1990 VW BUS

User avatar
TITan
Posts: 83
Joined: 12 Sep 2014, 23:17
Avtomobil: 1990 VW Bus 1.9 TD, 1982 VW Scirocco mk2
Location: Ljubljana

1990 VW BUS

Post by TITan » 09 Nov 2014, 01:01

Par let nazaj sem poštudiral, da je v Sciroccotu čisto premalo placa za sexat, istočasno se je pa našel lep, nedelujoč, T3 od Albanskih gradbenikov za minimalno €.

Image Image Image

Še avtoakustiko so mi pustili not:
Image Image Image

Original (nedelujoč) 1.7D z vrtoglavimi 57 poniji:
Image

Po menjavi štarterja za takšnega, ki je bil samo v enem kosu je zadeva zalaufala, ampak že pod štantgasom nemogoče belo dimila. Long storry short: nič kompresije v 2 cilindrih.

Motor nr. 2: AAZ 1.9 TD z že bolj primernimi 75 konji:
Image

Hum... K24 turbina, ne K14, T2 ali K03, kot so originalno. Nekdo se je že malo igral s to mašino. Not a good sign ponavadi.
Image

Zmontirano notri (več ali manj lego kocke. Levi nosilec je bilo treba nov narest zaradi turbine, clockat turbino, en ležaj nabit v glavno gred in dvignit pokrov motorja):

Image

Po zbijanju betona iz notranjosti, pucanju in menjavi šipe je zadeva ratala vozna
Image

(more to come - da se malo razbije poste)
Image
User avatar
TITan
Posts: 83
Joined: 12 Sep 2014, 23:17
Avtomobil: 1990 VW Bus 1.9 TD, 1982 VW Scirocco mk2
Location: Ljubljana

Re: 1990 VW BUS

Post by TITan » 09 Nov 2014, 01:10

Naj se trese, pa tudi če samo zaradi muske

Nosilec varovalk, ki pride k dodatnemu akumolatorju pod sovoznikov sedež:
Image

Zvočnički za v armaturo (Faital Pro HF100 kompresiski visokotonec + W6N8-120 Neodymska PA 16ka):
Image

Izdelava armature:
Image Image Image
Image Image Image

Aja... v armaturi je tudi 15" LCD za Car PC pa Digifiz inštrument-tabla (ker se je ena valjala doma)
Image

Pojstelja/nizkotonček (2x DD2515 v 4 reda bandpassu):
Image Image Image
Image Image Image
Image
User avatar
TITan
Posts: 83
Joined: 12 Sep 2014, 23:17
Avtomobil: 1990 VW Bus 1.9 TD, 1982 VW Scirocco mk2
Location: Ljubljana

Re: 1990 VW BUS

Post by TITan » 09 Nov 2014, 01:30

Če ni hiter, naj bo vsaj delno lep.

Ker se bojim teme sem malo pojačal osvetlitev. Zunanje so NBB Alpha X3M xenon driving luči (skandinavci bodo že vedli kak pregnati temo), notranje pa Cibie Super Oscar špiclampe.
Image

In takrat nekje se je izkazalo da tist AAZ motor res ni bila najboljša izbira, ker ga je spektakularno razneslo na avtocesti. Ko se ga je odprlo je sicer bil viden samo zjeban ležaj na eni od ojnic, samo zvok je bil pa tak, da sem minimalno lukno v bloku pričakoval. Naslednja stopnja downgradat na 1.6, ampak upgraidat na 80 konjev z motorjem od Golfa 2 GTD.
Motor št. 3:
Image
Na temu motorju sem se pa jaz malo garažnega tuninga šel in je imel narejen governor mod (da se je bolje zvrtel), nadtlak dvignjen na 1.1 bar z domačim boost controllerjem, kar se da agresivno nastavljeno dodajanje nafte z nadtlakom... zadeva je že kr letela za 1.5t opeko.

Next stop: znebit se 14" železne feltne. Prva stopnja so bile mercedes 17" feltne. Sicer vizuelno v malo slabšem stanju, sam sem si reku "se jih bo že Cromi dal porihtat":
Image Image

Samo potem so pa 17" dost hit ratale zimske feltne, ker se je našlo 18ke, katere se je Croma že dotaknil (+7mm distančniki spredaj da ne riba skos, samo občasno + 25mm distančniki zadaj zaradi lepšega istočasno je avto šel še "40mm" dol s ta technix fedri in amortizerji, kere je pošta samo 3x zgubila preden so vsi kosi pršili):
Image
Image
User avatar
TITan
Posts: 83
Joined: 12 Sep 2014, 23:17
Avtomobil: 1990 VW Bus 1.9 TD, 1982 VW Scirocco mk2
Location: Ljubljana

Re: 1990 VW BUS

Post by TITan » 09 Nov 2014, 01:59

Avti niso za vozit, so za šraufat.

