1990 VW BUS
- TITan
- Posts: 83
- Joined: 12 Sep 2014, 23:17
- Avtomobil: 1990 VW Bus 1.9 TD, 1982 VW Scirocco mk2
- Location: Ljubljana
1990 VW BUS
Par let nazaj sem poštudiral, da je v Sciroccotu čisto premalo placa za sexat, istočasno se je pa našel lep, nedelujoč, T3 od Albanskih gradbenikov za minimalno €.
Še avtoakustiko so mi pustili not:
Original (nedelujoč) 1.7D z vrtoglavimi 57 poniji:
Po menjavi štarterja za takšnega, ki je bil samo v enem kosu je zadeva zalaufala, ampak že pod štantgasom nemogoče belo dimila. Long storry short: nič kompresije v 2 cilindrih.
Motor nr. 2: AAZ 1.9 TD z že bolj primernimi 75 konji:
Hum... K24 turbina, ne K14, T2 ali K03, kot so originalno. Nekdo se je že malo igral s to mašino. Not a good sign ponavadi.
Zmontirano notri (več ali manj lego kocke. Levi nosilec je bilo treba nov narest zaradi turbine, clockat turbino, en ležaj nabit v glavno gred in dvignit pokrov motorja):
Po zbijanju betona iz notranjosti, pucanju in menjavi šipe je zadeva ratala vozna
(more to come - da se malo razbije poste)
Še avtoakustiko so mi pustili not:
Original (nedelujoč) 1.7D z vrtoglavimi 57 poniji:
Po menjavi štarterja za takšnega, ki je bil samo v enem kosu je zadeva zalaufala, ampak že pod štantgasom nemogoče belo dimila. Long storry short: nič kompresije v 2 cilindrih.
Motor nr. 2: AAZ 1.9 TD z že bolj primernimi 75 konji:
Hum... K24 turbina, ne K14, T2 ali K03, kot so originalno. Nekdo se je že malo igral s to mašino. Not a good sign ponavadi.
Zmontirano notri (več ali manj lego kocke. Levi nosilec je bilo treba nov narest zaradi turbine, clockat turbino, en ležaj nabit v glavno gred in dvignit pokrov motorja):
Po zbijanju betona iz notranjosti, pucanju in menjavi šipe je zadeva ratala vozna
(more to come - da se malo razbije poste)
- TITan
- Posts: 83
- Joined: 12 Sep 2014, 23:17
- Avtomobil: 1990 VW Bus 1.9 TD, 1982 VW Scirocco mk2
- Location: Ljubljana
Re: 1990 VW BUS
Naj se trese, pa tudi če samo zaradi muske
Nosilec varovalk, ki pride k dodatnemu akumolatorju pod sovoznikov sedež:
Zvočnički za v armaturo (Faital Pro HF100 kompresiski visokotonec + W6N8-120 Neodymska PA 16ka):
Izdelava armature:
Aja... v armaturi je tudi 15" LCD za Car PC pa Digifiz inštrument-tabla (ker se je ena valjala doma)
Pojstelja/nizkotonček (2x DD2515 v 4 reda bandpassu):
Nosilec varovalk, ki pride k dodatnemu akumolatorju pod sovoznikov sedež:
Zvočnički za v armaturo (Faital Pro HF100 kompresiski visokotonec + W6N8-120 Neodymska PA 16ka):
Izdelava armature:
Aja... v armaturi je tudi 15" LCD za Car PC pa Digifiz inštrument-tabla (ker se je ena valjala doma)
Pojstelja/nizkotonček (2x DD2515 v 4 reda bandpassu):
- TITan
- Posts: 83
- Joined: 12 Sep 2014, 23:17
- Avtomobil: 1990 VW Bus 1.9 TD, 1982 VW Scirocco mk2
- Location: Ljubljana
Re: 1990 VW BUS
Če ni hiter, naj bo vsaj delno lep.
Ker se bojim teme sem malo pojačal osvetlitev. Zunanje so NBB Alpha X3M xenon driving luči (skandinavci bodo že vedli kak pregnati temo), notranje pa Cibie Super Oscar špiclampe.
In takrat nekje se je izkazalo da tist AAZ motor res ni bila najboljša izbira, ker ga je spektakularno razneslo na avtocesti. Ko se ga je odprlo je sicer bil viden samo zjeban ležaj na eni od ojnic, samo zvok je bil pa tak, da sem minimalno lukno v bloku pričakoval. Naslednja stopnja downgradat na 1.6, ampak upgraidat na 80 konjev z motorjem od Golfa 2 GTD.
