Vse o frgazarjih in še več

Post Reply
tberli
Posts: 26
Joined: 01 May 2016, 14:15

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by tberli » 20 Jun 2016, 21:25

Zdaj zaenkrat sem nasel gospoda Gregorja z Mbja kateri se spozna na minije v nulo tako da ce bo utegnil bomo uredili drugace pa bomo probali se koga najti..
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 09 Aug 2016, 16:21

K je bla glih ena debata spet o Mikunijih na Kolpi in v Ljubljani.
Sem ravno nekaj zanimivega našel...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KnMxpxE609g[/youtube]
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by DS71 » 09 Aug 2016, 18:57

jaz sem kakšen slab mesec nazaj šraufal eno 90 konjsko hondo marine (izvenkrmni) 4 cilindre, 1600 kubikov ...zadeva ima 4 enojne Keihin fergazerje ..čista klasika na plovec,brez membran ..po moje bi se tisto dalo fino ponucat na kakšnem avtu
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by DS71 » 04 Oct 2016, 12:28

Boljše skoraj ne gre :)
Image

Image

Image

Image
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 04 Oct 2016, 12:53

TO! weber IDA že obstajajo in tudi zgledajo super. Edino ni mil najbolj jasno kako se priklopi rail na injektorje. Vidi se nekaj v pokrovu samo mi ni jasno kako ga natakejo ker so pod kotom. Ali je cela komora pod tlakom benza. Samo potem kaj drži injektorje pa puščalo bi vse povsod.
Let's go Brandon!
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 04 Oct 2016, 13:50

Ja sej če je cela komora pod tlakom, potem ta tlak tud injektorje pritisne ob oring in ne pušča. Pri avtih ko maš rail ti injektor rine ven iz raila, zato mora bit prišraufan, tukaj ti ga rine pa v "rail".
Edino en nepovratni ventil mora bit tam v pokrovu da ostane tlak tudi ko ugasneš avto.
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by FR Wolf » 04 Oct 2016, 13:52

To so samo prototipne slike. Ko bo zadeva špilala nebo nobene komore pod tlakom ampak tko kot mora bit :)
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 04 Oct 2016, 15:03

Pero.Nepovratni ventil imaš drugače v pumpi. Se pa ne strinjam da bi bil tlak dovolj, da sigurno obdrži injektorje notri. Pa problem z tesnenjem na kablih. Sicer rešljiv z dodatnim konektorjem ampak vseeno. Pa tesnenje na osovinah....Ne. Nekako drugače mora met rešeno. Direkt na pokrovu.
Let's go Brandon!
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by zegler » 05 Oct 2016, 07:28

sori a jaz kaj ne vidim ? a ni to obicni ajnspritz ki je pac po izgledu kao - KAO dupli fergi ? mislim ce je to to kaj vidim :x . SAMO FEJKANJE zdaj se v svetu fergijev hahahahahha :lol: bljaaaaak
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by croma_man » 05 Oct 2016, 08:39

to je odrešitev za vse fergusonarje...

i'm so oldschool beee beee, pod armaturko pa standalone pa tole na motorju :lol: :lol: :lol:
Post Reply