MB W114 250CE "Zlatko"
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: MB W114 250CE "Zlatko"
Evo še par pozerskih
Aja vmes se nam je pridružil še Nacho
Aja vmes se nam je pridružil še Nacho
May the Force be with you.
Re: MB W114 250CE "Zlatko"
Se đukeli dovoli v avtu vozit?
- L4UK0
- Posts: 3080
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: MB W114 250CE "Zlatko"
Top mečka, kej tazga bi bilo za imet, za familijo okol vozt po nedeljksih izletih...
Sicer pa morm rečt, da sem kar razočaran da ZX ni dobil svoje teme! No ampak važno, da se dogaja, kar pa ni dvoma...
Sicer pa morm rečt, da sem kar razočaran da ZX ni dobil svoje teme! No ampak važno, da se dogaja, kar pa ni dvoma...
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: MB W114 250CE "Zlatko"
Ja sem ga od malega navadil na avto/kombi. Tak da je čist divji ko se kam gre
May the Force be with you.
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: MB W114 250CE "Zlatko"
Bom vmes mal doštukal v tej temi Če bi hotel vse kar se dogaja objavlat bi blo potrebno devet tem, sem že razmišljal da bi naredil tako kot ma @ježek Vse pod eno streho
May the Force be with you.
Re: MB W114 250CE "Zlatko"
Lepo si zrihal luči. Avta sta pa sploh super videt
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: MB W114 250CE "Zlatko"
Hej banda imam vprašanje.
Opazil sem da sta mi benz spuščali dve šobi. Najprej sem zadevo rešil tako da sem menjal gumijasti podložki, ki sta tudi bili dotrajani in sem najrepj iskal napako tu.
Ko sem šobi nazaj namestil je do puščanja še vedno prihajalo, nato sem zadevo čisto razdrl, da sem točno videl kje pušča, no takrat sem tudi opazil da sta ti dve šobi očitno že bili menjani. Ko sem noter nabil luft, pa je bilo nekaj puščanja pri impulzerjih.
Vsaka je imela tudi svojo šifro (0 280 150 013 in 0 280 150 004) vse ostale so 0 280 150 035.
Ko sem zadevo sestavil nazaj skupaj puščanja ni več bilo, ker je sedaj zadeva taka da ni 100% mi ni najbolj všeč, ker ne rabim na koncu projekta recimo nekega požara
Je smiselno prvi dve dati obnoviti, oz vse skupaj potem tudi skalibrirati, ali je smiselno iskati še dve z isto šifro. Ter če kdo ve kako na podlagi teh šifer določim koliko barov pritiska imajo?
Je smiselno recimo tudi vseh 6 menjat za kakšno drugo alternativo?
Opazil sem da sta mi benz spuščali dve šobi. Najprej sem zadevo rešil tako da sem menjal gumijasti podložki, ki sta tudi bili dotrajani in sem najrepj iskal napako tu.
Ko sem šobi nazaj namestil je do puščanja še vedno prihajalo, nato sem zadevo čisto razdrl, da sem točno videl kje pušča, no takrat sem tudi opazil da sta ti dve šobi očitno že bili menjani. Ko sem noter nabil luft, pa je bilo nekaj puščanja pri impulzerjih.
Vsaka je imela tudi svojo šifro (0 280 150 013 in 0 280 150 004) vse ostale so 0 280 150 035.
Ko sem zadevo sestavil nazaj skupaj puščanja ni več bilo, ker je sedaj zadeva taka da ni 100% mi ni najbolj všeč, ker ne rabim na koncu projekta recimo nekega požara
Je smiselno prvi dve dati obnoviti, oz vse skupaj potem tudi skalibrirati, ali je smiselno iskati še dve z isto šifro. Ter če kdo ve kako na podlagi teh šifer določim koliko barov pritiska imajo?
Je smiselno recimo tudi vseh 6 menjat za kakšno drugo alternativo?
May the Force be with you.
- papi
- Posts: 2187
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: MB W114 250CE "Zlatko"
Ta zadnja tvoja ideja se mi zdi najbolj ok..
Da so vsi isti...
In ce ne najdes originalnih da das nekaj
cimbolj blizu po karakteristikah..
Dobis tabelo z nebroj vrsticami in karakteristikami zraven.. Najdes svoje in pol glede na te cifre alternativo
Da so vsi isti...
In ce ne najdes originalnih da das nekaj
cimbolj blizu po karakteristikah..
Dobis tabelo z nebroj vrsticami in karakteristikami zraven.. Najdes svoje in pol glede na te cifre alternativo
Re: MB W114 250CE "Zlatko"
Za D jet šob ni vec za dobit - so jih nehali delat. Kolikor jaz vem tudi kompatibilnega ni nic zaradi izredno nizkega tlaka pod katerim deluje sistem.
V kolikor pa kdo naumi kaksno zanesljivo carovnijo za ohranitev d jet kompatibilnih šob pa se priporocam. Trenutno za mojo w109 razmisljam v smeri resitev, ki jih ponuja elbe engineering glede na to, da si zelim nabiranja troublefree kilometrov
V kolikor pa kdo naumi kaksno zanesljivo carovnijo za ohranitev d jet kompatibilnih šob pa se priporocam. Trenutno za mojo w109 razmisljam v smeri resitev, ki jih ponuja elbe engineering glede na to, da si zelim nabiranja troublefree kilometrov
- The Boris
- Posts: 492
- Joined: 19 Jun 2015, 14:48
- Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
- Location: Maribor
- Contact:
Re: MB W114 250CE "Zlatko"
Ok neko glasno razmišlanje
Fuel Injectors Fit for 2000-2004 Ford F250 Super Duty F350 Super Duty 5.4L
8 takih šob pride recimo s poštnino 70€, na oko so nahitro podobne. Da bi kej v taki smeri recimo iskal je sploh smiselno?
Fuel Injectors Fit for 2000-2004 Ford F250 Super Duty F350 Super Duty 5.4L
8 takih šob pride recimo s poštnino 70€, na oko so nahitro podobne. Da bi kej v taki smeri recimo iskal je sploh smiselno?
May the Force be with you.