BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: BMW E6 1602 (turbo) touring 1971

Post by grega983 » 10 Aug 2016, 12:47

To boš sam rihtal ali pa bo spet loterija s kooperanti ?

Drgač pa zanimiv projekt :)
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: BMW E6 1602 (turbo) touring 1971

Post by Opelpower » 10 Aug 2016, 14:07

Krasno drvarnco si nabavu :lol: .... res ne vem kater mi je grši, tisti srebrni ali ta zelen :lol:

Image


Dober projekt! Edin res ne šparat na feltnah, pa mu prvoški raje kaj bolj oldskul kot RS. Na e21 pogojno še grejo, samo za tole mi je pa čisto premlada feltna. :? :D
Image
Bajta
Posts: 204
Joined: 27 Aug 2014, 21:03
Avtomobil: Golf mk1
Location: Ravne na Koroškem

Re: BMW E6 1602 (turbo) touring 1971

Post by Bajta » 10 Aug 2016, 14:48

čakam slike. kokice mam že prpravljene. :)
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E6 1602 (turbo) touring 1971

Post by croma_man » 10 Aug 2016, 15:09

pero27 wrote:Kul projekt, všeč mi je kako je izvedeno vpetje difa preko pokrova (mislim da e10 nimajo tako, ne? ); predvidevam da boš zunanjost difa ohranil in premontial notranjost od 318ti ali?
dif gre tavelik gor 188, tamali 168 ne bo prenesel moje zlorabe. Rezal se bo pomoje tam vse ker pride trojna povezava enak kot mam na e21, med zadnjimi košarami na dno in iz spodnje strani na isto plato prišraufan diff.
grega983 wrote:To boš sam rihtal ali pa bo spet loterija s kooperanti ?
Drgač pa zanimiv projekt :)
sam nikakor ne zmorem časovno, lahk da bo kdaj boljše, za turbo setup bo TIN pa trde predelave kar se tiče vpetja in powerja, tuki se ne zajebavam ker je lahk hitr mala napaka pa velika kazen. Kar se tiče karoserije in pa ostalih pizdarij pa mislim da ne spustim več nobenega zraven avta - to bom sam.
DS71 wrote:bravo ...podpiram idejo 8-)

a brez bebsov res ne gre ? Če že ..naj bo kaj po moško iz E serije :lol:
bebesi so v navodilih za uporabo napisan (bom pa probal še kej drugega, zaloge 15 col 4x100 mam neki)...
Eddy
Posts: 48
Joined: 17 May 2016, 15:42
Avtomobil: E30

Re: BMW E6 1602 (turbo) touring 1971

Post by Eddy » 10 Aug 2016, 16:50

Subscribed! 8-)
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E6 1602 (turbo) touring 1971

Post by zegler » 11 Aug 2016, 06:56

Mislim da je bil odber nakup, ceprav mi ti avti ne sedejo :) cudno da tebi croma glede na to da ti je vsec e21.. mogoce si tisti dan prevec feln spoliral in tisti prah, hjaaa :P

drugace pa glede tampalih difov pa saj niso tako svoh. No zaenkrat lahko tako trdim, kaj pa bo pa bomo vidli, mogoce imam premalo izkusenj :) Vem nekaj, da se zadeva HUDICEVO zagreje na ohisju difa sem se opekel, mislim da je treba samo poskrbet za hlajenje torej alpina style pokrov, al pa celo kak oljni hladilnik. (moj projekt - bo enkrat- :roll: )
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E6 1602 (turbo) touring 1971

Post by croma_man » 11 Aug 2016, 07:47

zgolj opažanje kar se mi je dogajal na e21, dif od 323 s špero, spodobno stanje lamel, novo LSD olje...dokler sem mel cestne gume je blo ok, takoj ko sem šel na semislicke pa je začela špera v ovinkih spuščat in sem spet kadil sam eno gumo. Jurcatu ga je tud uspel razbit in iz tega vidika, trenutno so cene 700-1000€ za e21 dif z špero...nima smisla. Raje ornk dif za 300€ gor pa razrezat mal pleha :twisted:

oblika? hja, davek na unikatnost na današnji sceni in pa želja po C kadett kilogramih in turbo motorju. Vedno me je zanimalo kak gre rwd avto z malo kg in turbo motorjem.
User avatar
Waxxx
Posts: 589
Joined: 30 Aug 2012, 11:27
Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
Location: Ponikva pri Žalcu
Contact:

Re: BMW E6 1602 (turbo) touring 1971

Post by Waxxx » 11 Aug 2016, 10:25

Zanimivo... Fiata 127 še nismo meli na forumu.... Ali pač? :lol:


Hec, skidam kapu. V originalu mi je smešn, ampak končni izdelek bo pa fukiš!
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW E6 1602 (turbo) touring 1971

Post by karoserist.si » 12 Aug 2016, 10:26

croma_man: Super, bravo za pogum in nakup ;). V turbo preobleki tole zgleda vrhunsko, pelje se pa tudi lepo.
Z obliko je pa vedno tako, da je nekomu všeč, spet drugim pa ne. Najbolj važno je, da je tebi kul ;).
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by croma_man » 12 Aug 2016, 23:33

pa začnimo, 45 let star barn find (20 let na suhem, rja prebrušena, premazana z wurthom in temeljno). Vrata in haube so za odpis, tu ni dileme.

soočenje na dnevni svetlobi
Image
Image

detajlen
Image

odlični premikači vozila dokler se ne uredi, stojni vijaki...madonca so bli napredni
Image

ni slabo kot zgleda
Image

eh ja, nekoč si bil oranžen...
Image

detajlen
Image

k sreči ne rabim nič od notranjosti, armaturka pride iz filca, pravtako bom delal podn na novo, tapete na novo,...
Image
Image

rahlo oksidiran pokrov
Image

še vedno več varovalk kot manta in kadett skupaj
Image

alo mojster, tu ni ajnšprica?
Image

tudi pod pokrovom motorja ne bom rabil nič...k sreči
Image

spodobna zadnja klop (mogoče je ne uspavam)
Image

več pa v naslednji epizodi, prvo pranje in dvigalo :idea:
Post Reply