Page 13 of 19

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Posted: 02 Nov 2016, 21:26
by DS71
žleht bo tole ...žleht... :twisted:

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Posted: 03 Nov 2016, 09:30
by croma_man
rollbar zadaj...kakšni napotki? nisem se s tem nikol ubadal, pri konstrukciji avta pa vidim da strehi ni za zaupat in bom šel v "kotalečogostilno" od B stebrička do prtlažnika.

- ali naredit nosilce na šasiji in vijačit rollbar gor ali kar fiksno varit? Za rollbar sem se zmenil, mandrell bent pipes, tig varjene tak da bo zgledal ultra seksi.

šel bi delal zadnjo verzijo, križ + ojačitev spodaj, s tem da zadnja točka vpetja rollbara bi bila povezava med šalcam in nosilcem za diferencial ker se bo delalo zadnje vpetje na novo.

Image

Image

ideje? dograditve? zavarit fix al nosilci + demontažno? Če se dela za razdret kje je najbolj varn "spoj" ? Kompletnega do A stebrička in povezavo na sprednje šalce ne bom delal.

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Posted: 03 Nov 2016, 10:10
by nicjasno
Glede na to, kako hitro se ti peljes in na moje nedavne izkusnje, bi jaz obvezno vkljucil vsaj a stebricek v kletko.

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Posted: 03 Nov 2016, 11:18
by JureK
Kaj točno pridobiš s takšno kletko? Ker jaz nekega drastičnega povečanja varnosti za šoferja in sopotnika ne vidim! Ali pač...?

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Posted: 03 Nov 2016, 11:25
by croma_man
ne gledam na črne scenarije, ker drugač bi se vozil po omejitvah in pa z avtom z 25 airbagi.

vseeno pa bo bolje to kot nič + še dodatno ojačam karoserijo, seveda vem, da če ga prislonim bo cel avto zvilo ... to je minus kletke in ojačitev.

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Posted: 03 Nov 2016, 12:03
by Fleko
Seveda se bo poznalo na togosti karoserije same.
Recimo pri avtomobilu, ki je verjetno na podobni ravni kar se tiče togosti, kot tale stojadin, je bila velika razlika v ovinkih ko sem odstranil vlečno kljuko :shock:
Res pa je, da je na temu avtomobilu bila poltoga prema zadaj in je zaradi tega, malo bolj krivilo karoserijo.

Croma je kakšen poseben razlog, da ne greš na 6 ali 8 točkovno?

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Posted: 03 Nov 2016, 13:21
by JureK
Croma je kakšen poseben razlog, da ne greš na 6 ali 8 točkovno?
No to sem mislil... A je velika razlika v ceni in teži?

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Posted: 03 Nov 2016, 13:29
by croma_man
rezat je treba armaturko, nočem met cevi med sedeži in tapeto pa še glavo mam preveliko.

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Posted: 03 Nov 2016, 17:22
by DS71
JureK wrote:Kaj točno pridobiš s takšno kletko? Ker jaz nekega drastičnega povečanja varnosti za šoferja in sopotnika ne vidim! Ali pač...?
na komot si H pasove omisliš ker nimaš problemov kam jih boš vpel :lol:

Glede varjenja ali vijačenja ..v dirkaških krogih se zagovarja varjenje ..če je dobro narejeno,po moje tudi vijačena ni dosti zadaj ..v obeh primerih moraš najprej "cokle" naredit,da imaš sploh dobro osnovo za skonstruirat rollbar

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Posted: 03 Nov 2016, 18:47
by kontejner
mogoče pa hatchback ne zgleda tak slabo 8-)