Vse o frgazarjih in še več
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
Zimski remont se je začel in s tem sem tudi fergije odmontiru. Sem šel zadnjič malo računat in se mi zdi, da bi morala biti loputa pod drugim kotom, da bi tole špilalo kot bi moralo. Bom moral eugena nafehtat še za en set loput...
Moja mojstrovina iz slikarja:
Moja mojstrovina iz slikarja:
Re: Vse o frgazarjih in še več
Tko kot sva se pogovarjala je super ideja, treba probat!
Dejstvo je da popolnoma zaprt mora biti progression odprt na strani trobentic torej na dejansko čist zaprto mora bit celotna loputa čez progression hole na strani idle miture vijaka.
Dejstvo je da popolnoma zaprt mora biti progression odprt na strani trobentic torej na dejansko čist zaprto mora bit celotna loputa čez progression hole na strani idle miture vijaka.
Alpinas were always posh hot rods!
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
Čak mau; kako boš pa dosegel da bo loputa potanovem zaprta pod drugim kotom, kot je trenutno? A bo loputa elipsaste oblike? A bo drug offset na aksi od lopute?
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
Ja pa sej loputa je že zdej elipsaste oblike. V bistvu bo potem malo bolj "okrogla" (79°30' vs cca 80°30').
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
Aha, nisem nikol tako razmišljal o tem, ker mi ni blo treba nikol loput delat, ampak, ja; če pomislim mora bit itak elipsaste oblike če hoče tesnit v kateremkoli položaju razen v 90°
Potem eugene reže lopute na cnc?
Potem eugene reže lopute na cnc?
Re: Vse o frgazarjih in še več
Par slik bom dal pa ti bo takoj jasno kako se to dela.
Let's go Brandon!
- pero27
- Posts: 2666
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Vse o frgazarjih in še več
O, hudo!
Sem se naučil nekaj novega!
Sej tole je pa še boljš, ker niti rob lopute ni pravokoten ampak lepo vzporeden z borom od fergija ko so zaprte
A fabrške lopute imajo potem tud tak rahlo pod kotom rob, al jih samo odrežejo pa je pravokoten rob?
Sem se naučil nekaj novega!
Sej tole je pa še boljš, ker niti rob lopute ni pravokoten ampak lepo vzporeden z borom od fergija ko so zaprte
A fabrške lopute imajo potem tud tak rahlo pod kotom rob, al jih samo odrežejo pa je pravokoten rob?
Re: Vse o frgazarjih in še več
Sick!eugene wrote:Par slik bom dal pa ti bo takoj jasno kako se to dela.
Alpinas were always posh hot rods!