Ford Taunus Tournier 1978 1.6 72km

Post Reply
User avatar
papi
Posts: 2187
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Ford Taunus Tournier 1978 1.6 72km

Post by papi » 01 Sep 2016, 12:17

pero27 wrote:Moraš gledat še dolžino "rok" - en tanek z kratkimi rokami je enako trd kot en debel z dolgimi ;)
True ;) Jst bi itak rezal roke.... rabim dolge 20cm
User avatar
Beatsky
Posts: 93
Joined: 16 Jan 2016, 19:23
Avtomobil: ford taunus 1978 tournier
Location: gorenjska

Re: Ford Taunus Tournier 1978 1.6 72km

Post by Beatsky » 05 Sep 2016, 14:34

Lepo vreme in malo dogajanja
Attachments
14138066_10209089515808467_4472793610331590043_o.jpg
User avatar
Beatsky
Posts: 93
Joined: 16 Jan 2016, 19:23
Avtomobil: ford taunus 1978 tournier
Location: gorenjska

Re: Ford Taunus Tournier 1978 1.6 72km

Post by Beatsky » 06 Sep 2016, 17:39

Kaj narediti z rjastimi vijaki?

Kupiti nove, ampak je problem da so marsikateri izven din serije - tovarniški.
Ali na novo pocinkati (poniklati) kar me skrbi da se bo vse pomešalo oz. pogubilo.
Premišljujem da bi za kpl podvozje reskiral za krom vijake. Ali ima kdo kaj izkušenj glede trdote (mislim da nima naztezne sile in poči).

Kaj z ostalimi vijaki.
V mislih imam cink spray - ampak pravijo da ni baš obstojen.
Ali pač pobarvati in urezati na novo navoje in privijačiti s kakšno maso da narediš film čez vijak proti zraku (rja).

Prosim in hvala za mnenja iz lastnih izkušenj!
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Ford Taunus Tournier 1978 1.6 72km

Post by DS71 » 06 Sep 2016, 17:59

jaz sem do zdaj ogromno original vijakov očistil v solni in jih dal pocinkat.Lahko ti jih očistijo tudi v pocinkovalnici ampak boš to dodatno plačal. Takšne ki niso kritični in pač samo nekaj držijo skupaj lahko daš nove.
Glede mešanja je pa tako..lahko jih prej posortiraš ampak vprašanje kaj bo potem ratalo v pocinkovalnici ..ena prednost je mogoče tam kjer še vedno cinkajo z vešanjem na žico (Romana Zrnec),posortiraš po škatlah in jih prosiš da tako tudi vežejo in mogoče celo pustijo zvezano. Takšno cinkanje je ponavadi nekaj dražje kot v bobnih. Si pa pri razstavljanju fotodokumentiraj,zelo priporočljivo da vijake slikaš zraven delov ali si zraven pripneš kakšen listek ..pa obvezno meter zraven vijaka,ker na slikah ni videt ali je vijak dolžine 15 ali 25 mm :lol: Mogoče malo več dela pri pripravah in porabljenega časa za fotkanje,ampak je dobra rešitev.
Pa prej ko sem jih zmetal v kislino sem jih fizično očistil z dratpiršno. Po kislino obvezno oprat v vodi,osušit,oprat v bencinu,še enkrat osušit in po možnosti našpricat z kakšnim wd .. v nasprotnem ti bojo ruznili v dveh urah. Jaz sem zelo pomagal kr z enim inox mrežastim inox cedilom za v kuhinjo. Ko sem jih pobiral iz kisline sem jih metal v cedilo,potem v vodo...etc etc ..pa ene kvalitetne visoke rokavice odporne na kislino,očale,delaj zunaj,veter naj piha proč od tebe ..zadržuj sapo ko staviš in pobiraš iz kisline :)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
Beatsky
Posts: 93
Joined: 16 Jan 2016, 19:23
Avtomobil: ford taunus 1978 tournier
Location: gorenjska

Re: Ford Taunus Tournier 1978 1.6 72km

Post by Beatsky » 12 Sep 2016, 13:06

Glede vijakov sem pa naredil sledeče. Vpel v strušnico zalaufal v roke pa drateno na vrtalko pa gasa. Ter seveda takoj nesel na cinkanje kajti vse imam na dosegu rok.
Kar je pa manjših vijakov in matic sem se pa odločil kar za nove...
Preveč sem že strupov zaužil ko sem brusil bitumen (ca. 140h) tako da se nisem šel še s kislino giftat ;).

Danes sem se lotil blatnikov, tale teden ga postavim na kolesa, montiram vrata, havbo... potem gre pa končno h kleparju.

sj počasi pa bo
User avatar
Beatsky
Posts: 93
Joined: 16 Jan 2016, 19:23
Avtomobil: ford taunus 1978 tournier
Location: gorenjska

Re: Ford Taunus Tournier 1978 1.6 72km

Post by Beatsky » 13 Sep 2016, 10:34

Glede zaščite podvozja sem malo premišljeval da bi vosek + krown olje skupaj zmešal ter nabrizgal.
Ali ima kdo kaj izkušenj s tem?
Za moje mnenje bi bila to kar dobra zaščita glede nato da avto ne bo vozen preko zime.

Roke podvozij in sprednjega mosta ne bi nič v to dajal saj je prašno barvano in mislim da bi pri normalni atovski vožnji moralo zdržati.
gtyrant
Posts: 240
Joined: 12 Feb 2013, 00:05
Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille

Re: Ford Taunus Tournier 1978 1.6 72km

Post by gtyrant » 13 Sep 2016, 12:41

Lahko povprašaš na firmo katera dela krown zaščito... mislim, da je tri krone.
Če se prav spomnim, tudi prakticirajo ta način, katerega omenjaš. Se pravi olje, nato pa še vosek čez.
Zaščita votlih delom bo kar dovolj, vsaj jaz tako mislim.
User avatar
Beatsky
Posts: 93
Joined: 16 Jan 2016, 19:23
Avtomobil: ford taunus 1978 tournier
Location: gorenjska

Re: Ford Taunus Tournier 1978 1.6 72km

Post by Beatsky » 14 Sep 2016, 13:10

Pa ga imamo začasno na kolesih...it so beautifull, ko bo pa črn podn bo pa še lepše
Attachments
14305253_10209188830891282_8957520690076622797_o.jpg
User avatar
Fordshizzle
Posts: 31
Joined: 19 Aug 2012, 11:13
Avtomobil: Ford Taunus GBTS 1977 2.0

Re: Ford Taunus Tournier 1978 1.6 72km

Post by Fordshizzle » 16 Sep 2016, 16:44

Bravo!Lep je,lep.Z trudom do zmage.Upam,da ti je kaj prav prišlo.
Nekaj delov še mam;)
P.s.Ko bo končan pa pridem pogledat na Gorenjsko;)
User avatar
Beatsky
Posts: 93
Joined: 16 Jan 2016, 19:23
Avtomobil: ford taunus 1978 tournier
Location: gorenjska

Re: Ford Taunus Tournier 1978 1.6 72km

Post by Beatsky » 17 Sep 2016, 15:00

Hvala prijatelj, se zelo trudim. Pridem še mimo kot sva se zmenila.
Drugače pa vabljen kadarkoli.

Vsi na forumu ste mi zelo prav prišli...pohvale vsem.
Komaj čakam da se srečamo s svojimi vozili in si pripovedujemo prigode in jebanja z renovacijo svojih konjičkev. ;)
Post Reply