BMW 3.0 CSi e9

User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by karoserist.si » 03 Nov 2023, 17:39

Potem sem se lotil grobe priprave boka. Da mal spomnim, takole je prej to zgledalo, precej neugledno...

Image

Image

Vmes sem ta pleh porezal stran - že v faz popravila pragov:

Image

Potem pa sem se lotil izdelave novega bočnega pleha. Še prej sem moral sestavit bok (vrata in blatnik, ter zaščito praga), da sem lahko vzel prave mere za izdelavo spodnjega dela boka.

Image

In izdelava boka:

Image

Image

Image

Image

Image

Ko je bilo na grobo narejeno sem se lotil kolotečne krivine...

Image

Image

In tole je približen končni izdelek.

Image

Spotoma sem pripravil še spodnji del prednjega blatnika:

Image

Image

Tule bo to pasalo...malo na provizori postavljeno :) ...bo treba še vpasat - v zadnjem sklopu, ko se bo pripravljalo boke, lovilo lufte in varilo boke...

Image
Last edited by karoserist.si on 03 Nov 2023, 18:08, edited 1 time in total.
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by karoserist.si » 03 Nov 2023, 18:02

Potem je bil čas, da se uredi še voznikov pod, kjer je spet sledilo ogromno rezanja, brušenja in odsekavanja pleha, ki ga je vgradil 'klepar' predhodnik :lol:

Image

Image

Image

Image

Nič kaj preveč zavidljivo delo :x

Image

Odstranitev sredinske ojačitve in nosilca sedežev:

Image

Image

Image

Image

In razkrita je nova rja :roll:

Image

Image

Pa spet režem dalje:

Image

Image

Tole je pa odpadek:

Image

Image

Image

Sledi pa izdelava novih podov in popravilo pragov...
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by karoserist.si » 03 Nov 2023, 18:28

Pod sem naredil iz dveh delov, ker edino tako lahko delam z bead rollerjem, drugače bi moral na roke valjat, kar je precej zamudno. Lažje in hitreje je narediti en dodaten var...

Spet en 'nepopisan' list pločevine :D ...za zadnji konec voznikovega poda. Cilj je, da se spet čim bolj približam originalu...

Image

Pa že 'popisan' ;)

Image

Pa malo oz. v nadaljevanju veliko rolanja. Tukaj je treba imeti pravi vrstni red, ker drugače mašina v enem momentu odpade in je potrebno ročno oblikovati pločevino do konca:

Image

Image

Image

Image

Image

Sledila je izdelava prednjega dela voznikovega poda:

Image

Image

Image

Na grobo bo tole to...

Image

Mal je pa vedno treba še ročno polepšat:

Image

Potem je bilo treba zvaljat origialne utore:

Zrišem črte:

Image

In zrolam:

Image

Image

Pa še prednji konec:

Image

Image

Pa dokončno vpašem, ter zvarim obe plovici, naredim še zadnje utore in krivine ter pripravim luknje za vare :

Image

Za en tak pod je potrebno en kup enih detajlov uredit, da je zdej nekako enako kot original pod ;)

Image

Image

Nadaljevanje sledi, ko spet dobim navdih za urejanje slik in objavo... :lol:
User avatar
l3v4rt
Posts: 368
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by l3v4rt » 04 Nov 2023, 12:07

Ma meni je bilo tisto od predhodnika lepše, je bolje kreativno kot pa original :lol: Izvrstno delo Seba, nič druga nismo pričakovali, res je veselje tole brati in gledati slike :thumbup: Me pa zanima ,to si delal iz 0.8mm ali iz 1mm pločevine? Hladno valjana? Krasno delo, res kapo dol! :clap:
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by karoserist.si » 04 Nov 2023, 15:55

Hvala 8-).
Ja po svoje je bila tisto prej kar umetnija :lol:.

Vedno uporabljam le hladno valjano pločevino (DC03 ali DC04), ki je dejansko tudi najbolj primerna za hladno preoblikovanje. Tale pod je v originalu 0,8mm debeline, tako da sem enako tudi jaz naredil.

Je pa res, da je vse bolj težko priti do te pločevine. DC01 ni problem dobit, DC03 ali DC04 pa vse težje. Pri DC01 se včasih pozna višek ogljika v materialu, ko precej bolj krivi pločevino pri preoblikovanju kot pa pri 03 ali 04.
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by karoserist.si » 05 Nov 2023, 18:27

Nato sem se lotil varjenja voznikovega poda. Še prej je bilo potrebno zaščitit votle dele:

Image

Image

Potem je sledilo veliko varjenja:

Image

Pa zaščita po varjenju:

Image

Potem sem moral popravit obe ojačitvi poda/nosilne dele sedežev:

Najprej voznikova stran:

Image

Image

Image

Image

Image

Potem sem vse vpasal:

Image

Pobarval:

Image

Image

Potem sem pripravil še drugo stran:

Image

Image

Image

Pa popravljeno:

Image

Pol sem vse prebrusil, ker je blo kr nekaj rje...

Image

In pa priprava na barvanje...

Image

In pobarvano:

Image

Potem je sledila vgradnja na karoserijo...objavim naslednjič :D
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by L4UK0 » 05 Nov 2023, 20:09

Užitek je tole gledat! :P
Image
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by killergame » 08 Nov 2023, 20:38

Tvoje objave in delo, ki ga narediš. Noro. Brez besed res. Vsaka čast :)
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by karoserist.si » 12 Nov 2023, 15:22

Hvala @L4UK0 in @killergame ;).

Spet mal nadaljujem... predno sem vgradil ojačitve podov oz. nosilce sedežev sem moral popravit še stare poškodbe in rjo na nosilnem plehu zadnje klopi. Pomojem mi ni treba več poudarjati, da pri tej karoseriji česarkoli se dotaknem je tako ali drugače treba nekaj popravljat ali na novo izdelat.

O teh nosilcih je govora...takole so izgledali predno sem jih rezal stran...

Image

Image

Image

Mal jih je bilo treba zravnat in sem pa tja mal povariti

Image

Image

Malo testnega vpasovanja:

Image

Pa mal barvanja pred vgradnjo:

Image

Mal varjenja:

Image

Potem sem vgradil še obe konzoli sedežev in ojačitve podov.

Voznikova stran:

Image

Sovoznikova stran:

No še prej malo protikorozijske zaščite:

Image

Vpasovanje

Image

Varjenje

Image

Image

Test, če sedež lepo paše na konzole...

Image

Takole pa potem izgledajo na novo vgrajene konzole sedežev, nosilec zadnje klopi ter ojačitve podov...

Image
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 3.0 CSi e9

Post by karoserist.si » 15 Nov 2023, 16:54

Pa smo šli naprej...
Voznikov A stebriček in vse okoli njega je treba na novo narediti, enako velja za voznikov zunanji in sredinski prag...takole je šlo vse skupaj naprej:

Image

Image

Pa sem začel rezat:

Image

Image

Nekdo si je umislil nov dom :lol: :

Image

Image

Mal testa, kako naj bi izgledalo:

Image

Nadaljevanka na A stebričku:

Image

In pa na pragu:

Image

Karoserija sproti odvrže tudi nekaj kilogramov peska:

Image

Je že malo lažja :lol::

Image

Školjka potem odvrže še prag:

Image

Pa še kake flike bi se rada znebila:

Image

Image

Image

Precej grdo zgleda, mal se bo še rezalo...tudi zadaj...

Image

Image

Image

Image

Kar ni konca:

Image

Image

Sledilo je popravilo A stebrička:

Image

Image

Image

Potem je bilo treba popravit sredinski prag, kjer sem uporabil precej debelejši pleh, kot je tudi v originalu:

Image

Ker je pleh predebel za krivljenje z bead rolerjem sem si na hitro sešvasal eno pripravico za klepanje utorov:

Image

Image

Image

Ko je bil še polizdelk:

Image

Malo preizkusa kako paše...

Image

Image

Potem se je vse skupaj mal zaščitilo pred varjenjem:

Image

Pa povarilo in zbrusilo:

Image

Image

Pa spet malo pobarvalo:

Image

Sledilo je varjenje spodnjega dela A-stebrička:

Image

Image

In smo že pri vpasovanju zunanjega praga:

Image

Image

Prag paše ok, tako da lahko navrtam luknje in povarim:

Image

Image

...več prihodnjič ;)
Post Reply