Opel Ascona B 2.0E
- Peeping_Tom
- Posts: 253
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Opel Ascona B 2.0E
Hola.
Tule je moja ascona, ki je sedaj sicer v procesu obnove...
Imam jo že od l. 2002, in po pričakovanjih je sedaj karoserija že konkretno potrebna obnove, medtem ko so vsi ostali sklopi bolj ali manj še vedno u nulo.
Ker je pa bilo pri prvi obnovi takrat storjenih precej napak (beri: šlamparije), sem sklenil, da bo lažje in ceneje kar lepo zamenjati karoserijo. Sem dobil eno, ki je še kar solidna in se sedaj počaaaaasi rihta v garaži.
Upam da bo gotov do 2012, preden bo itak konc sveta.
Takole pa je izgledala prej.
Končni izdelek bo pa v bistvu enak, a malce lepši (krom in te fore), verjetno za malenkst nižji
in barva bi morala biti za par odtenkov temnejša (smo zasrali pri mešanju prvikrat...)
Tu je še imela 6.5J feltne
Tule pa 7.5J
Skupaj z oranžnežem, ki je za rezervne dele:
Drugače je pa bolj ali manj oriđinal, z 2.0E motorjem ki se povsem dobro obnese in bo kar ostal (razen če mi kdo šenka 2.4i ) in 5 brzinskim Getrag 265.
Bom poročal, ko se kaj premakne, samo letos mam tolk stvari na grbi, da bo uspeh že, če pospravim garažo.
Tule je moja ascona, ki je sedaj sicer v procesu obnove...
Imam jo že od l. 2002, in po pričakovanjih je sedaj karoserija že konkretno potrebna obnove, medtem ko so vsi ostali sklopi bolj ali manj še vedno u nulo.
Ker je pa bilo pri prvi obnovi takrat storjenih precej napak (beri: šlamparije), sem sklenil, da bo lažje in ceneje kar lepo zamenjati karoserijo. Sem dobil eno, ki je še kar solidna in se sedaj počaaaaasi rihta v garaži.
Upam da bo gotov do 2012, preden bo itak konc sveta.
Takole pa je izgledala prej.
Končni izdelek bo pa v bistvu enak, a malce lepši (krom in te fore), verjetno za malenkst nižji
in barva bi morala biti za par odtenkov temnejša (smo zasrali pri mešanju prvikrat...)
Tu je še imela 6.5J feltne
Tule pa 7.5J
Skupaj z oranžnežem, ki je za rezervne dele:
Drugače je pa bolj ali manj oriđinal, z 2.0E motorjem ki se povsem dobro obnese in bo kar ostal (razen če mi kdo šenka 2.4i ) in 5 brzinskim Getrag 265.
Bom poročal, ko se kaj premakne, samo letos mam tolk stvari na grbi, da bo uspeh že, če pospravim garažo.
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Opel Ascona B 2.0E
super tole ..lepo da bo rešena.Meni osebno je ta barva lepa in bi jo kar pustil takšno
A ti imaš drgač 265 gor Predelani nosilci? Kardan?
A ti imaš drgač 265 gor Predelani nosilci? Kardan?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- L4UK0
- Posts: 3103
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Ascona B 2.0E
Madona, tebe bo pa res treba enkrat malo v rit brcnit...avti samo propadajo!
Upam da jo čimprej nazaj v lepoto spraviš...
Upam da jo čimprej nazaj v lepoto spraviš...
- Peeping_Tom
- Posts: 253
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Re: Opel Ascona B 2.0E
Ma ne propadajo Sam letos mam res frko: faks, job, zdaj so mi pa še tastari zboleli in bom zgleda kar veliko časa moral bit doma z njimi.
Jebi ga, avti lahk počakajo, dokler se zdravje zrihta
@ DS71
Ja, je 265, sem ga dobil po slepi sreči.
Getrag 265 je malenkost daljši od 240 - ista dolžina kot automatic. Tako da kardan paše direkt od automatica, kot imam jaz. ali pa skrajšan od 5 brzinske mante.
Glede nostilcev ni nek hud problem, treba le narediti par cm podaljšek. Precej preprosto.
Treba je pa premakniti prestavno ročico bolj naprej, drugače bi bilo vse skupaj nekje med prednjima sedežema.
Če se jo prestavi maksimalno naprej, kolikor se da, potem pride ven lih na istem mestu, kot jo ima getrag 240. Se pravi, da potem paše sredinska konzola od 5-brzinske mante ali ascone 1.2.
Aja, še ena stvar - 'ribne' na menjalniku, v katere sede lamela sklopke, so drugačne kot pri 4 stopenjskem in G 240.
Tako, da je treba nujno imeti tudi pripadajočo sklopko od G 265, ter vztrajnik od 3.0 motorja, ker sklopka ne paše na vztrajnik od 4 cilindrskih CIH motorjev.
Je pa ta vztrajnik celo 1 kg lažji kot od 2.0 motorja - no vsaj moj je bil, če ga ni že prej kdo 'olajšal'
Jebi ga, avti lahk počakajo, dokler se zdravje zrihta
@ DS71
Ja, je 265, sem ga dobil po slepi sreči.
Getrag 265 je malenkost daljši od 240 - ista dolžina kot automatic. Tako da kardan paše direkt od automatica, kot imam jaz. ali pa skrajšan od 5 brzinske mante.
Glede nostilcev ni nek hud problem, treba le narediti par cm podaljšek. Precej preprosto.
Treba je pa premakniti prestavno ročico bolj naprej, drugače bi bilo vse skupaj nekje med prednjima sedežema.
Če se jo prestavi maksimalno naprej, kolikor se da, potem pride ven lih na istem mestu, kot jo ima getrag 240. Se pravi, da potem paše sredinska konzola od 5-brzinske mante ali ascone 1.2.
Aja, še ena stvar - 'ribne' na menjalniku, v katere sede lamela sklopke, so drugačne kot pri 4 stopenjskem in G 240.
Tako, da je treba nujno imeti tudi pripadajočo sklopko od G 265, ter vztrajnik od 3.0 motorja, ker sklopka ne paše na vztrajnik od 4 cilindrskih CIH motorjev.
Je pa ta vztrajnik celo 1 kg lažji kot od 2.0 motorja - no vsaj moj je bil, če ga ni že prej kdo 'olajšal'
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Opel Ascona B 2.0E
sej zato sprašujem ker imam tudi jaz 265 (oz piše 262 samo po tujih forumih pišejo da je to to ) in so sami nosilci drugačni.Kardan ima še xtra nosilec na karoseriji za vpetje ležaja.Spoj na diffu pa ni na flanžno ampak na nekakšne "ripne"
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- Peeping_Tom
- Posts: 253
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Re: Opel Ascona B 2.0E
Aaa.. sem mislil, da imaš ti ZF na svojem....
Sam je čudno, potem imaš zgleda kardan narejen na podoben princip kot rekord E.
Nosilec na menjalniku je pa pri meni praktično isti kot na 4 stopenjskem - pač odspodaj tista štanga z gumo na sredini;
le da je vse skup ene 2 cm bolj nazaj, tako da sem pač na nosilec naredil en podaljšek iz 1 cm tolstega železa.
Če imaš pa karoserijo od automatica, ki ima luknje za nosilce že malce bolj nazaj kot 4 gang, potem pa paše ko ata na mamo
Jaz imam na takle princip:
Sem se pa zdaj spomnil, da sem na menjalniku moral na strani na ohišju odrezati 2 taki 'ušesi', ker sta tolkli po stenah tunela. V rekordu, kjer je bil ta menjalnik prej, pa ni bilo problema, ker je tunel širši.
Slišal sem, da se v bistvu za tisti ušesi pritrdi ta menjalnik v BMW;
zgleda da se jim pač ni splačalo delat 2 različnih ohišij za opel in bmw...
Torej, takole?
Kako pa imaš ti?
Sam je čudno, potem imaš zgleda kardan narejen na podoben princip kot rekord E.
Nosilec na menjalniku je pa pri meni praktično isti kot na 4 stopenjskem - pač odspodaj tista štanga z gumo na sredini;
le da je vse skup ene 2 cm bolj nazaj, tako da sem pač na nosilec naredil en podaljšek iz 1 cm tolstega železa.
Če imaš pa karoserijo od automatica, ki ima luknje za nosilce že malce bolj nazaj kot 4 gang, potem pa paše ko ata na mamo
Jaz imam na takle princip:
Sem se pa zdaj spomnil, da sem na menjalniku moral na strani na ohišju odrezati 2 taki 'ušesi', ker sta tolkli po stenah tunela. V rekordu, kjer je bil ta menjalnik prej, pa ni bilo problema, ker je tunel širši.
Slišal sem, da se v bistvu za tisti ušesi pritrdi ta menjalnik v BMW;
zgleda da se jim pač ni splačalo delat 2 različnih ohišij za opel in bmw...
Torej, takole?
Kako pa imaš ti?
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Opel Ascona B 2.0E
diff-za vpetje kardana ima tisti "U" ja
glede menjalnikov sem zasledil naj bi ZF imela ascona,manta pa getrag..čeprav so ti podatki dostikrat nasprotujoči.Al pa so že v fabrki metali gor kar so imeli pri roki Je pa vpetje na desni strani kot pri tebi,na levi pa ima bolj naprej iz tunela potegnjen en L nosilec. Ta prečni ki podpira menjalnik gre potem postrani..
Slikce od spodaj nimam nobene..samo ta za silo
glede menjalnikov sem zasledil naj bi ZF imela ascona,manta pa getrag..čeprav so ti podatki dostikrat nasprotujoči.Al pa so že v fabrki metali gor kar so imeli pri roki Je pa vpetje na desni strani kot pri tebi,na levi pa ima bolj naprej iz tunela potegnjen en L nosilec. Ta prečni ki podpira menjalnik gre potem postrani..
Slikce od spodaj nimam nobene..samo ta za silo
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- Peeping_Tom
- Posts: 253
- Joined: 22 Jan 2011, 14:41
- Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E
Re: Opel Ascona B 2.0E
Aha, saj tako mam tud js.DS71 wrote:Je pa vpetje na desni strani kot pri tebi,na levi pa ima bolj naprej iz tunela potegnjen en L nosilec. Ta prečni ki podpira menjalnik gre potem postrani..
Tista slikca je sam z neta, ni od ascone
Saj nazaj boš valjda sestavil tako kot je bilo original, ane?
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Opel Ascona B 2.0E
aja..sem gledal kaj za eno čudno dno imaš Ma koker sem jaz gledal po slikah imajo vsi tako vpet menjač
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...