Renault 11 Turbo 1983

pero
Posts: 429
Joined: 17 Oct 2012, 08:07
Avtomobil: Celica T16 Coupe

Re: Renault 11 Turbo 1983

Post by pero » 05 Oct 2014, 11:43

A Croma se je pa končno rešil unih 14"... :D
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Renault 11 Turbo 1983

Post by L4UK0 » 05 Oct 2014, 17:04

Approved! 8-)
Image
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Renault 11 Turbo 1983

Post by croma_man » 05 Oct 2014, 21:25

ooo lej ga njega, sploh vedu nisem da maš v vsem voznem arzenalu tud 11ko turbo. Zavidam, ta oblika mi je bla dost boljša kot R5 GTT
User avatar
Waxxx
Posts: 589
Joined: 30 Aug 2012, 11:27
Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
Location: Ponikva pri Žalcu
Contact:

Re: Renault 11 Turbo 1983

Post by Waxxx » 06 Oct 2014, 07:47

Hot hothatch! 8-)

Fajn rihtej! Začel si že v pravi smeri. ;)
Fuego
Posts: 43
Joined: 30 Dec 2012, 12:57
Avtomobil: Renault

Re: Renault 11 Turbo 1983

Post by Fuego » 06 Oct 2014, 09:44

Hehe, notranjosti z namenom nisem slikal :roll: ..

Image

Problem je da originalnih prednjih sedezev ni, samo voznikov je od R19 16v, pa se ta postrani privijacen. Plus seveda zaloga rezervnih delov se valja po avtu, je ze v navadi da se poleg dobi polno krame ;) . Ni problem pospravit iz avta, problem je ce nimas vec kam zlozit robe :oops: ... No in ker manjkajo sedezi, sem malce v dilemi kaj narest. Tepih in zadnjo klop ven, ter neke aftermarket zice (race varianta)... Ali poiskat original. Sablac, ce imas pravo stvar bom dol padu, ocitno je res prisel z avtom tudi kancek srece :P ... A to imas naprodaj ali v uporabi? Sem iz Lj drugace...

Take je imel pa avto kot nov, sicer ce se ne motim so enaki kot v bolje opremljenih 9/11, samo z posebnim vzorcem.
Image

Stevce imam analogne, digitalne so imeli Electronic modeli. Plus obvolanske komande za muziko, tempomat in 2din hi-fi radio kot v R25 =).

Croma, sej tale je prisel pred kratkim, manjkala mi je ena taka manjsa petarda :)


LP
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Renault 11 Turbo 1983

Post by croma_man » 06 Oct 2014, 09:48

tole sem 99% da ma v jugecu zmontirano
nalim
Posts: 359
Joined: 16 Jul 2012, 11:49
Avtomobil: OOOO | \X/ | ⚡

Re: Renault 11 Turbo 1983

Post by nalim » 06 Oct 2014, 10:44

Fuego wrote:
Take je imel pa avto kot nov, sicer ce se ne motim so enaki kot v bolje opremljenih 9/11, samo z posebnim vzorcem.
Image
Ja, to so original R11 Turbo. Jaz sem 5 let imel belo 11ko letnik '88 (faza II, 115KM), katera je prišla in šla od hiše v stanju, ki je bilo ekvivalentno novemu. V teh letih z avtom (bil je čisto serijski) nisem imel praktično nobenih težav, crknil mi je le en rele in pletenica sklopke.
V tem času je kolega imel vsaj 3 R 11 Turbo faza I, (ena je bila belgijska, ostali italijanski), s porihtanim podvozjem in dvignjenim tlakom turbine, ki so letele občutno bolje, kot moja. Je pa res, da so vse te tri končale žalostno, sesute v nesrečah ali z okvarami motorjev.
sablac
Posts: 199
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: Renault 11 Turbo 1983

Post by sablac » 06 Oct 2014, 23:09

jap tocn to je v mojm jugotu zmontiran,sem pa odprt za predloge, tud en od 19 16v desn dober in en lev strgan se najde
Fuego
Posts: 43
Joined: 30 Dec 2012, 12:57
Avtomobil: Renault

Re: Renault 11 Turbo 1983

Post by Fuego » 07 Oct 2014, 10:00

Sablac, imas ZS ;)

Nalim, nisem se srecal nekoga da bi imel izkusnje s tem avtom :) . Torej, bi morda vprasal kolega, ce se kaj spomne kako je uredil podvozje? Vsaka preverjena informacija kaj pase gor bi prisla prav, da ne bom tople vode odkrival ;)

Lp
nalim
Posts: 359
Joined: 16 Jul 2012, 11:49
Avtomobil: OOOO | \X/ | ⚡

Re: Renault 11 Turbo 1983

Post by nalim » 07 Oct 2014, 11:25

Fuego wrote: Nalim, nisem se srecal nekoga da bi imel izkusnje s tem avtom :) . Torej, bi morda vprasal kolega, ce se kaj spomne kako je uredil podvozje? Vsaka preverjena informacija kaj pase gor bi prisla prav, da ne bom tople vode odkrival ;)
Lp
Kaj dosti teh avto v SLO tako nikoli ni bilo. Kolega je avto s predelanim podvozjem in ventilom za dvig tlaka turbine (trik je zelo enostaven) že kupil. Ventil je odkril, ko je želel vgraditi radio in se je pod pokrovom skrival kotni ventil za vodovod. Ko ga je s strahom odprl in iz njega ni pritekla voda (prvo ugibanje) je šel na testno vožnjo in svet nikoli več ni bil isti. :twisted:
R11 Turbo je klasičen Renault tistega časa: vijačne vzmeti spredaj, torzija zadaj. Odvisno od namena uporabe (track day specialka ali malo živahnejši daily) se lahko lotiš vgradnje trših stabilizatorjev, blažilcev, vzmeti in nižanja torzije, ali pa samo vgradiš dvosmerne trše blažilce (recimo pri Turnšku).
Poigraj se še z zgornjimi vpetji amortizerjev spredaj in vgradi nastavljiv camber/caster plate s sferičnim ležajem (serijski kos na R11 je dobil zračnost, zaradi katere je bil avto nekoliko svojeglav po kolesnicah).

Glede urejanja motorja sledi smernicam za R5 GTT Faza 1, kar pomeni dvig tlaka (enostaven trik s solenoidom ali običajnim kotnim ventilom), obvezna sprememba glavne šobe za gorivo (jaz sem na R5 šel iz 120 na 150, kar je dovolj do 1,5bar nadtlaka) ureditev intercoolerja (dovolj je že prevezava z daljšimi kovinskimi objemkami) in vgradnja blow-off ventila.
Post Reply