BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
žleht bo tole ...žleht...
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
rollbar zadaj...kakšni napotki? nisem se s tem nikol ubadal, pri konstrukciji avta pa vidim da strehi ni za zaupat in bom šel v "kotalečogostilno" od B stebrička do prtlažnika.
- ali naredit nosilce na šasiji in vijačit rollbar gor ali kar fiksno varit? Za rollbar sem se zmenil, mandrell bent pipes, tig varjene tak da bo zgledal ultra seksi.
šel bi delal zadnjo verzijo, križ + ojačitev spodaj, s tem da zadnja točka vpetja rollbara bi bila povezava med šalcam in nosilcem za diferencial ker se bo delalo zadnje vpetje na novo.
ideje? dograditve? zavarit fix al nosilci + demontažno? Če se dela za razdret kje je najbolj varn "spoj" ? Kompletnega do A stebrička in povezavo na sprednje šalce ne bom delal.
- ali naredit nosilce na šasiji in vijačit rollbar gor ali kar fiksno varit? Za rollbar sem se zmenil, mandrell bent pipes, tig varjene tak da bo zgledal ultra seksi.
šel bi delal zadnjo verzijo, križ + ojačitev spodaj, s tem da zadnja točka vpetja rollbara bi bila povezava med šalcam in nosilcem za diferencial ker se bo delalo zadnje vpetje na novo.
ideje? dograditve? zavarit fix al nosilci + demontažno? Če se dela za razdret kje je najbolj varn "spoj" ? Kompletnega do A stebrička in povezavo na sprednje šalce ne bom delal.
- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Glede na to, kako hitro se ti peljes in na moje nedavne izkusnje, bi jaz obvezno vkljucil vsaj a stebricek v kletko.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Kaj točno pridobiš s takšno kletko? Ker jaz nekega drastičnega povečanja varnosti za šoferja in sopotnika ne vidim! Ali pač...?
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
ne gledam na črne scenarije, ker drugač bi se vozil po omejitvah in pa z avtom z 25 airbagi.
vseeno pa bo bolje to kot nič + še dodatno ojačam karoserijo, seveda vem, da če ga prislonim bo cel avto zvilo ... to je minus kletke in ojačitev.
vseeno pa bo bolje to kot nič + še dodatno ojačam karoserijo, seveda vem, da če ga prislonim bo cel avto zvilo ... to je minus kletke in ojačitev.
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
Seveda se bo poznalo na togosti karoserije same.
Recimo pri avtomobilu, ki je verjetno na podobni ravni kar se tiče togosti, kot tale stojadin, je bila velika razlika v ovinkih ko sem odstranil vlečno kljuko
Res pa je, da je na temu avtomobilu bila poltoga prema zadaj in je zaradi tega, malo bolj krivilo karoserijo.
Croma je kakšen poseben razlog, da ne greš na 6 ali 8 točkovno?
Recimo pri avtomobilu, ki je verjetno na podobni ravni kar se tiče togosti, kot tale stojadin, je bila velika razlika v ovinkih ko sem odstranil vlečno kljuko
Res pa je, da je na temu avtomobilu bila poltoga prema zadaj in je zaradi tega, malo bolj krivilo karoserijo.
Croma je kakšen poseben razlog, da ne greš na 6 ali 8 točkovno?
Get low, no matter how
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
No to sem mislil... A je velika razlika v ceni in teži?Croma je kakšen poseben razlog, da ne greš na 6 ali 8 točkovno?
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
rezat je treba armaturko, nočem met cevi med sedeži in tapeto pa še glavo mam preveliko.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
na komot si H pasove omisliš ker nimaš problemov kam jih boš vpelJureK wrote:Kaj točno pridobiš s takšno kletko? Ker jaz nekega drastičnega povečanja varnosti za šoferja in sopotnika ne vidim! Ali pač...?
Glede varjenja ali vijačenja ..v dirkaških krogih se zagovarja varjenje ..če je dobro narejeno,po moje tudi vijačena ni dosti zadaj ..v obeh primerih moraš najprej "cokle" naredit,da imaš sploh dobro osnovo za skonstruirat rollbar
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- kontejner
- Posts: 328
- Joined: 12 Sep 2012, 00:26
- Avtomobil: W123 230TE , W115 220D, Zastava 750
- Location: Maribor
Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971
mogoče pa hatchback ne zgleda tak slabo