Page 4 of 5

Re: Uvoz starodobnika

Posted: 02 Jan 2018, 21:05
by picinni
Tudi na homologaciji bi bili zadovoljni, če bi prišel z nalepkami na lučeh? Dvomim :lol: .

Re: Uvoz starodobnika

Posted: 03 Jan 2018, 10:26
by gtyrant
picinni wrote:@tine hvala. Sigurno se je najbolje na LPP pozanimat.
Jaz bi delal homologacijo pri RTI Maribor. Pridejo tudi na dom.
Pa čim manj komplicirat in spraševat. Predložiš dokumentacijo in je.

Re: Uvoz starodobnika

Posted: 03 Jan 2018, 11:05
by nalim
gtyrant wrote:
picinni wrote:@tine hvala. Sigurno se je najbolje na LPP pozanimat.
Jaz bi delal homologacijo pri RTI Maribor. Pridejo tudi na dom.
Pa čim manj komplicirat in spraševat. Predložiš dokumentacijo in je.
RTI MB? Jaz tja nikoli več. Toliko zafrustriranih ex.TAM komplikatorjev na enem mestu težko najdeš kje drugje. So mi že homologacijo zračnega filtra kakih 10let nazaj zakomplicirali na rang cene današnjega tisočaka in izvedbe meritev glasnosti na pisti mariborskega letališča (brez heca). LPP je to zrihtal brez težav in za 5% stroška.
Primer z RTI iz jeseni 2017, uvoz nove prikolice, neposredno od proizvajalca. V (po njihovem) napačno okno vpisana sprememba, izvedena v tovarni (in požegnana od TÜV), pred dobavo kupcu, je predstavljala nepremostljivo oviro in prikolice po urah kompliciranja in klicov v tovarno niso želeli homologirati.
Dobesedno preko ceste so pri Krki stvar brez ene same omembe spravili skozi v manj, kot pol ure.

Re: Uvoz starodobnika

Posted: 03 Jan 2018, 12:12
by gtyrant
Zanimivo. Potem pa zavisi od primera do primera. Vsaj kar se ameriških vozil tiče niso ravno zateženi. Vsaj take so moje izkušnje in izkušnje ljudi, ki jih poznam. Če jim nebi omenil, bi iz tuje prometne prepisali pol manjšo prostornino motorja, kot jo ima avto.
Sem se pa že večkrat vprašal, če so zaposleni na tehničnih pregledih in homologacijah sploh ustrezno izobraženi.
Pred mano odpre havbo, gleda velik big block V8 motor pa me vpraša, če ima to 6 cilindrov.... ??? :clap:

Re: Uvoz starodobnika

Posted: 03 Jan 2018, 15:25
by malinuc
Mogoče za uvoz oldtimerja iz anglije še komplikacij okrog luči nebo. Pri oldtajmerjih pustijo avtentičnost vozila, tako imajo lahko tudi vojaški oldtajmerji namontirane vojaške luči, prav tako intervencijske modre luči. Glede modrih luči sem nekaj let nazaj bral članek od vozila pevca roknband, ki ima/je imel v lasti starega s mercedesa, spremljevalno vozila titovega konvoja z modro in rdečo lučjo.

Re: Uvoz starodobnika

Posted: 03 Jan 2018, 19:58
by picinni
Sem klical na LPP...dobil na telefon nekoga, ki se mu ni ljubilo kaj preveč govoriti. No v glavnem rekel je da potrebuješ - klasika pač račun, overjeno kupoprodajno, V5c dokument. COC - izjavo o skladnosti je dejal, da če ga avto, ki ga kupiš nima ga pač nima, ter da bo že inženir pri pregledu povedal kaj še rabi. (!) :thumbdown: Holly shit, zdaj pa jaz naj pripeljem enega eksota na LPP, ki ga bo g. inž. prvič videl, ugotovil, da potrebuje kakšne dokumente o skladnosti itd. Majke mi, da mu zapeljem čez nogo...
Jutri grem tja, poiščem g. inž. in pokažem sliko tega avta, pa da vidim kaj bo.

Re: Uvoz starodobnika

Posted: 03 Jan 2018, 20:28
by Tine
Bi delil z nami kako besedo več o tem eksotu?

Re: Uvoz starodobnika

Posted: 04 Jan 2018, 20:46
by picinni
To je bilo mišljeno kot prispodoba. Če se pa kaj takega res zgodi pa vse ob svojem času.

Re: Uvoz starodobnika

Posted: 04 Jan 2018, 23:44
by mrmini
Če boš uvažal angleža, mora obvezno imeti tudi registrske tablice. Brez njih neboš prišel skozi homologacijo. Sam sem iz Anglije uvažal 2011, drugače pa vso ostalo papirologijo, kot si jo že sam napisal. Jaz sem vse uredil pri Prigu na Brezovici brez kakršnihkoli problemov.

Ter seveda ne pozabi obrniti svetilnost luči!

Re: Uvoz starodobnika

Posted: 05 Jan 2018, 21:48
by picinni
mrmini wrote:Če boš uvažal angleža, mora obvezno imeti tudi registrske tablice. Brez njih neboš prišel skozi homologacijo. Sam sem iz Anglije uvažal 2011, drugače pa vso ostalo papirologijo, kot si jo že sam napisal. Jaz sem vse uredil pri Prigu na Brezovici brez kakršnihkoli problemov.

Ter seveda ne pozabi obrniti svetilnost luči!
No, tega pa nisem vedel z registrskimi. Niti mi tega niso na posvetu pri potencijalnem izvajalcu homologacije povedali! Vzeto na znanje. Hvala ti :thumbup: .
Še nekaj. Račun dobim, če kupim od fizične osebe, tako da se gre do kakšnega prodajalca vozil? Ali kako imajo to urejeno v Angliji?