BMW E21 kanariner

User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 04 Jul 2016, 17:11

odlicno se vec m10 turbo, i like :) masine narjene za to :)

drugace pa vsaka masina se da z 'malo' truda naredit na turbo, za dosti zadev ze mas tako kits. Pri einspricerih je tako samo izpusni kolektor treba predelat ali kupit pa eno lukno naredis v blok za odvod turbo olja, thats it .. pol pa program spremenis pa malo vecje dize pa cevi napeljes, pa gasa, pa mogoce se olje malo bolj pogosto zamenjas pa je to to za street use.
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: BMW E21 kanariner

Post by kmetek » 04 Jul 2016, 19:27

Če bi blo tko simpl bi vsak tretji mel turbo. No, sej tko k si napisou dela...dokler dela in kakor dela. Ni glih tko simpl ;) Edino če je zate street use da greš mal do trgovino in v kafič, tisto bi še šlo kakšno sezono ali dve ja. Kokr pa to parkrat konkretno zahajcaš je pa dost možnosti da kaj odleti.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by croma_man » 04 Jul 2016, 22:58

nene, avto more delat...turbo je delikaten dost bolj kot zauger ampak tud turbaka se da varno zložit za naš stil vožnje ki je rahlo obremenjujoč za komponente motorja.
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 05 Jul 2016, 07:26

JE tak simpl, samo v zraku je un bau bau. VSAKO masino lahko unicis v roku pol leta ce se k temu spravis, res da lahko turbaka se prej (sploh ce je narobe nastavljen).

Ampak dejansko lahko na stock kompnente kulturne m10 das turbinco je ne navijes vec kot 0.7 bar in vozis. Seveda se moras zadevat da notri ni kovanih batov, in presezek od hlajenja in pol s temi predpostavkami vozis. Taksen setup je DOSTI VEC kot samo za v trgovino in kafic ;)

EDINI problem vidim v prenosih, prestavna razmerja diferencial in podobno,(prehitro si na begrencerju) temu pac prilagodis stil voznje. Saj zato pa smo ljudje v avtu in vklopimo vse nase sensorje. Pol pa slisis cutis vonjas in vidis kaj se dogaja.

Sem nekaj casa na mojem vozil brez varovala turbic je dal cca 1.5 bar od sebe vec nisem upal, skratka lepo se je slisalo kako seka in piska po masini,(klenkanje se ZELO dobro slisi, mogoce k temu pripomore luknja ki sem jo nardil v pozarni zid :lol: ) pol pac malo spustis gas da to neha in ce ti nekako uspe to balansirat je se vecji uzitek tako vozit kot pa da lahko brez pomisleka pohodis na polno (vsaj meni). Konc koncev to niso avti za vsak dan :lol:
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 13 Jul 2016, 07:07

Tak .. pa me je zacel fertajler 123 tune orng jebat (enkrat dela BP - drugic spet ne), saj je se v garanciji, ampak do avgusta ne morjo nic popravit ker so na dopustu.

zdaj pa vprasanje mam fertajler iz ene E30 torej elektronski, a je mozno tole zadevo zvezat z cinspulo brez ostale elektornike ? Zanima me kam pridejo kabli. Sive lase mi povzroca en konektor ki je 2 polni (na fertajlerju), kontakta sta dokaj skupaj tako da je ocitno mala voltaza.
Zakaj rinem na ta fertajler, ker je glava z levo vrtecim se fertajlerjem, doma pa imam samo desno se vrtece. Se malo pa bom kje 2.0 glavo (katera ima desno se vrtec fertajler) dal na 1.6 samo da se losam te jebene elektronike od vertajlerjev :(

ce kdo kaj ve o teh povezavah na vertajlerju BOSCH oznake JGFUD4 stev. 0237005009 se priporocam
tocno tale je pa na sliki se vidi konektor http://www.partbob.com/engine/ignition- ... fud-4.html
Anzee
Posts: 1991
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by Anzee » 13 Jul 2016, 09:17

Pomoje je tisto povezava za hallgeber. Ceprav nasi "oplovski" majo 3 pine. Pri "nas" so +12V, masa in "impulz". Ti imas verjetno maso kar preko ohisja.
No ta2 pina na konektorju naj bi bila zvezana na skatlico (ojacevalec vziga), ki je pod vzigalno tuljavo. Pri nas ima okoli 6-7 pinov...
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: BMW E21 kanariner

