pa en dober po merah, odzunaj cel luknjast in poje*an od rje, pa še orng praske ma notr. In pa iz mojega motorja, ki je odzunaj kot nov, mere slabe, pa par prask in par pikic menda od rje.
Fajn izbira ne?
To je sedaj kolega pošvasal in pobrusil tistega ruknjenega. Ki je z izjemo tega res odličen po merah in brez prask.
Ostala dva sta pa en dober po merah, odzunaj cel luknjast in poje*an od rje, pa še orng praske ma notr. In pa iz mojega motorja, ki je odzunaj kot nov, mere slabe, pa par prask in par pikic menda od rje.
Fajn izbira ne?
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Mal napredka končno. Upam, da bojo jutri vsi bati v motorju in gotova zgodba z bati in cilindri.
Precej počasneje gre to sestavljanje, kot sem mislil. Treba se utaplat v olju, potem pa vse 3 batne obročke enega po enega v pušo cilindra v merilno območje (, ki se začne 10 mm od vrha, jz pa to delam na 14 mm globine od vrha) in preverit "gap" obročkov. Do sedaj za obe puše popolno. Direktno sredina med min-max. Potem pa zmontirat jih na bat in preverit še tam luft med obročki in batom. Vsi vse v toleranci kot morajo bit
Zatem pa spet pušo v blok, naoljit pušo, naoljit bat, obročke in tisto pripravo za stiskanje obročkov. Ko je bat v puši pa spodaj preverit luft ojničnih ležajev s plastigage, ki je na obeh do sedaj vstavljenih 0.050, kar je ok (priporoča se za road and track day 0.040 do 0.050).
Potem pa na rob vijaka malenkost masti
Vijake namazat z loctite
In pa zategnit na pravi moment
Precej počasneje gre to sestavljanje, kot sem mislil. Treba se utaplat v olju, potem pa vse 3 batne obročke enega po enega v pušo cilindra v merilno območje (, ki se začne 10 mm od vrha, jz pa to delam na 14 mm globine od vrha) in preverit "gap" obročkov. Do sedaj za obe puše popolno. Direktno sredina med min-max. Potem pa zmontirat jih na bat in preverit še tam luft med obročki in batom. Vsi vse v toleranci kot morajo bit
Zatem pa spet pušo v blok, naoljit pušo, naoljit bat, obročke in tisto pripravo za stiskanje obročkov. Ko je bat v puši pa spodaj preverit luft ojničnih ležajev s plastigage, ki je na obeh do sedaj vstavljenih 0.050, kar je ok (priporoča se za road and track day 0.040 do 0.050).
Potem pa na rob vijaka malenkost masti
Vijake namazat z loctite
In pa zategnit na pravi moment
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Malenkost napredka je spet blo. Počasi že zgleda mal boljše in motoru podobno. Se polni počasi
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex