Opel Ascona B 2.0E
- Peeping_Tom
- Posts: 253
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Re: Opel Ascona B 2.0E
tako, čista klasika: za žmigavce premakneš ročico gor - dol, za brisalce se obrne, za dolge luči in blendanje potegneš nazaj, pa še za šprico na vetrobransko steklo not pritisneš. vse v enem, da ni nepotrebnega kraflna gor po armatrukizegler wrote:aha, sem razumel po slikah da je tisto za brisalce, ampak pri bolj podrobnem pogledu bom sklepal da se za brisalce obrne medtem ko za zmigavec prestavi ?killer_beast wrote:Ročka za smernike je tam kot ponavadi ... na levi strani volanazegler wrote:lejpo.. sam ej moram vprasat, a sem slep? kje ima rocico za zmigavce, kak imajo ti avti to ? volan pa mi je vsec
Re: Opel Ascona B 2.0E
A so kkšne ascone imele pranje šip preko pedala, tako kot nekateri C kadetti?
- Peeping_Tom
- Posts: 253
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Re: Opel Ascona B 2.0E
ja, s čist taosnovno opremo so imele na pedal, ampak samo na začetku, do 1976 al neki takega
- Peeping_Tom
- Posts: 253
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Re: Opel Ascona B 2.0E
Lahko bi počakal še kakšno leto, da bi bilo glih 10 let od zadnjega posta v tej temi, ampak naj bo
Že tako sem skor 1 leto v zamudi z objavami, glede na to, da je 2023 bilo precej uspešno glede roadtripov.
Me je pa zdaj spodbudila Anžetova objava, ker se pravkar tudi na asconi menjava krof in ležaj na torque tubu poleg par drugih drobnarij.
Drugače pa ni kaj rečt: v 9 letih je ascona prevozila skoraj 90.000 km sem in tja po EU. Nikoli me ni pustila na cedilu, samo enkrat me je avtovleka pripeljala iz Lukovice domov, ker sem mislil, da se je uscala vodna pumpa. No, doma se je pa izkazalo, da je bila odtegnjena objemka na cevi za grelec
Sicer pa vse ok, zamnjan samo tu in tam kak rele ali kakšna žička, rje še vedno ni, knock knock, mašina ne žre olja, ponosili smo že en komplet Falken 205/60 gum, zdaj se dolgoročno testira Camac istih dimenzij, ki je sicer mal glasnejši, ampak se vozi okej, pa zgledajo res 70s
Lani sma za prvomajske prevozila Bosno, via Banja Luka-Jajce-Sarajevo-Travnik-Konjic-Mostar-Široki brijeg, pa še Međimurje-Omiš in domov.
Ker to ni bilo dovolj, sva šla poleti še na grossglockner (najprej na zahodno, manj motoristično stran), pa v DE v Burghausen, Orlovo gnezdo in nazaj čez scensko Grossglockner cesto.
Ampak o tem bom mogoče odprl drugo temo s fotkami...
Sedaj se torej ukvarjam z eno sitnosjo, avto sicer spremlja že odkar je bil vrnjen na cesto. Namreč, ko je avto bolj težko naložen, mi v 2. in 3. brzini precej bobni podvozje, sploh pri nizkih obratih.
Domnevam, da zato, ker je zadari nižanja avta napačen kot kradan/torque tube. Ta kot je seveda z nalaganjem teže vp rtljažnik in posledično dodatnim 'nižanjem' zmeraj slabši in problem zmeraj bolj opazen.
Od začetka reč ni bila tako očitna, ampak z leti se fedre, gumi nosilci itd posedajo, pa se nabere. Pa tud js se staram in zmreaj več robe zraven vlačim.
Zaenkrat bom menjal gumi krof, ležaj in nosilce torq tuba, kar bo verjetno malenkostno pripomoglo.
Ne najboljši izgleda tudi nosilec menjalnika, ki mi deluje stlačen skupaj in nižji kot bi moral biti.
Načeloma se zdi, da gre ideja o podlaganju nosilca kontra intuiciji, ampak kolikor sem bral te strokovne kardan razprave, bi moral imeti rahlo 'Z' konfiguracijo, da se vibracije skenslajo, tako da bom probal najprej s tem.
Zaenkrat pa čakamo Edelchmiede robo, da prispe:
Sem pa mimogrede med rezervnimi deli odkril še 3. verzijo torque tuba: poleg običajnih kovinskih ter ojačanih alu očitno obstaja še alu brez teh kvadratastih ojačitev.... no deluje vsekakor najslabša, tak da gre nazaj na podstrešje
Že tako sem skor 1 leto v zamudi z objavami, glede na to, da je 2023 bilo precej uspešno glede roadtripov.
Me je pa zdaj spodbudila Anžetova objava, ker se pravkar tudi na asconi menjava krof in ležaj na torque tubu poleg par drugih drobnarij.
Drugače pa ni kaj rečt: v 9 letih je ascona prevozila skoraj 90.000 km sem in tja po EU. Nikoli me ni pustila na cedilu, samo enkrat me je avtovleka pripeljala iz Lukovice domov, ker sem mislil, da se je uscala vodna pumpa. No, doma se je pa izkazalo, da je bila odtegnjena objemka na cevi za grelec
Sicer pa vse ok, zamnjan samo tu in tam kak rele ali kakšna žička, rje še vedno ni, knock knock, mašina ne žre olja, ponosili smo že en komplet Falken 205/60 gum, zdaj se dolgoročno testira Camac istih dimenzij, ki je sicer mal glasnejši, ampak se vozi okej, pa zgledajo res 70s
Lani sma za prvomajske prevozila Bosno, via Banja Luka-Jajce-Sarajevo-Travnik-Konjic-Mostar-Široki brijeg, pa še Međimurje-Omiš in domov.
