Page 4 of 4

Re: Peskanje karoserije

Posted: 25 Dec 2014, 18:27
by BTTX
Kaj pa glede kompresorja?
Kakšen je optimalen pretok na minuto in koliko barov mora imeti? Je slučajno problem prostornina samega kompresorja? Razmišljam o nakupu Einhellovega kompresorja z 400l pretoka (sicer sesalnega), tako da ne vem kakšen je efektiven, 8 barov drucka, pa 50l posode. Bo ok?
Drugače pa bi jaz v vsakem primeru, karkoli se peska uporabil nekaj kar ne vleče vlage in ne rjavi.. kakršnokoli mleto barvno kovino, ki ne podleže preveč oksidaciji. Kaj je najprimernejše?

Sam se nameravam začet ukvarjat z peskanjem.. najprej bom speskal most in akso, da vidim kako pa kaj, potem pa sem bom lotil mojega Rekorda D Coupe.

Re: Peskanje karoserije

Posted: 25 Dec 2014, 18:59
by BTTX
Al se celo splača vzet kak hidrofor zraven oziroma posodo, ki jo bo kompresor napolnil, da ne laufa nonstop, pa se s tistim zrakom potem peska, potem pa jo kompresor spet napolni, ko tlak pade pod neko raven? :)

Re: Peskanje karoserije

Posted: 25 Dec 2014, 19:31
by Bajta
poraba zraka pri peskanju je ogromna.

smo že skuril kak kompresor zarad tega..

Re: Peskanje karoserije

Posted: 25 Dec 2014, 19:55
by Samo.
do zdej so še vsi majstri za peskat imel dizel kompresor, ki se uporablja na gradbiščih... sam sem nekaj poskušal s kolegovim peskalcem in 100L kompresorjem in je nekaj šlo, sam ni to to...

Re: Peskanje karoserije

Posted: 12 Feb 2015, 01:57
by BruM

Re: Peskanje karoserije

Posted: 12 Feb 2015, 09:37
by DS71
Na 2. in 3. strani je tekla debata o tem ;-)