Page 34 of 35

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 20 Jul 2017, 22:01
by L4UK0
Zdejle pogledu video...konkretno je tole!!! :shock:

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 21 Jul 2017, 07:13
by zegler
ja pozna se ko zacnes z drugo prestavo tole delat, ker ko se nisem mel turbo gor sem pac z prvo prestavo take finte delal. Zdaj ko to dela v drugi pa so hitrosti kolesa tam do 90 km/h pa gre ornk hitro guma dol pa vrti se kot vrtiljak :lol: posledicno pa tud kadi, vcasih na kaksnem daljsem ovinku ko je grip malce slabsi se zgodi da v 3 tji prestavi in idealnih obratih hoce it zadnji del ven. :shock:

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 06 Aug 2017, 07:42
by zegler
No zdaj ko so bili tako vroci dnevi sem se malo savnal v garazi ob varilnem aparatu :lol: mislim da se ni splacalo :lol: . Kdor sledi temi ve, da se mi masina pri visjih obratih ne zavrti dovolj hitro. Mnenja sem bil, da je kriv downpipe, pa sem sel in nardil novega :roll: .
tale drugi krak je povzrocal tezave
tale drugi krak je povzrocal tezave
stari DP do prvega lonca
stari DP do prvega lonca
tak pa zgleda zdaj in ja dejansko se opazi razlika, sicer sem malo razocaran, ker tud turbo je ocitno premali, ampak je pa boljse za cca slabih 1000 obratov, pa tud prej prime. Pri polaganju cevi sem tokrat pazil da lepo pridem do vseh 4 ih sveck ob montiranem izpuhu, brez da si prste polomim zraven. Pa zraven vsega se dodatn efekt, da EGT sedaj pocasneje raste, tak da mogoce pa se malo tlak zdaj dvignem pa povrtam dizo na fergiju, sam pol bo pa 100% sklopka spustla :evil:
pri prirobnici sem moral malo ozit cev iz 63,5 na 58mm, zato tisti vari vzdolzno pri prirobnici (turbo ima izhod 58mm)
pri prirobnici sem moral malo ozit cev iz 63,5 na 58mm, zato tisti vari vzdolzno pri prirobnici (turbo ima izhod 58mm)

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 24 Sep 2017, 16:54
by l3v4rt
Da nebo kdo mislil, da mu downpipe ne funkcionira, sma šla v petek na hitri điro in zadeva leti 8-)
zgler.jpg

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 24 Sep 2017, 18:19
by pero27
zegler wrote:
DownNew.jpg
Uf, tole sem pa zgrešil, ful fensi zgleda :P
Kje si pa ovinke nabavil?

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 25 Sep 2017, 12:13
by grega983
Bolj kot da je polž premali bi rekel, da je težava v izvoru polža.

Kot se spomnim je turbo s TD fiata in tisto čudo ni narejeno da se vrti do 5k obratov ali višje. Od tod izvira, da je jedro oblikovano/dimenzionirano za manjšo količino izpušnih plinov (hitrost in gostota).
Kar pomeni da nad tem območjem pretoka učinkovitost turba pade. Ampak mislim da je na forumu nekaj mojstrov, ki ti bi tole lahko s kakšnim diagramom predstavili.

Predlagal bi vgradnjo kakšnega t25 polžeka (ali kaj novejšega), ki čisto solidno opravlja nalogo v bencinskih mlinčkih podobnih kapacitet.

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 25 Sep 2017, 13:23
by croma_man
glasujem za odmično...če ni ostrine ni obratov, m10 so znani po tem da so se vrtel samo ko si menjal odmično za schricka/dbilasa...

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 25 Sep 2017, 15:15
by FR Wolf
croma_man wrote:glasujem za odmično...če ni ostrine ni obratov, m10 so znani po tem da so se vrtel samo ko si menjal odmično za schricka/dbilasa...
Oder original Motorsport :D Sam pazi original imajo tudi nekatere 300°(oz. večina teh) večje ležajne površine in je treba glavo rezkat...

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 26 Sep 2017, 07:46
by zegler
ej Metod, dobro zgledata skupaj a ? edino ej kolk se pozna trdota amortizerjev, moram zategnit jaz malo konije :roll: 8-)
drugace pa drugic morava izbrat sirso cesto sem ti skoraj avto cohnil, malo je zdrsnilo pol ap thja saj sem spustil da je spet grip dobil.

Gre pa presenetljivo dobro tvoj zdaj, nisem pricakoval :twisted:

Pero, hvala, varilne loke sem kupil v rostfreicenter v hocah Mibra d.o.o., ampak so morali narocit, in narocili so jih tocno tolk kolk semjih vzel, mi je rekel to nimamo ker noben ne rabi - baje prvic da kdo to iskal :lol:

glede turbo pa obrati pa odmicne. Res je imate prav, dejansko ja turbo je premali, odmicne so stock in ja lahko bi drugace zgledalo. Pac na zacetku sem imel cist druge plane in cilje. Dejstvo pa je da ce bom sel v taki high performance tuning se bo to delalo na m10b20. Za tole m10b16 75konjsko masino pa je zame cist dovolj.

Re: BMW E21 kanariner

Posted: 26 Sep 2017, 10:23
by Tine
zegler wrote:
Pero, hvala, varilne loke sem kupil v rostfreicenter v hocah Mibra d.o.o., ampak so morali narocit, in narocili so jih tocno tolk kolk semjih vzel, mi je rekel to nimamo ker noben ne rabi - baje prvic da kdo to iskal :lol:
Si potreboval kako specifično eksotično dimenzijo? Ko sem jaz kupoval svoje mi jih je nadeval iz police, pa imeli so svašta dimenzij. Je pa res da so bili polirani.