Motor št. 3:
Na temu motorju sem se pa jaz malo garažnega tuninga šel in je imel narejen governor mod (da se je bolje zvrtel), nadtlak dvignjen na 1.1 bar z domačim boost controllerjem, kar se da agresivno nastavljeno dodajanje nafte z nadtlakom... zadeva je že kr letela za 1.5t opeko.
Next stop: znebit se 14" železne feltne. Prva stopnja so bile mercedes 17" feltne. Sicer vizuelno v malo slabšem stanju, sam sem si reku "se jih bo že Cromi dal porihtat":
Samo potem so pa 17" dost hit ratale zimske feltne, ker se je našlo 18ke, katere se je Croma že dotaknil (+7mm distančniki spredaj da ne riba skos, samo občasno + 25mm distančniki zadaj zaradi lepšega istočasno je avto šel še "40mm" dol s ta technix fedri in amortizerji, kere je pošta samo 3x zgubila preden so vsi kosi pršili):
Ker se bojim teme sem malo pojačal osvetlitev. Zunanje so NBB Alpha X3M xenon driving luči (skandinavci bodo že vedli kak pregnati temo), notranje pa Cibie Super Oscar špiclampe.
In takrat nekje se je izkazalo da tist AAZ motor res ni bila najboljša izbira, ker ga je spektakularno razneslo na avtocesti. Ko se ga je odprlo je sicer bil viden samo zjeban ležaj na eni od ojnic, samo zvok je bil pa tak, da sem minimalno lukno v bloku pričakoval. Naslednja stopnja downgradat na 1.6, ampak upgraidat na 80 konjev z motorjem od Golfa 2 GTD.
Motor št. 3:
Na temu motorju sem se pa jaz malo garažnega tuninga šel in je imel narejen governor mod (da se je bolje zvrtel), nadtlak dvignjen na 1.1 bar z domačim boost controllerjem, kar se da agresivno nastavljeno dodajanje nafte z nadtlakom... zadeva je že kr letela za 1.5t opeko.
Next stop: znebit se 14" železne feltne. Prva stopnja so bile mercedes 17" feltne. Sicer vizuelno v malo slabšem stanju, sam sem si reku "se jih bo že Cromi dal porihtat":
Samo potem so pa 17" dost hit ratale zimske feltne, ker se je našlo 18ke, katere se je Croma že dotaknil (+7mm distančniki spredaj da ne riba skos, samo občasno + 25mm distančniki zadaj zaradi lepšega istočasno je avto šel še "40mm" dol s ta technix fedri in amortizerji, kere je pošta samo 3x zgubila preden so vsi kosi pršili):
- TITan
- Posts: 83
- Joined: 12 Sep 2014, 23:17
- Avtomobil: 1990 VW Bus 1.9 TD, 1982 VW Scirocco mk2
- Location: Ljubljana
Re: 1990 VW BUS
Avti niso za vozit, so za šraufat.
En od največjih problemov T3k so menjalniki. Ne da bi bili prekrhki, samo so pa kratki. 100 se peljat pri 3600 obratih v 5ti ni ravno fun. Ko je avtu potekla registracija za lansko leto je šel pred garažo in se je pričel projekt 2000 obratov v 6 prestavi pri 130.
Angleži so poštudirali, da audijevi FWD menjalniki delajo obrnjeni na glavo v riti naših kobijev, pa niti ni tako zakomplicirana montaža. Ta tadrug del mi ni bil ql, tak da sem si jo sam zakompliciral in našel 6 prestavni 01E menjalnik od A4ke 2.5 TDI (koda FRG) in se odločil, da bo motor nagnjen 15° (kot v golfu) namesto 50° (kot v kombiju - ker mi je malo dopizdilo clockat turbino vsakič ko motor zaribam). Pa če se že to dela, se je najdlo še en (malo lepše ohranjen in vzdrževan) 1.9 TD iz golfa. Trenuten spec motorja: governor mod, doma zbrušen boost pin, 64mm downpipe (lonec je treba zamenjat), doma narejen boost controller @ 1.2 bar (intercooler je v planu). Ugibam da se trenutno giblje okoli 90 konjev, plan je vsaj na 2x original 1.7 konje pridet.