Post by eugene » 13 Jul 2016, 09:26

to je mehanski frtajler z centrifugalnim in vakumskim regulatorjem ter induktivnim pickupom. Se pravi kerivuljo štela mehansko za drivat cinšpulo pa rabiš nek drajver. Se pravi ja to dela načeloma brez neke elektronike ki bi uravnavala vžig. imaš le neko škatlico kjer je driver( močnostna stopnja ) za vžigat cišpulo. Podobno imajo golfi 1 GTI le da je tam pikup hall senzor. Temu sistemu se pravi TSZ-i (Transistor Spolen zundung) in je bomba. Zelo zanesljiv in enostaven ker imaš praktično še vse mehansko. To je tam v začetku 90 imelo še poln kurac avtov (vem za alfo33, vw T3, itd)tako da en drajver ti ne bo verjetno problem nekje staknit.

Vezava pa je enostavna:
Image
Image

tu imaš celo temo na nekem nemškem BMW forumu. Kaj piše ne vem.
http://forum.bmw-02-club.de/board_entry ... category=0

Edino nisem prepričan če sta ista za hall efect ali induktivni senzor. Prebral sem da ja ampak po tem ds ka ni in je 0 227 100 123 za induktivni in 0 227 100 124 za hall http://www.pim-engineering.com/tiedosto ... odules.pdf

Tu je še razlaga na MS strani:
http://www.megamanual.com/ms2/Bosch_124.htm

Zdej za te modele teh drajverjev so spet neke razlike glede kontrole dwella eni nimajo ( 124, 123) eni pa kao je (137, 139). Jaz na golfu imam mislim da te brez kontrole oriiginal pa zadeva dela bp. ( bom pogledal) moreš pa pazit tudi kako cinšpulo imaš ker mora bit za tranzistorski vžig- različna upornost primaria.
Let's go Brandon!
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 14 Jul 2016, 07:04

@anze: tocno tako maso mam na ohisju in je nisem niti navajal. Tam sta pa pol na konekturju 2 pola, torej +12 in impulz, hm hm hm. Glede na to da ze mam zdaj na cinspulo napeljan maso in impulz (ki mi gre na obratomer), kaj ce kr to povezem na fertajler, ker nisem ravno elektronik a bom to kaj skuril ? :) Pa se nekaj kero je PLUS in kero IMPULZ na tistem konekturju LEVO - DESNO ce stoji pokonci ? se da to kako izmerit ? ce sem dal na tista dva kontakta unimer nastavljen na piskanje mi je pri obracanju osi tu in tam zapiskalo (predvidevam da 4 x v enem obratu - kar je logicno 4 cylindri).

zakaj taksno sklepanje, da bi priklopil brez transistorja, zdaj ko imam tega 123 tune (ki spet magicno dela :evil: ) imam tocno 3 zicke priklopljene: masa, pa dve zicki kr na cinspulo plus in impulz povezano (kot pise v navodilih) pa zadeva spila, zgleda ima ze v sebi podoben transistor.

@eugene : ja hvala za najdeno. Tele zadeve sem ze gledal, ampak ker nisem pri sebi nasel transistorja sem predvideval da je to neka druga zadeva, kot si sam napisal je kr nekaj izvedb. Hm napisal si tudi da je teh trnasistorjev (skatlic) dosti okoli. Se ti mogoce kaksna valja doma ALI PRI KOMU DRUGEMU :) se priporocam
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: BMW E21 kanariner

Post by eugene » 14 Jul 2016, 07:54

Eno imam za halgeber samo jo imam za rezervo če gre k vragu ta v golfu. te stvari ne smeš drugače priklopit kot je narisano. in na cinšpulo gre PLUS z kontakta in tranzistor ali platine jo povežejo z maso da se nafila. ko pa razklene pa useka iskra. Dva pina pa ima zato ker tvoj je ima induktivni senzor za razliko od hallgebra ki ima 3 pine.
Let's go Brandon!
User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by nicjasno » 24 Jul 2016, 22:57

Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
Post Reply