Ja, ko sta bila vidva z Anžetom pri meni je bila samo po strehi 'testno'spolirana, ampak potem sem uporabil prave paste in je efekt prej/pol res fenomenalen. Res da so odtenki vrat, bokov in havb sicer malenkost razlicni ampak bomo preživeli .L4UK0 wrote:Wow, to pa je bilo poliranje
Spet ena Manta B ;)
- karoserist.si
- Posts: 525
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Spet ena Manta B ;)
Re: Spet ena Manta B ;)
Matr sej si nov avto naredu!
- karoserist.si
- Posts: 525
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Spet ena Manta B ;)
Zaenkrat je plan tak, da se avto spravi v vozno stanje in se ga tehnično in kozmetično poštima.ZiZa wrote:wohoo a bo gt/e look?
V drugi fazi (torej enkrat v prihodnosti) je pa vsekakor mišljeno, da dobi GT/E look .
- karoserist.si
- Posts: 525
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Spet ena Manta B ;)
Aha, še eno vprašanje, imam opcijo dobiti komplet Koni fedre in blažilce od Mante GSI, a mogoče kdo ve koliko je bila GT/E v originalu nižja od standardne Mante?
-
- Posts: 1991
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Spet ena Manta B ;)
Ce se ne motim so bile GT/E mante za cca 2cm nizje od standardnih. Vsaj pri Manti A imam tak podatek, verjetno pri B ni bilo bistvenih razlik. Ti mors to itak bolj znizat
Se par fotk od te Mante. Bom pa probal poiskati se kaksno (na prenovljenem opelarhivu... no mal mu se manka) -> http://www.opelarhiv.si/?p=7
Se par fotk od te Mante. Bom pa probal poiskati se kaksno (na prenovljenem opelarhivu... no mal mu se manka) -> http://www.opelarhiv.si/?p=7
- karoserist.si
- Posts: 525
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Spet ena Manta B ;)
Ja, ja, jst tud mislim, da bo treba kar neki več cm spustit tole opelico.
Arhiv je pa zakon . Teh slik, k ste jo šli iskat k Teotu pa še nism vidu . Če najdeš še kake slike se jih pa tudi ne bom branil .
Arhiv je pa zakon . Teh slik, k ste jo šli iskat k Teotu pa še nism vidu . Če najdeš še kake slike se jih pa tudi ne bom branil .
- Peeping_Tom
- Posts: 248
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Re: Spet ena Manta B ;)
super videt, da se tako hitro premikajo zadeve
ja, spustit bo treba pa več. GTE ima poleg 2 cm nižjih feder še debelejše stabilizatorje.
Si pa videl zadnjič ko ste basali manto pri anžetu - ascona je 4 cm nižja + težji menjalnik plus balon gume, pa še vseen izgleda čist stock....
ja, spustit bo treba pa več. GTE ima poleg 2 cm nižjih feder še debelejše stabilizatorje.
Si pa videl zadnjič ko ste basali manto pri anžetu - ascona je 4 cm nižja + težji menjalnik plus balon gume, pa še vseen izgleda čist stock....
- karoserist.si
- Posts: 525
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Spet ena Manta B ;)
Na žalost se ne premika tako hitro kot bi si želel, ampak glede na to, da je tole zadnje na moji prioritetni lestvici gre še kar dobro )).Peeping_Tom wrote:super videt, da se tako hitro premikajo zadeve
Torej v vmesnem času sem naredil par zadev:
Stare ''nekoč-krom'' kedre okoli šip....
...sem nadomestil z novimi krom kedri...
Potem sem kot nor iskal krom prednji odbijač, a brez prave sreče, dokler se mi ni nasmehnila sreča in sem zamenjal tele GSI plastike...
...za prednji in zadnji krom odbijač...sicer oba v zelo slabem stanju, ampak še vseeno imam sedaj vsaj osnovo za popravilo...
ni mi pa jasno, kako enim rata, da če že delajo luknje za dodatne luči, jih lahko vsaj točno navrtajo ne pa kar tja v tri dni kot tule...ampak bomo že nekako zamaskirali...
No potem sem v vmesnem času kupil še GTE spoiler-še čakam na pošto )):
in pa še en bombonček...tudi še čakam na paket
No za vikend sem imel pa ravno toliko časa, da sem dal avto na operacijsko mizo...beri ravnalno mizo...
Toliko zaenkrat, več pa sledi, ko se spet kaj premakne...
Last edited by karoserist.si on 29 Oct 2017, 20:26, edited 1 time in total.
- karoserist.si
- Posts: 525
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Spet ena Manta B ;)
Evo spet je bilo nekaj malega časa za Manto.
Na preoblačenje sem peljal sedeže...
...ter začel z ravnanjem karoserije. Havba se ni dala zapreti in luči ni bilo možno montirati ker je bila prednja vezna zamaknjena za dobra 2 cm, pa tudi krak je bil malce zamaknjen in se ni dalo montirat odbijača.
Ker ni bilo časa, da bi vse naredil, sem se lotil prednje vezne in kraka, spodnji del-spojler pa bom menjal kasneje.
Prej je bilo takole s havbo, ko se je ni dalo zapreti...
in
Potem se je začelo pri kraku...
...se nadaljevalo na prednji vezni...
...in nato še popravek maske...
...in se je havba prvič po več letih spet zaprla ))...
Potem je pa sledila še testna montaža žarometov...
Lufti sicer še kar strižejo in bo s tem še kar nekaj dela, ampak tisto so potem bolj finese.
Ko bo čas sledi menjava spodnjega pleh spoilerja, ravnanje prednjega voznikovega blatnika, ki ima cvikel, potem pa bo že možno vpasati in montirati prednji odbijač in GTE spojler...
Na preoblačenje sem peljal sedeže...
...ter začel z ravnanjem karoserije. Havba se ni dala zapreti in luči ni bilo možno montirati ker je bila prednja vezna zamaknjena za dobra 2 cm, pa tudi krak je bil malce zamaknjen in se ni dalo montirat odbijača.
Ker ni bilo časa, da bi vse naredil, sem se lotil prednje vezne in kraka, spodnji del-spojler pa bom menjal kasneje.
Prej je bilo takole s havbo, ko se je ni dalo zapreti...
in
Potem se je začelo pri kraku...
...se nadaljevalo na prednji vezni...
...in nato še popravek maske...
...in se je havba prvič po več letih spet zaprla ))...
Potem je pa sledila še testna montaža žarometov...
Lufti sicer še kar strižejo in bo s tem še kar nekaj dela, ampak tisto so potem bolj finese.
Ko bo čas sledi menjava spodnjega pleh spoilerja, ravnanje prednjega voznikovega blatnika, ki ima cvikel, potem pa bo že možno vpasati in montirati prednji odbijač in GTE spojler...
Last edited by karoserist.si on 29 Oct 2017, 20:56, edited 1 time in total.