Page 14 of 16

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Posted: 28 Aug 2017, 12:44
by rust
pa še plačajo ti :D

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Posted: 28 Aug 2017, 12:48
by croma_man
vsaj pr nas je dovozna ploščad tehtana na simbiu v celju, torej se pripelješ tja, stopiš iz avta in odčitaš kg, daš stricu za 1 pivo, ker mu itak ni jasno kar počneš in se odpelješ.

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Posted: 28 Aug 2017, 14:44
by stony
Iz seznama to do lahko odpikam, nekaj kar sem gruntal zadnje pol leta, glavnem drugi motor je od včeraj naprej v delavnici :twisted: Ni Škodin, če bo moja matematika držala vodo ciljamo okoli 230KM/t, kar mislim, da bo malo hitreje šlo, v primerjavi z trenutnimi 70-80KM/t :lol:
Kaj točno, še ne bom izdal ;)
Ziher vag grupa. Za 1000 maš 230hp z motorjem in inštalacijo vred :)

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Posted: 28 Aug 2017, 14:58
by pero27
Jst pa mislm da je Volvo ;)

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Posted: 29 Aug 2017, 08:43
by Fleko
stony wrote: Ziher vag grupa. Za 1000 maš 230hp z motorjem in inštalacijo vred :)
Kaj pa lahko dobiš za 1k€ z 230KM?

Nimam 230KM motorja, ciljam oz. želja je, da bo končno razmerje med težo avtomobila in močjo motorja 230KM na tono. En namig N/A je ;) tako da, ko bo premalo se lahko obesi turbino.

Drugače bom v kratkem zvagal Škodilaka ima znanec odpad in vago, samo Škodilak je moral postati mobilen.

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Posted: 29 Aug 2017, 09:28
by stony
Obesi kar turbino pa opusti N/A, edino če maš kakšnega wanklovega eksota. Smo že vsi bli na tej stopnici in z časom postanejo stroški preveliki glede na rezultate.
Za jurija dobiš vag 1.8t. 150hp že v štartu za 300€.

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Posted: 29 Aug 2017, 10:53
by Fleko
Bo N/A zaenkrat, mislim, da 3 kratnik moči, se bo zaenkrat kar poznalo. Trenutno mi je glavno, da čez zimo upašem motor tja kamor paše in se naslednjo sezono vozim malenkost hitreje, kot letos.

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Posted: 29 Aug 2017, 11:26
by majkl
Fleko wrote:Bo N/A ...
Jaz rečem Honda :D

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Posted: 30 Aug 2017, 07:06
by zegler
kolk kubature ? :) ker ce bos mel 1.8 al pa 2.0 z N/A 200konjev pa pol gor obesil turbo se bo skadilo - pa ne iz gum. Za obesit turbo bos moral kr zadev predelat na taki masini, ze samo kompresijsko razmerje ti ne bo stimalo ... edino ce bos fural kaki hardcore visokooktanski benz ;)

EDINO ce mas kaksno masino iz kakega bajka ki delajo na 15000 obratih pa tam delajo 200 konjev :)

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Posted: 30 Aug 2017, 07:45
by croma_man
ste pa matematiki, sej ta lupina ne bo mela 1 tono teže...