En od največjih problemov T3k so menjalniki. Ne da bi bili prekrhki, samo so pa kratki. 100 se peljat pri 3600 obratih v 5ti ni ravno fun. Ko je avtu potekla registracija za lansko leto je šel pred garažo in se je pričel projekt 2000 obratov v 6 prestavi pri 130.

Angleži so poštudirali, da audijevi FWD menjalniki delajo obrnjeni na glavo v riti naših kobijev, pa niti ni tako zakomplicirana montaža. Ta tadrug del mi ni bil ql, tak da sem si jo sam zakompliciral in našel 6 prestavni 01E menjalnik od A4ke 2.5 TDI (koda FRG) in se odločil, da bo motor nagnjen 15° (kot v golfu) namesto 50° (kot v kombiju - ker mi je malo dopizdilo clockat turbino vsakič ko motor zaribam). Pa če se že to dela, se je najdlo še en (malo lepše ohranjen in vzdrževan) 1.9 TD iz golfa. Trenuten spec motorja: governor mod, doma zbrušen boost pin, 64mm downpipe (lonec je treba zamenjat), doma narejen boost controller @ 1.2 bar (intercooler je v planu). Ugibam da se trenutno giblje okoli 90 konjev, plan je vsaj na 2x original 1.7 konje pridet.

Adapter plata
Image

Motor nr. 4 (z pumpo od 1.9 D in dvema pumpama od TD, ki ju je bilo treba skupi kombinirat):
Image

Nosilci vsega (kombinacija gumic od passata, golfa 2, kombija, sciroccota pa najverjetneje še kej):
Image Image Image

Če je že turbo, naj vsaj zadiha. 64mm cev za downpipe vs original cevi:
Image Image Image

Adapter iz Audi 130mm driveflangov na vw 108mm:
Image

Original vzvodi za šifter bi bili neuporabni, tudi če bi imel kako željo jih uporabit (tovarniška natančnost je, da se četrto najde nekje med voznikovim in sovoznikovim kolenom). Nič, je bilo treba na zajle narest vse. Pa ker sem se vedno slinil vw motorsport šifterjem je ratalo tole:
Image Image Image
[Youtube]http://youtu.be/SqVTdJjSJDk[/Youtube]
[Youtube]http://youtu.be/2vuKA0x10Io[/Youtube]

Še malo olepšave:
Image Image

Ob enem se je še cel avto poizoliralo in malo stapeciralo
Image

To je pa to (zaenkrat)
ImageCorny by Tit Bonač, on Flickr
Image
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: 1990 VW BUS

Post by JureK » 09 Nov 2014, 02:58

Pozdravljen Tit! :)
User avatar
eugene
Posts: 1285
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: 1990 VW BUS

Post by eugene » 09 Nov 2014, 08:33

Kapo dol za to z audi menjalnikom. je blo kr enega dela vidim. Kako pa gre pod pokrov motor zdaj ko je pokonci?
Let's go Brandon!
User avatar
TITan
Posts: 83
Joined: 12 Sep 2014, 23:17
Avtomobil: 1990 VW Bus 1.9 TD, 1982 VW Scirocco mk2
Location: Ljubljana

Re: 1990 VW BUS

Post by TITan » 09 Nov 2014, 11:07

Abarth varianta:
Image

Pokrov se je odrezalo, dvignilo, s purpenom naredilo obliko, zapoliesralo in prekrilo z izolacijskim filcem:
Image Image Image Image Image Image
Image
User avatar
L4UK0
Posts: 3085
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1990 VW BUS

Post by L4UK0 » 09 Nov 2014, 12:11

Wow tukaj pa je bilo enega dela...kapo dol! Se mi pa zdi da manjka se en kljucni element, hladilnik :D Tistega za pivo mislim :)
Image
Nejc
Posts: 177
Joined: 11 May 2014, 17:30
Avtomobil: Audi S2
Location: Borovnica
Contact:

Re: 1990 VW BUS

Post by Nejc » 09 Nov 2014, 12:25

TDIja notr :D

drgač pa lepo vidt da je menjalnik notr, lep kombi
User avatar
ZiZa
Posts: 1338
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: 1990 VW BUS

Post by ZiZa » 09 Nov 2014, 13:14

dobrodošel, to temo bom z veseljem spremljal! ko sem videl avto na slo-foto, sm skoz mislu, da si sam zunanjost uštimal :lol: kapo dol za zunanjost/notranjost in tehniko! hud van je ratal. BTW, kako kj 1d MK2 N, je še v pogonu? :)
Post Reply