Opel Manta A 2.4 GT/E

User avatar
skul
Posts: 83
Joined: 18 Oct 2011, 13:18

Re: OPEL MANTA-A

Post by skul » 18 Oct 2011, 23:22

Pri sprednji premi je pil enak postopek kot pri zadnji; PU puše,nove zav.čeljusti,diski,ležaji,vzmei in amortizerji.
Sledil je motor; motor, ki je bil vgrajen sem zavrgel ter si ga sposodil od OMEGE A 2.4i-C24NE, motor je v dobrem stanju zato sem zamenjal samo teflone na glavi,tesnila in semeringe.Motor je v osnovi podoben orginalnemu, vendar je bilo potrebno nekaj predelav.
Sedaj bo malo predaha od napornega dela in pa finančnega zalogaja,kakor sem že omenil se pozimi lotim notranjosti.
Ko bo kakšna faza končana pa spet naložim slikce.
PA170040.JPG
PA170039.JPG
PA170035.JPG
User avatar
L4UK0
Posts: 3080
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: OPEL MANTA-A

Post by L4UK0 » 18 Oct 2011, 23:59

No saj potem je pa na projektu že kar precej narejenega! Take obnove je res fino spremljat ;)
Motor zgleda lep - še en star Opel bo torej dobil 2.0+L CIH motor...nice :) Saj na manti ni razen elektrike potrebno nič predelovati?

Me pa zanima še ena stvar - v kolikor si razstavljal zadnji differencial - si kaj nastavljal nasedanje zobnikov?

LP
Image
User avatar
samo p
Posts: 176
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: OPEL MANTA-A

Post by samo p » 19 Oct 2011, 06:09

Odličen projekt,
da bi vgradil getrag oz. r25 nisi razmišljal?
User avatar
skul
Posts: 83
Joined: 18 Oct 2011, 13:18

Re: OPEL MANTA-A

Post by skul » 19 Oct 2011, 07:32

L4UKO- Differencial sem dal majstru nastavit.
samo p- vgradnja getraga r25 in drugih dodatkov imam v načrtu po končanem projektu,lepo počasi.Avto bom popolnjeval verjetno še leta, takšni pač smo, kdo to dela z dušo.
User avatar
skul
Posts: 83
Joined: 18 Oct 2011, 13:18

Re: OPEL MANTA-A

Post by skul » 19 Oct 2011, 07:59

L4Uko- Pri motorju od omega 2.4i je potrebno več posegov kot na motorju 2.0.Npr; karter moraš dat od starega motorja, zamenjat moraš sesalno cev olja, prevrtat blok motorja za šiko olja ali se znajt drugače, če obdržiš elktroniko od omege(Motronic 1.5) moraš predelati zobato jermenico na motorni gredi(stanjšati 3-5mm).Sesalni kolektor moraš vzet od CIH 2.2i, ker od omege je previsok in naseda hauba, zamenjat izpušni kolektor ali predelat prvo koleno izpuha.
To je kar se tiče moje predelave-niso veliki posegi,ko pa naletiš nanje pa ti kar kuštrajo lase.
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: OPEL MANTA-A

Post by DS71 » 19 Oct 2011, 08:35

tisto z diht maso me zanima čeprav si lih ne predstavljam čemu problemi .. verjetno en bolj "ščetinast" penzl pa mogoče piksno prej pogret v topli vodi?

Glede na to da bo avto znižan bi si mogoče zamislil nastavljiv panhardov drog?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
papi
Posts: 2187
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: OPEL MANTA-A

Post by papi » 19 Oct 2011, 09:48

zelo lepo in prsenetljivo hitro si to zrihtal!!!
glede menjalnika; dej še enkrat premisli da ga že zdaj zamenjaš, ker potem
ti nebo lahko vse še enkrat dajat na kose....

LP
User avatar
skul
Posts: 83
Joined: 18 Oct 2011, 13:18

Re: OPEL MANTA-A

Post by skul » 19 Oct 2011, 11:59

DS71- Glede diht mase je tako, da tovarniško ne moraš nredit, lahko enostavo namočič čopič in naneseš ali se malo potrudiš.
Moja praksa in nasveti ličarjev; vzameš čopiš širine 20-30(pri nekaterih masah ga dobiš zraven), je iz trdih vlaken posebaj za ta namen.Spoj oz. zadevo kjer boš nanašal zaščitiš z abdektrakom ter na debelo naneseš maso, potem si narediš plastično gladilko širine 20-30,jaz sem si zožal kar plastično lopatico za kitanje.No to gladilko namočiš v bencin ali nitro ter pogladiš maso za lepši in bolj gladek izgled.Verjetno je pa še več načinov...

Panhardov drog; o tem sem že razmišljal.Najprej postavim avto na kolesa, optika bo pokazala svoje.Če bo potrebno si bom dal naredit nastavljiv člen in ga priredil na star drog.Koliko sem zasledil nov kompletni stane cca 200 eur, mogoče se da samo člen kupit.
Enostavni nanos z čopičem.
Enostavni nanos z čopičem.
Izoliraš z trakom,naneseš maso in zgladiš.
Izoliraš z trakom,naneseš maso in zgladiš.
Končni izgled z malo truda, mislim da se splača.
Končni izgled z malo truda, mislim da se splača.
User avatar
papi
Posts: 2187
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: OPEL MANTA-A

Post by papi » 19 Oct 2011, 12:20

Panhardov drog: sam ga imam na obeh kadettih pa tudi laukotu sem ga naredil... lahko se kej zmenmo :)
User avatar
L4UK0
Posts: 3080
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: OPEL MANTA-A

Post by L4UK0 » 20 Oct 2011, 23:12

Aha, no saj potem je razen menjave sesalnega kolektorja približno isto dela kot z 2.2. V mislih sem imel pa predvsem predelave na avtu - hladilnik verjetno ostane tam kot je, prav tako mehanizem za gas?

P.S. Si mogoče bil zraven ko je majster rihtal diff? Mogoče veš kaj je naredil oz. kako? Jaz sem namreč spomladi sestavil en diff, pa mi malenkost žvižga pod obremenitvijo...in nismo nikoli pogruntali s čem bi rešili zadevo... :)

LP
Image
Post Reply