Ker to ni bilo dovolj, sva šla poleti še na grossglockner (najprej na zahodno, manj motoristično stran), pa v DE v Burghausen, Orlovo gnezdo in nazaj čez scensko Grossglockner cesto.
Ampak o tem bom mogoče odprl drugo temo s fotkami...
Sedaj se torej ukvarjam z eno sitnosjo, avto sicer spremlja že odkar je bil vrnjen na cesto. Namreč, ko je avto bolj težko naložen, mi v 2. in 3. brzini precej bobni podvozje, sploh pri nizkih obratih.
Domnevam, da zato, ker je zadari nižanja avta napačen kot kradan/torque tube. Ta kot je seveda z nalaganjem teže vp rtljažnik in posledično dodatnim 'nižanjem' zmeraj slabši in problem zmeraj bolj opazen.
Od začetka reč ni bila tako očitna, ampak z leti se fedre, gumi nosilci itd posedajo, pa se nabere. Pa tud js se staram in zmreaj več robe zraven vlačim.
Zaenkrat bom menjal gumi krof, ležaj in nosilce torq tuba, kar bo verjetno malenkostno pripomoglo.
Ne najboljši izgleda tudi nosilec menjalnika, ki mi deluje stlačen skupaj in nižji kot bi moral biti.
Načeloma se zdi, da gre ideja o podlaganju nosilca kontra intuiciji, ampak kolikor sem bral te strokovne kardan razprave, bi moral imeti rahlo 'Z' konfiguracijo, da se vibracije skenslajo, tako da bom probal najprej s tem.
Zaenkrat pa čakamo Edelchmiede robo, da prispe:
Sem pa mimogrede med rezervnimi deli odkril še 3. verzijo torque tuba: poleg običajnih kovinskih ter ojačanih alu očitno obstaja še alu brez teh kvadratastih ojačitev.... no deluje vsekakor najslabša, tak da gre nazaj na podstrešje
-
- Posts: 2001
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Opel Ascona B 2.0E
Fak res nisi nc objavu v tem cajtu. Ajde si pa vsaj pridno temo od kombija filou....Peeping_Tom wrote: ↑21 Jan 2024, 14:37 Lahko bi počakal še kakšno leto, da bi bilo glih 10 let od zadnjega posta v tej temi, ampak naj bo
aja ne to tut ne
A ti nimas nikjer na alu torque tubu utezi gor? tistga kloca.. jz ga itak sicer nimam k mam jeklen torque tube..Peeping_Tom wrote: ↑21 Jan 2024, 14:37 očitno obstaja še alu brez teh kvadratastih ojačitev.... no deluje vsekakor najslabša, tak da gre nazaj na podstrešje
- Peeping_Tom
- Posts: 253
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Re: Opel Ascona B 2.0E
Na enem je bil, na enem pa ne... no možno da sem ga js kdaj prej odstranil, ko nisem vedel čemu služi
Sam ga pa lani potem dal gor, pa ni blo pol kurca razlike...
Sam ga pa lani potem dal gor, pa ni blo pol kurca razlike...
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Ascona B 2.0E
Uf, take izjave spomnijo, kako cajt bezi!Peeping_Tom wrote: ↑21 Jan 2024, 14:37 Lahko bi počakal še kakšno leto, da bi bilo glih 10 let od zadnjega posta v tej temi, ampak naj bo
Glede na to kolk si se vozil bi se moral ujet na kaksni turci! Dejmo najdt kaksno sanso v 2024!
- papi
- Posts: 2190
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Ascona B 2.0E
Ja s tem torque tube od opla je tako malo
Po eni strani si rečeš, sej je fabrika naredila, more delat....
Po drugi pa ne more delat ker vemo, da je osnova delujočega kardana ravno soosnost
osi pred in po kardanu. Torej soosnost izhoda menjalnika in osovine pinjona....
Kar pa oplova prema ne dopušča saj se kot osi pinjona spreminja s pozicijo podvozja....
Pomoje greš v pravo smer...
ko boš menjal te komponente boš vidu kje si
Če ne bo ok bi jst vseeno spet proval dat utež gor... ampak jo namestit čimbolj proti naprej...
No boš povedu kako bo
Po eni strani si rečeš, sej je fabrika naredila, more delat....
Po drugi pa ne more delat ker vemo, da je osnova delujočega kardana ravno soosnost
osi pred in po kardanu. Torej soosnost izhoda menjalnika in osovine pinjona....
Kar pa oplova prema ne dopušča saj se kot osi pinjona spreminja s pozicijo podvozja....
Pomoje greš v pravo smer...
ko boš menjal te komponente boš vidu kje si
Če ne bo ok bi jst vseeno spet proval dat utež gor... ampak jo namestit čimbolj proti naprej...
No boš povedu kako bo
Re: Opel Ascona B 2.0E
Čez kaka 3 ali 5 let lahko organiziramo group buy in change teh krofov, ker se vsi naenkrat tega lotevate Super da služi ascona, tako je treba!