Page 21 of 21

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 26 May 2023, 11:36
by pero27
Tudi tvoj datsun je lahko volvo! :D

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 04 Jul 2023, 14:09
by L4UK0
Ta moj komplet grdih svečk je malenkost boljši, še vedno pa mi ni čisto jasno, zakaj so tako različne.
Na Webrih sem imel razliko pretoka zraka cca 0.5-1.0 kg/h med posameznimi cilindri in so bile vse svečke zelo podobne barve, tu pa je pretok praktično v nulo, barva svečk pa precej narazen... :think:
20230701_130827.jpg
Ker sem imel pri roki izposojeno lambdo od @eugene sem si vzel čas in se (s strokovnim pristopom!) lotil popisa idle jetov. Nekako drug pogled na iste zadeve, ki jih @furi opisuje v svoji temi... viewtopic.php?t=2985&start=240#p50468
Skratka, tole so primerjave AFR-ja z različnimi idle jeti in različno nastavljenimi idle mixture screw-i. Merjeno pri konstantni vožnji v 4. prestavi. Meni je bilo zanimivo, da ima idle mixture screw tako velik vpliv na AFR tudi pri npr. 2500 RPM.
AFR.JPG

:wave:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 04 Jul 2023, 18:40
by furi
Uf to je pa ful dobro. Idle dela kar fajn visoko v obrate ja. Kako štimaš fuel vijake? Po propisih, do najvišjih obratov in dol dokler ne začne pokašljavat motor, pa spet malo odpreš? Gledam vse možno in sprašujem da vidim če ni kje še kakšna finta ki jo zamujam :lol:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 05 Jul 2023, 09:47
by L4UK0
Tista metoda "fast lean idle" mi ni všeč. Pri njej namreč prideš do tega, da boš imel AFR na idle precej lean. Jaz bi priporočal AFR na idle bolj okoli 13. Bo boljše laufal ko ga prižgeš, sploh če nimaš cold start systema.
Jaz sem idle mixture vijake nastavljal z lambdo. Izhodišče 2 1/2 od fully seated, pa potem korigiraš.
Edini trik, ki ga tu uporabljam je to, da vzameš ključ 8 in ga daš okoli vijaka in s tem precizno nastavljaš vijak po 1/12 obrata.

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 24 May 2024, 07:37
by JBezek
Mi zna kdo povedati kam pri Solex PDSI 30-35 uplinjaču pride kakšen del? Ali je samo višek v setu? Pa vijakov je tudi preveč?

1: tesnilo
2:oring
3:oring ali morda paše gor na mixture screw? Samo je malo prevelik in ne gre v tisto malo luknjico....slika v priponki...
4:tesnilo

Hvala in LP

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 25 May 2024, 17:39
by Tine
Nevem kako tocno je pri tem modelu, ampak pri večini kompletov ki so šli čez moje roke je praktično vedno kaki kos viška, včasih pa kaj tudi manjka. Za nepoznani vplinjač je smiselno vse izrabljene izmenljive kose zložit na mizo in jim najti zamenjavo v setu; ostale shraniš za hude čase, če kaj manjka pa dokupiš.

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 26 May 2024, 09:13
by errhec
Tukaj imaš kosovnico.
Upam, da ti bo v pomoč.

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 27 May 2024, 07:15
by JBezek
Hvala obema. Sem zložil stare in nove kose, in ja, nekaj je preveč robe.

Je kakšen mojster za nastacitev uplinjačev v LJ in okolici?

lp