Renault 11 Turbo 1983

Fuego
Posts: 43
Joined: 30 Dec 2012, 12:57
Avtomobil: Renault

Re: Renault 11 Turbo 1983

Post by Fuego » 07 Oct 2014, 13:04

:)

No vsekakor bo marsikaj prav prislo, za tale ventil se nisem slisal. Bomo to se predebatirali ;) ... Zaenkrat bi si rad uredil podvozje, sem mislil ce slucajno veste ali kak komplet direkt pase. Da bi enostavno od nekega drugega modela poiskal in gor nataknil komplet amortizer. Kakor sem gledal, so peste in zgornje vpetje enaki kot pri obicajni r19, moram se preverit in ce je to to bom kar neke gewinde za r19 nabavil.

Lp
bam88
Posts: 32
Joined: 04 Aug 2014, 17:53
Avtomobil: Renault 5 GT Turbo l. 1988

Re: Renault 11 Turbo 1983

Post by bam88 » 11 Oct 2014, 18:25

Nikar se ne afnej z ventili za dvig pritiska. Hitr pretiravas in unics vse zivo po motorju. Pritisk se da dvignt cist preprosto z odvrtavanjem palice na aktuatorju. S tem dobis stalni pritisk na turbini in ni nobenih "spajkov". Ce uporabis ventil se vcasih naredi, da mas boost spike... to pomen da nimas enakovredni pritisk in spet lahko unicis turbino.

Kar se pa tice ureditve fergazerja za primerno mesanico je pa tko... Nikoli ne povecuj glavno dizo za gorivo za vecjo kot je standart (1.2mm). Ce povecas glavno dizo to pomeni, da motor konstantno dobi prevec bencina (tudi kadar ni v boostu in v nizkih obratih) s tem poslabsas porabo in vzdrzlivost motorja. Ravno zaradi te napake so domaci "tunerji" unicval gtt motorje. Tovarniski motor zdrzi do 150KM in turbina zdrzi do 0.9 bara seveda ob primerni ureditvi fergazerja. Je posebn trik kako povecat dotok goriva za zeljen boost. Recimo, da odpres turbino na max 0.9 bara naredis 2 stvari... povrtas 2nd stage dizo na 1.2mm (mislm da je tovarnisko 1mm) in pa seveda air corrector jet iz 1.5mm na 0.9. To ti omogc pravilno mesanico pri takem tlaku SAMO ob polnem boostu. Ob normalni voznji in standart 1.2mm dizi ti fergazar nebo popljavlal motorja z becinom in bo temu tudi primerna poraba in pravilno izgorevanje.

Sem imel tudi sam na svojem fergazerju povrtano glavno dizo na 1.3-1.4mm in mi je avto kuril v popvrecju 15-20l in ni sel nikamor ce ga nisem tisal v boostu.

Seveda je pa pri takem tuningu nujno imet AFR wideband senzor, da tocno lahko dolocis kaksno imas mesanico v fergazerju.

Ker sva pri tvoji 11ki namerla 13psi boosta to je priblizno 0.9 bara bova mogla fergazer prilagodit, da bo pravilna mesanica za tak pritisk :)
nalim
Posts: 358
Joined: 16 Jul 2012, 11:49
Avtomobil: OOOO | \X/ | ⚡

Re: Renault 11 Turbo 1983

Post by nalim » 11 Oct 2014, 21:43

Zanimivo, na mojem 1.4GTT motorju sem naredil okoli 60.000km s cup modifikacijami, bencinsko šobo 150, večjim IC in napeljavo za dvig tlaka (najprej v R5 z običajnim kotnim ventilom, potem pa v tTwingu s selenoidom), ki je dala + 35-40KM na osnovnih 135KM.
Pa sem se z avtom vozil v običajnem prometu, delal hitre kilometre po AC, ga preganjal po Mobikrogu, Racelandu, Logatcu, gorski dirki na Roglo, SLO in avstrijskih avtoslalomih, pa še kje. tTwingo s tem motorjem je imel pospešek 5,6s do 100km/h in 19,6 s do 200km/h, končno med 199km/h (kratek menjalnik) in 260km/h (najdaljši menjalnik), katero je kar nekajkrat videl. Povprečno je avto z veliko šobo rabil med 9 in 15litri 100 oktanca na 100km.
Na koncu je po petih letih po moji napaki (eksperimenti s tesnili glave z ločenimi bakrenimi obroči) odletel ventil in sesul en valj. Preživeli trije valji, obročki in vse ostalo je bilo pri obdukciji v vrhunskem stanju. :twisted:
Fuego
Posts: 43
Joined: 30 Dec 2012, 12:57
Avtomobil: Renault

Re: Renault 11 Turbo 1983

Post by Fuego » 12 Oct 2014, 08:23

Na, potem pa vedi kaj narest =).. Najprej bo avtic videl preizkusnje, potem pa narest z njim vsaj enga jurcka, da vidim pri cem sem. Ce bodo zmogljivost spodobne, poraba in svecke ok.. Zna bit da niti ne bom kaj dosti caral. Za original oldija je ze tako precej hiter ;). Bi se za spremembo rad z eno kanto vozil raje vidim da je pocasnejsa, kot da kaj zakuham =P

Lp
bam88
Posts: 32
Joined: 04 Aug 2014, 17:53
Avtomobil: Renault 5 GT Turbo l. 1988

Re: Renault 11 Turbo 1983

Post by bam88 » 13 Oct 2014, 06:44

trenutno imam sam 130 dizo, cup modifikacije in turbino odprto na .9bara. Izven boosta imam po AFR metru pretok goriva enak kot v boostu se pravi med 10 in 11.5 kar je občutno preveč. Posledično mi zaliva motor in je poraba temu primerna. Večjo dizo sem dal notr samo zaradi tega, ker imam eno dihtunga na fergazerju slabo in mi bencin mim teče in sem rabil večji pretok gorivo da je avto vozen. Ko dobim rebuild kit gre takoj nazaj 120 diza in povrtam 2nd stage dizo in po potrebi air corrector dizo za večji pretok v polnem boostu, da obenem pretok izven boosta ostane manjši.

Sicer pa fuego vsak po svoje. Če hočes hitro in simpl rešitev povrtaš dizo na 130+ če pa hočes drugo rešitev pa narediš prav :P morš pa vedt premal in preveč bencina ni dobr za moped :) sploh pa ti boš mogu fergi zrihtat ker ti "pospeševalna" pumpa sploh ne dovaja bencina.. zato ti tud zatrokira ko pohodš gas. Pol pa jurčke delej :)

nalim sam raje upoštevam nasvete angleških tunerjev (kateri imajo gttjke na fergazerju z 200+ konji), ki vejo kako tunat gtt fergazer kot pa večat glavne dize. Sem uporabil obe varianti (tvojo in mojo) in še vedno raje ustrajam pri svoji in mi je motor veliko bolj hvaležen. Ampak seveda kakor komu paše. Informacij ni nikoli premalo :)

http://renault5gtturbo.com/forum/index. ... pic=1471.0

en super guide kako uredit fergazer.
Post Reply