VW 1300 1967

Post Reply
User avatar
eugene
Posts: 1283
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: VW 1300 1967

Post by eugene » 04 Jul 2016, 15:04

Pokrovi so. Samo so še stvar debate ker mi zgleda bolj retro recer brez, kar se nekako sklada z celotnim lookom.

Premakne se bistveno boljše zdaj ko je svež 1.6 proti prej ko je bil not zgonjen 1.3. Ni pa to nek bolid- sploh ker sem vajen GTIja. :twisted:

karburatorja sta dva solex 28 pci kot jih je najt na starejših hroščih. ker sta majhna za mašino- 1.3 ima 30mm 1,6 pa mislim da celo 34 mm solexe sem naredu nove venturije in sicer sem šel z 21,5mm na 24,5. Pa nove puše na osovincah je blo treba nardit pa membrano od pospeševalnega sistema menjat. kolektorji kakor tudi sistem za gas sta domače izdelave.

Image
Image
Image
Image
Last edited by eugene on 12 Oct 2017, 12:33, edited 1 time in total.
Let's go Brandon!
User avatar
papi
Posts: 2187
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: VW 1300 1967

Post by papi » 04 Jul 2016, 15:14

No meni osebno je z pokovi vrhunski, veliko boljši kot brez :twisted:
Moje skromno mnenje... ;)
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: VW 1300 1967

Post by JureK » 04 Jul 2016, 15:16

Dober je... Mooncaps bi res fino sedle gor!
User avatar
eugene
Posts: 1283
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: VW 1300 1967

Post by eugene » 04 Jul 2016, 15:19

Image
Last edited by eugene on 12 Oct 2017, 12:33, edited 1 time in total.
Let's go Brandon!
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: VW 1300 1967

Post by Cox » 04 Jul 2016, 16:03

Pokrovi so za softiče, brez je top 8-) one felne z luknjami še posebaj hudo izpadejo brez pokrovov, tak 356 stil. Motor zgleda ql, skoda nisi sel z tamalo kisto od hlajenja. Ročni čok si ohranil? Bakrene cevi za gorivo lušno izgledajo samo daj kako objemko gor ...
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
eugene
Posts: 1283
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: VW 1300 1967

Post by eugene » 04 Jul 2016, 16:26

Ja ta malo hjajenje bi pasalo ali sem bil omejen z financami in 36hp hlajenje z plehi okoli je kuj 100flik. Še par malenkosti je za postorit okoli motorja in avta samega. Pa kak vžig brez vakuma bi sedu. idealno kak star 010 samo to je spet drago.
Let's go Brandon!
User avatar
strider87
Posts: 660
Joined: 08 Feb 2012, 19:34
Avtomobil: Opel Kadett C, bmw e30, Vw T2b , Manta b
Location: Ptuj

Re: VW 1300 1967

Post by strider87 » 04 Jul 2016, 20:52

uu hud hrošč 8-)
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: VW 1300 1967

Post by zegler » 05 Jul 2016, 07:10

sem komaj zdaj malo slike za nazaj pogledal, res si ga dobro ustimal.

Drugace pa ko ti bo dolgcas bi lahko BI turbo nardil :) dve mali turbinci od smarta, uhhhh
User avatar
papi
Posts: 2187
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: VW 1300 1967

Post by papi » 05 Jul 2016, 07:50

Haaaaa, napačnemu ti turbo omenjaš :lol: :lol: :lol:

Istok: dej fotko končanega nosilca vodila za gas, je res :o
User avatar
eugene
Posts: 1283
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: VW 1300 1967

Post by eugene » 05 Jul 2016, 08:18

Kot bi reku oče coswortha Keith Duckworth: Turbochargers are for people who cant build engines. :lol:

Rabim pase za zadaj. Kaj ima kdo dva kompletna fiksna nezategovalna pasa z kakega starega avta za zdilat?
Let's go Brandon!
Post Reply