Re: Peskanje karoserije
Posted: 25 Dec 2014, 18:27
Kaj pa glede kompresorja?
Kakšen je optimalen pretok na minuto in koliko barov mora imeti? Je slučajno problem prostornina samega kompresorja? Razmišljam o nakupu Einhellovega kompresorja z 400l pretoka (sicer sesalnega), tako da ne vem kakšen je efektiven, 8 barov drucka, pa 50l posode. Bo ok?
Drugače pa bi jaz v vsakem primeru, karkoli se peska uporabil nekaj kar ne vleče vlage in ne rjavi.. kakršnokoli mleto barvno kovino, ki ne podleže preveč oksidaciji. Kaj je najprimernejše?
Sam se nameravam začet ukvarjat z peskanjem.. najprej bom speskal most in akso, da vidim kako pa kaj, potem pa sem bom lotil mojega Rekorda D Coupe.
Kakšen je optimalen pretok na minuto in koliko barov mora imeti? Je slučajno problem prostornina samega kompresorja? Razmišljam o nakupu Einhellovega kompresorja z 400l pretoka (sicer sesalnega), tako da ne vem kakšen je efektiven, 8 barov drucka, pa 50l posode. Bo ok?
Drugače pa bi jaz v vsakem primeru, karkoli se peska uporabil nekaj kar ne vleče vlage in ne rjavi.. kakršnokoli mleto barvno kovino, ki ne podleže preveč oksidaciji. Kaj je najprimernejše?
Sam se nameravam začet ukvarjat z peskanjem.. najprej bom speskal most in akso, da vidim kako pa kaj, potem pa sem bom lotil mojega Rekorda D Coupe.