Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"

User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by pero27 » 30 Dec 2018, 12:21

Pa dobro, kaj ti italjani ne vejo da se vodik raztaplja v aluminiju ko ga tališ al kaj?
To men počasi zgleda kot da niso v livarni nobenga razplinjenja delal pred vlivanjem... :shock:
User avatar
L4UK0
 
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by L4UK0 » 30 Dec 2018, 21:27

Uf samo imaš pa res smolo...toliko pobranih in potrganih navojev kot na zadnjih nekaj straneh...pa po tem kar beremo ne izgleda, da bi ti to vse 3x preveč na mrtvo zategoval. :roll: No ja, alfe pač... (trust me I know how it is) :lol:
Image
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by killergame » 31 Dec 2018, 14:59

Glede na vse alu dele motorja, pomojem niso kej veliko dali na kvaliteto vlivanja leta 88 :lol: Vsi deli so polni lukenj..

Mja navoji pa tut očitno vsi al pretegnjeni pred mano ali pa enostavno tako slaba kvaliteta. Plus dodaš pe slabe odlitke in maš en kup navojov za popravljat. Me še čaka isto z pokrovom motorja sigurno. Tam je tut na videz že ene par jih čist pretegnjenih...
Jz seveda vse z občutkom ali pa moment ključom zategujem.

In other news :) Pacient preživel operacijo srca.

Image

Sicer je tudi M8 luknja in navoj skoraj 1/3 brez navoja. Ampak je zadeva prijela. Zategnil na občutek, plus loctite za sigurno dal na vijak.

Image

Image

Image

Image

Zgoraj sem se pa vseeno odločil potem za M6 vijak+vzmetna podložka+loctite na vijak. Pa vse stegnjeno na 9.5 Nm.

Image

No potem pa montiranje zobatega jermena :lol: Čist italijansko "precizno". Hidravličen napenjalec je top zadeva za nastavit. NOT. No po 1 uri igranja in ugotavljanja how the fu*k, je le uspelo. Čeprav sem daleč od zadovolnega, ampak Jim K. pravi, da je to klasika pri teh motorjih, da so tko "nastavljeni" in da nimaš kej nardit.

Torej če cilaš oznake na odmičnih, potem je glavna gred tko:

Image

Če pa cilaš oznako na glavni gredi, so pa odmične tko:

Image

Image

No je pa sedaj zadeva skoraj kompletna že.

Image

Image
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
errhec
Posts: 11
Joined: 06 Jul 2016, 09:34

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by errhec » 31 Dec 2018, 16:36

Spremljam obnovo in samo pohvale.

Imam pa vprašanje, ali je kakšen zadržek glede uporabe Helicoil-a?
Mislim v smislu da ne bi zdržal obremenitev?

LP
Attachments
helicoil.jpg
malinuc
Posts: 185
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by malinuc » 31 Dec 2018, 18:29

ta helicoil drugače drži brez problemov. Sem že rešil premnik, ko je biu navoj od zavorne čeljusti pobran, brez problema lahko zategneš.
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by grega983 » 01 Jan 2019, 14:10

Te fedre rešujejo situacije na vseh mojih italjanih. In se super obnesejo
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by killergame » 01 Jan 2019, 21:06

Nobenih zadržkov. To bi bla skrajna opcija, če nebi M8 prijel. Ampak če se ne motim more bit potem luknja M10 za helicoil. Kar bi bla pa ze vlka luknja v ohišju črpalke. Kjer je dost mesa, ni panike.
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by pero27 » 01 Jan 2019, 22:33

Helicoil imajo svoje navojne svedre, je blizu M navojem, ampak ni isto, če hočeš da je res narjeno tako kot je treba vrežeš njihov navoj. ;)
Ask me how I know :broken:
george wheels
Posts: 177
Joined: 13 Sep 2014, 16:23
Avtomobil: jeep

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by george wheels » 04 Jan 2019, 12:29

helikon je veliko močnejša stvar kot vijak direkt saj je površina navojnice veliko večja, mislim da majo japonski motorji zdej kar original že helikone
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by DS71 » 04 Jan 2019, 14:34

pero27 wrote:Helicoil imajo svoje navojne svedre, je blizu M navojem, ampak ni isto, če hočeš da je res narjeno tako kot je treba vrežeš njihov navoj. ;)
Ask me how I know :broken:
a si kupil samo helcoil ? :D
v garniturah ponavadi dobiš sveder in navojni sveder
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Post Reply