Page 12 of 21

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 17 Nov 2017, 17:16
by Tine
Daj prosim naloži nekam, če se ti lubi! Hvala!

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 03 Dec 2017, 11:57
by eugene

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 05 Dec 2017, 13:55
by eugene
Porsche carrera gt (4cam) je fural weber 40 dcm 2 z 38mm venturiji. Rock&roll.

Image

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 05 Dec 2017, 22:45
by FR Wolf
Eugene, sej dokler maš zožitev bo zadeva vlekla in dokler je vlek se bojo tud molekula bencina lepo zmešale sicer malenkost slabš ampak se bodo. Problem pride pri vmesnih vrtljajih, ko progresija nima zadost bencina, glavni tok čez venturije pa ni vzpostavlen, tam zna zadeva matrat. Seprav štant gas dela, pa puni gas dela :D

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 05 Dec 2017, 22:55
by eugene
Ti mas webre 40 ane? Pa dvolitras je. Kake nastavitve imas? Kaj pa predvzig?

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 06 Dec 2017, 00:05
by pero27
Vi na weberjih računajte da mate v venturiju še en venturi namontiran; če bi šel računat da je samo tavelik in da nima polno krame v sredini se fizika nebi izšla, tko pa se...

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 06 Dec 2017, 08:55
by eugene
Res je to o buster venturiju. Zato tudi ta mali solex z hrošča dela brez venturija notri sploh.

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 06 Dec 2017, 09:41
by eugene
pero27 wrote:Ja nepane; če maš fiksen premer itbja, potem je ta premer optimalen samo pri enih ozkih obratih, pri nižjih ti hitrost zraka pade in manj nafila cilinder kot bi ga lahko, pri višjih pa predstavlja blokado. Al misliš da so japonci za brezveze dajal CV ITBje na motorje?
Sej zwieitaktar bo tud laufal če mu namontiraš ravno cev za auspuh, če bi rad pa še kaj profitiral od auspuha rabiš pa resonančno bučo, isto je pa z ITBji in fergazerji. Sej bo laufalo... ampak lahko bi laufalo boljš!
To glede premerov je načeloma res samo v realnosti ni izvedljivo, ker ni dovol, da bi spremeniš premer samo na nekem restriktorju (Tbju, venturiju...) ampak bi mogu spremenit cel sesalni trakt. Kaj ti pomaga zožitev na začetku trakta če pa imaš za njim port nespremenljivega ( večjega) premera. Tam bo hitrost spet padla.

Cv karburatorji pa nemajo veze s tem. Ta valj ki jo dviga pretok je tam, da je količina goriva kolkor tolko zvezna z količino vstopajočega zraka (load mašine), kar recimo pri FCRjih ni, kar je seveda ugodneje za mašine, ki se ne pospešujejo tako zelo hitro. Če bi blo kar praviš res bi ta valj (zaslonka) ostala, ko so šli na ITB injection.

Na preasure wave tuning pa hitrost plinov (povezana z premerom) nima tako velikega vpliva, ker pulzi potujejo gor pa dol z hitrostjo zvoka. In sploh vstopi v igro samo praktično samo pri WOT ker drugače loputa vse pokvari.

Poleg preasure wave pa je še en pojavna katerega ima hitrost plinov največji vpliv. To je vztrajnost molekul plina. Primer- Bat na poti navzdol vzpostavi pretok zraka skozi sesalni trakt. Plin se giblje z neko hitrostjo. Bat gre preko spodnje mrtve lega, vstopajoči plin pa vztraja v svojem gibanju in polne cilinder še, ko se bat giblje navzgor. Večja kot bo hitrost, dalj bo trajalo da se pretok ustavi.

Realnost je zmeraj nek kompromis seveda.

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 06 Dec 2017, 10:08
by Tine
Pero, verjetno misliš sliding throttle lopute namesto klasicnih loput? Venturijev kot takih pri injectionu itak nimamo.

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 06 Dec 2017, 14:54
by pero27
Ne, mislim CV ITBje, ki jih mamo:
Image
To ej blo aktualno v obdobju nekje 2000-2010

Ampak ima eugene prav; so potem okrog leta 2010 pogruntali da se ta problem bolje rešuje z variabilno dolžino trobentic in so šli na dvodolžinske z fiksnim premerom ''venturija'':
Image