Adapter plata
Motor nr. 4 (z pumpo od 1.9 D in dvema pumpama od TD, ki ju je bilo treba skupi kombinirat):
Nosilci vsega (kombinacija gumic od passata, golfa 2, kombija, sciroccota pa najverjetneje še kej):
Če je že turbo, naj vsaj zadiha. 64mm cev za downpipe vs original cevi:
Adapter iz Audi 130mm driveflangov na vw 108mm:
Original vzvodi za šifter bi bili neuporabni, tudi če bi imel kako željo jih uporabit (tovarniška natančnost je, da se četrto najde nekje med voznikovim in sovoznikovim kolenom). Nič, je bilo treba na zajle narest vse. Pa ker sem se vedno slinil vw motorsport šifterjem je ratalo tole:
[Youtube]http://youtu.be/SqVTdJjSJDk[/Youtube]
[Youtube]http://youtu.be/2vuKA0x10Io[/Youtube]
Še malo olepšave:
Ob enem se je še cel avto poizoliralo in malo stapeciralo
To je pa to (zaenkrat)
Corny by Tit Bonač, on Flickr
En od največjih problemov T3k so menjalniki. Ne da bi bili prekrhki, samo so pa kratki. 100 se peljat pri 3600 obratih v 5ti ni ravno fun. Ko je avtu potekla registracija za lansko leto je šel pred garažo in se je pričel projekt 2000 obratov v 6 prestavi pri 130.
Angleži so poštudirali, da audijevi FWD menjalniki delajo obrnjeni na glavo v riti naših kobijev, pa niti ni tako zakomplicirana montaža. Ta tadrug del mi ni bil ql, tak da sem si jo sam zakompliciral in našel 6 prestavni 01E menjalnik od A4ke 2.5 TDI (koda FRG) in se odločil, da bo motor nagnjen 15° (kot v golfu) namesto 50° (kot v kombiju - ker mi je malo dopizdilo clockat turbino vsakič ko motor zaribam). Pa če se že to dela, se je najdlo še en (malo lepše ohranjen in vzdrževan) 1.9 TD iz golfa. Trenuten spec motorja: governor mod, doma zbrušen boost pin, 64mm downpipe (lonec je treba zamenjat), doma narejen boost controller @ 1.2 bar (intercooler je v planu). Ugibam da se trenutno giblje okoli 90 konjev, plan je vsaj na 2x original 1.7 konje pridet.
Adapter plata
Motor nr. 4 (z pumpo od 1.9 D in dvema pumpama od TD, ki ju je bilo treba skupi kombinirat):
Nosilci vsega (kombinacija gumic od passata, golfa 2, kombija, sciroccota pa najverjetneje še kej):
Če je že turbo, naj vsaj zadiha. 64mm cev za downpipe vs original cevi:
Adapter iz Audi 130mm driveflangov na vw 108mm:
Original vzvodi za šifter bi bili neuporabni, tudi če bi imel kako željo jih uporabit (tovarniška natančnost je, da se četrto najde nekje med voznikovim in sovoznikovim kolenom). Nič, je bilo treba na zajle narest vse. Pa ker sem se vedno slinil vw motorsport šifterjem je ratalo tole:
[Youtube]http://youtu.be/SqVTdJjSJDk[/Youtube]
[Youtube]http://youtu.be/2vuKA0x10Io[/Youtube]
Še malo olepšave:
Ob enem se je še cel avto poizoliralo in malo stapeciralo
To je pa to (zaenkrat)
Corny by Tit Bonač, on Flickr
Re: 1990 VW BUS
Kapo dol za to z audi menjalnikom. je blo kr enega dela vidim. Kako pa gre pod pokrov motor zdaj ko je pokonci?
Let's go Brandon!
- TITan
- Posts: 83
- Joined: 12 Sep 2014, 23:17
- Avtomobil: 1990 VW Bus 1.9 TD, 1982 VW Scirocco mk2
- Location: Ljubljana
Re: 1990 VW BUS
- L4UK0
- Posts: 3085
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1990 VW BUS
Wow tukaj pa je bilo enega dela...kapo dol! Se mi pa zdi da manjka se en kljucni element, hladilnik Tistega za pivo mislim
Re: 1990 VW BUS
TDIja notr
drgač pa lepo vidt da je menjalnik notr, lep kombi
drgač pa lepo vidt da je menjalnik notr, lep kombi
Re: 1990 VW BUS
dobrodošel, to temo bom z veseljem spremljal! ko sem videl avto na slo-foto, sm skoz mislu, da si sam zunanjost uštimal kapo dol za zunanjost/notranjost in tehniko! hud van je ratal. BTW, kako kj 1d MK2 N, je še v pogonu?