VW 1300 1967

Post Reply
User avatar
mitja1303
Posts: 99
Joined: 08 Jan 2015, 21:36
Avtomobil: VW1303s, VW T2b DoKa, VW T3 California

Re: VW 1300 1967

Post by mitja1303 » 02 May 2016, 18:04

Imam jaz 1.6 bate in cilindre, laufal približno 2000km če rabiš.
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: VW 1300 1967

Post by eugene » 26 May 2016, 09:14

Ukvarjal sem se z glavami. Menjal izpušna vodila, sportal kanale, povečal izvrtino sedeža na max kar gre na ta premer ventilov (35,5 in 32mm), vrezal ene 4 kote in dal v službeno orodjarno poravnat/znižal komoro za 1mm. Glave so single port od 1500.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

In vmes dobu odlične lih ulaufane OEM bate in cilindre. 86,5 bati tako da je zdaj 1621ccm. hvala Mitja!
Image
Last edited by eugene on 12 Oct 2017, 12:25, edited 2 times in total.
Let's go Brandon!
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: VW 1300 1967

Post by DS71 » 26 May 2016, 14:19

no zdej bo malo bolj na polna pljuča dihal :) A vodila ventilov v kanalu tukaj ne gre krajšat al pa premer zmanjšat ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: VW 1300 1967

Post by eugene » 26 May 2016, 16:00

Izpušni štrli lih malo ven tako da nima neki smisla. na vsisu pa nisem menjaval vodil in sem ga lih malo pobral z biaksom za zmanšat premer.
Let's go Brandon!
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: VW 1300 1967

Post by Tine » 26 May 2016, 16:47

Izpušna vodila fantje preko luže krajšajo le v turbo aplikacijah, pri lufterjih pa ne. Nevem zakaj in kako, tako pač delajo. Sesalne puščajo cele.
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: VW 1300 1967

Post by eugene » 26 May 2016, 22:04

Izpuh bi lahko krajšal komot ker je mogoče kak slab cm štrli ven iz portanega porta in ne zgubiš toklo podpore, hlajenja in vzdržljivosti. Pri sesalnem pa ni tako ga je skoraj polovica vodila, ki štrli iz porta. Pri turbakih pa ga poberejo stran, da se nebi kak košček odlomu zaradi visokih temperatur in zmlel turbine.
Let's go Brandon!
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: VW 1300 1967

Post by croma_man » 26 May 2016, 22:43

pornografische obdelave...jst sm pr eni glavi obupal pa je blo sam 12 ventilov ... začetni zagon je bil in pol je mogu kolega dokončat :lol: :lol: :lol:

sedeže ventilov boš menjal? kej kot spreminjal? vem da je pri belo-modrih cela znanost zadaj.
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: VW 1300 1967

Post by Tine » 26 May 2016, 22:50

Sej je pri zračnohlajencih tudi. Aftermarket segment ponuja na stotine (dobesedno) glav različnih dizajnov, izdelav in namembnosti. Ter predvsem cen, hehe. Pol so pa še ročni porterji ki znajo vsak zase še cuknit dodatne konje ven iz njih.

Eugene, kako to da si se odločil za singleport?
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: VW 1300 1967

Post by DS71 » 26 May 2016, 23:41

croma_man wrote:
sedeže ventilov boš menjal? kej kot spreminjal? vem da je pri belo-modrih cela znanost zadaj.
je napisal gor da je ene 4 kote urezal..
..mogoče pri modro belih delajo znanost,drugače so to osnove tuninga :D
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: VW 1300 1967

Post by eugene » 27 May 2016, 07:51

Ja kote sem urezal kolkor nožev iman zgoraj 20 in 30° ki po večini nista skoraj vidna ker sedež ni lepo blendan s komoro potem nased od 45° ki sem ga pustu kar širokega( 1,7 in 1,5 mm) zaradi hlajenja original ventilov in spodnja dva 60 in 70, ki pa sta precej ozka ker je luknja precej velika glede na premer ventila. Nased je pa pomaknjen praktično na zunanji rob ventila minus kako desetinko.

Sem prvo zacel štimat ene šenkane dualporte samo so se izkazali za bolj popokane kot sem mislu. 3 in 4 cilinder precej razpokane do svečke, kar se je začelo tudi na glavi 1-2 in ko sem očistu kanale sem najdu tudi razpoke v izpušnih okoli vodila- na vseh. Pa še manjše izpušne ventile imajo kot te od 1.5. Te so ble kar dobre- nič spokane. Pobral pa sem jih na enam 1,5 ki mi ga je kolega posodu da poberem dol bate in cilindre, ki so se izkazali za zjebani na koncu- pa sem vzel glave. Sem pa iz DP glav pobral vsisne ventile in fedre pa talarje ker je imal 1,5 to vse zarustano ker je stal leta brez kolektorjev v eni lopi.
Let's go Brandon!
Post Reply