Page 7 of 21

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 20 Jun 2016, 21:25
by tberli
Zdaj zaenkrat sem nasel gospoda Gregorja z Mbja kateri se spozna na minije v nulo tako da ce bo utegnil bomo uredili drugace pa bomo probali se koga najti..

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 09 Aug 2016, 16:21
by pero27
K je bla glih ena debata spet o Mikunijih na Kolpi in v Ljubljani.
Sem ravno nekaj zanimivega našel...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KnMxpxE609g[/youtube]

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 09 Aug 2016, 18:57
by DS71
jaz sem kakšen slab mesec nazaj šraufal eno 90 konjsko hondo marine (izvenkrmni) 4 cilindre, 1600 kubikov ...zadeva ima 4 enojne Keihin fergazerje ..čista klasika na plovec,brez membran ..po moje bi se tisto dalo fino ponucat na kakšnem avtu

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 04 Oct 2016, 12:28
by DS71
Boljše skoraj ne gre :)
Image

Image

Image

Image

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 04 Oct 2016, 12:53
by eugene
TO! weber IDA že obstajajo in tudi zgledajo super. Edino ni mil najbolj jasno kako se priklopi rail na injektorje. Vidi se nekaj v pokrovu samo mi ni jasno kako ga natakejo ker so pod kotom. Ali je cela komora pod tlakom benza. Samo potem kaj drži injektorje pa puščalo bi vse povsod.

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 04 Oct 2016, 13:50
by pero27
Ja sej če je cela komora pod tlakom, potem ta tlak tud injektorje pritisne ob oring in ne pušča. Pri avtih ko maš rail ti injektor rine ven iz raila, zato mora bit prišraufan, tukaj ti ga rine pa v "rail".
Edino en nepovratni ventil mora bit tam v pokrovu da ostane tlak tudi ko ugasneš avto.

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 04 Oct 2016, 13:52
by FR Wolf
To so samo prototipne slike. Ko bo zadeva špilala nebo nobene komore pod tlakom ampak tko kot mora bit :)

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 04 Oct 2016, 15:03
by eugene
Pero.Nepovratni ventil imaš drugače v pumpi. Se pa ne strinjam da bi bil tlak dovolj, da sigurno obdrži injektorje notri. Pa problem z tesnenjem na kablih. Sicer rešljiv z dodatnim konektorjem ampak vseeno. Pa tesnenje na osovinah....Ne. Nekako drugače mora met rešeno. Direkt na pokrovu.

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 05 Oct 2016, 07:28
by zegler
sori a jaz kaj ne vidim ? a ni to obicni ajnspritz ki je pac po izgledu kao - KAO dupli fergi ? mislim ce je to to kaj vidim :x . SAMO FEJKANJE zdaj se v svetu fergijev hahahahahha :lol: bljaaaaak

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 05 Oct 2016, 08:39
by croma_man
to je odrešitev za vse fergusonarje...

i'm so oldschool beee beee, pod armaturko pa standalone pa tole na motorju :lol: :lol: :lol: