BMW 3.0 CSi e9
- karoserist.si
- Posts: 530
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Gremo dalje...
Preverjanje pozicije šalic, da imam mero za naprej
Nekaj stvari se v motornem prostoru odstrani...
Rja
Spet mal flikarij
Preverjanje pozicije šalic, da imam mero za naprej
Nekaj stvari se v motornem prostoru odstrani...
Rja
Spet mal flikarij
- karoserist.si
- Posts: 530
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Pa spet mal novih kosov...
- karoserist.si
- Posts: 530
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Ubistvu česarkoli se doatkneš je treba naredit na novo ali preklepat...
Proba...
Pa še zaščiteno...
To je to za danes, naj še kaka slika za naslednjič ostane
Proba...
Pa še zaščiteno...
To je to za danes, naj še kaka slika za naslednjič ostane
- karoserist.si
- Posts: 530
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Tale tema je čist zamrla... zato jo obujam nazaj k življenju
No jaz obupal nisem (mogoče že @Sendi malo potihem obupava ) se pa počasi prebijam naprej. Ni to lih projekt, kjer začneš pa hitro tudi končaš, ampak je treba vmes kako pavzo (včasih daljšo, včasih krajšo) narest za navdih dobiti .
Ker se je vmes nabralo že cca. 1000 novih slik, bom pač kronološko naprej mal objavljal, kolikor bo časa in volje.
Torej takole sem nadaljeval (recimo da smo tu nekje nazadnje obstali s slikami):
Najprej priprava in na novo nanesena 2k temeljna...
potem se je privarilo nov zunanji prag
in pripravilo ter povarilo notranji prag
sledilo je glihanje poda, da sem ujel novo mero glede na novo lokacijo novega notranjega praga...
posledice karambola so bile vse do sredinskega tunela...
še spredaj...
takole potem lovim mere...sproti:
zadnji del poda se spet prilega do praga...
pa tudi nov pod se lepo ujema...
priprava poda...
spet mal igranje z utori...
v grobem bo ok...
treba pripravit še prednji del...
...
No jaz obupal nisem (mogoče že @Sendi malo potihem obupava ) se pa počasi prebijam naprej. Ni to lih projekt, kjer začneš pa hitro tudi končaš, ampak je treba vmes kako pavzo (včasih daljšo, včasih krajšo) narest za navdih dobiti .
Ker se je vmes nabralo že cca. 1000 novih slik, bom pač kronološko naprej mal objavljal, kolikor bo časa in volje.
Torej takole sem nadaljeval (recimo da smo tu nekje nazadnje obstali s slikami):
Najprej priprava in na novo nanesena 2k temeljna...
potem se je privarilo nov zunanji prag
in pripravilo ter povarilo notranji prag
sledilo je glihanje poda, da sem ujel novo mero glede na novo lokacijo novega notranjega praga...
posledice karambola so bile vse do sredinskega tunela...
še spredaj...
takole potem lovim mere...sproti:
zadnji del poda se spet prilega do praga...
pa tudi nov pod se lepo ujema...
priprava poda...
spet mal igranje z utori...
v grobem bo ok...
treba pripravit še prednji del...
...
- karoserist.si
- Posts: 530
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
pred varjenjem poda je bilo še nekaj drugih del...
dokončal in pripravil sem notranji del b stebrička...
In porihtal tole vpetje...
pol se je to vse skupaj povarilo...
in zaščitilo...
pol se je privarilo zadnji del poda...
nato sem pripravil prednji del poda na varjenje...
pa spet varjenje...
in malo zaščite s temeljno barvo...
zgleda mal lepše kot prej...
hehe...sem moral poiskat fotko od ''prej''...
dokončal in pripravil sem notranji del b stebrička...
In porihtal tole vpetje...
pol se je to vse skupaj povarilo...
in zaščitilo...
pol se je privarilo zadnji del poda...
nato sem pripravil prednji del poda na varjenje...
pa spet varjenje...
in malo zaščite s temeljno barvo...
zgleda mal lepše kot prej...
hehe...sem moral poiskat fotko od ''prej''...
Re: BMW 3.0 CSi e9
Vrhunsko opravljeno Seba! Mislim, da bi lahko tvoje prispevke premaknili v neko rubriko kako bi naj kleparija izgledala in k čemu naj ostali sledimo po najboljših močeh. Zares dobro delo!
Eno vprašanje glede "längsträger-jev" oz podaljškov krakov ki gredo pod poden avtomobila- so se poščetkali, rust converter in primer preko ali so se tudi zamenjali? So dvojne stene pločevine ali je en bikast pleh? Hvala za prispevek, kar vzami si še časa za več vsebine na forumu - z veseljem spremljamo projekt. Verjamem pa da Sendi ne obupuje, ko mu avto tako lepo ratuje pri kleparju, njegov del pa tudi verjamem da bo opravljen kot treba
Eno vprašanje glede "längsträger-jev" oz podaljškov krakov ki gredo pod poden avtomobila- so se poščetkali, rust converter in primer preko ali so se tudi zamenjali? So dvojne stene pločevine ali je en bikast pleh? Hvala za prispevek, kar vzami si še časa za več vsebine na forumu - z veseljem spremljamo projekt. Verjamem pa da Sendi ne obupuje, ko mu avto tako lepo ratuje pri kleparju, njegov del pa tudi verjamem da bo opravljen kot treba
- karoserist.si
- Posts: 530
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Hvala Metod .l3v4rt wrote: ↑22 Oct 2022, 12:43 Vrhunsko opravljeno Seba! Mislim, da bi lahko tvoje prispevke premaknili v neko rubriko kako bi naj kleparija izgledala in k čemu naj ostali sledimo po najboljših močeh. Zares dobro delo!
Eno vprašanje glede "längsträger-jev" oz podaljškov krakov ki gredo pod poden avtomobila- so se poščetkali, rust converter in primer preko ali so se tudi zamenjali? So dvojne stene pločevine ali je en bikast pleh? Hvala za prispevek, kar vzami si še časa za več vsebine na forumu - z veseljem spremljamo projekt. Verjamem pa da Sendi ne obupuje, ko mu avto tako lepo ratuje pri kleparju, njegov del pa tudi verjamem da bo opravljen kot treba
Längsträgerji so precej debeli, z zunanje strani so bili intaktni (s to izjemo, da so bili malo obuškani), z notranje strani so pa bili na parih koncih rjavi (strukturno ni nič kritičnega), ampak glede na debelino pleha ni neke sile in bi bilo več škode jih rezat stran. Zato sem jih fajn obrusil, do zdravega pleha in jih premazal z Würth/Försch rust converterjem in čez dal 2K temeljno. Po tem postopku bi to moral zdržat nadaljnih n-let. Važno je da se to potem po barvanju še vse z voskom zaščiti, ker sej veš vmes se vari in na določenih koncih pretopi temelj...
Je pa v planu narediti še dodatne ojačitve na podu.
Re: BMW 3.0 CSi e9
.. hja, še ena kleparska pornografija
- karoserist.si
- Posts: 530
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: BMW 3.0 CSi e9
Ufff, kdo bi si mislil, da je že leto naokoli od zadnjega objavljanja slik, pa ubistvu skor tolk tudi od resnega prebiranja foruma...še dobr, da je ta avto en tak stranski projekt, pa da se loh dela takrat kadar je volja pa čas. @Sendi ma še vedno potrpljenje čakat, tko da se mi nič ne mudi...zaenkrat . Na karoseriji se še vedno dela, zaenkrat je še vedno kar razvalina, ki pa počasi dobiva obliko.
Zdej k prihaja zima, bo tudi več časa za objavljanje fotk...
Nadaljujem s slikovnim materialom. Časovnega plana nimam več, ker tule karkoli odrežeš si narediš nekajkrat več dela kot prej izgleda.
Najprej se je dokončal še sovoznikov pod spredaj, da bo čim bolj podobno originalu...
Potem sem naredil nov kos
Varjenje
Pa mal malanja:
Potem je bilo treba še mal popravit okoliški pleh, da se je lahko vgradilo bočno pločevino....
Vgradnja bočne pločevine:
Pa še vgradnja novega nosilčka in barvanje:
No seveda nisem rabil 1 leto za tole poštimat tako da objavljam dalje...
Zdej k prihaja zima, bo tudi več časa za objavljanje fotk...
Nadaljujem s slikovnim materialom. Časovnega plana nimam več, ker tule karkoli odrežeš si narediš nekajkrat več dela kot prej izgleda.
Najprej se je dokončal še sovoznikov pod spredaj, da bo čim bolj podobno originalu...
Potem sem naredil nov kos
Varjenje
Pa mal malanja:
Potem je bilo treba še mal popravit okoliški pleh, da se je lahko vgradilo bočno pločevino....
Vgradnja bočne pločevine:
Pa še vgradnja novega nosilčka in barvanje:
No seveda nisem rabil 1 leto za tole poštimat tako da objavljam dalje...