Renault 5 GT Turbo l. 88

bam88
Posts: 32
Joined: 04 Aug 2014, 17:53
Avtomobil: Renault 5 GT Turbo l. 1988

Renault 5 GT Turbo l. 88

Post by bam88 » 04 Aug 2014, 19:15

Pozdravljeni

Sem se odločil, da se pridružim še sam vaši skupini ljubiteljev avtomobilov z dušo :)

Pa naj vam predstavim svojo raketo:
Renault R5 GTTurbo letnik 88
1.4 C1J original motor 85KW

Avto poizkušam čim bolj ohranjati približku originala.

Pa še malo slikic:
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Privoščil sem si tudi malo nadgradnje:
- večji hladilnik vode
- alu samostojni hladilnik olja
- večji alu intercooler montiran diskretno pod odbijač
- ter komplet sistem povezal med sabo v kombinaciji alu+silikon cevi

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

To bi blo zaenkrat to. Seveda pa avto konstanto potrebuje malo ljubezni in dela, zato se bo delalo še marsikaj na njem.

Pa en posnetek nadgradnje:
https://www.youtube.com/watch?v=beibarJ_TIY


Bi pa vse lastnike fergazer vozil prosil za eno pomoč. Nujno iščem mojstra (lahko biznis lahko popoldanc), ki obnavlja fergazerje. Rabim nekoga, ki je res mojstr in ve kaj dela. Pa prosim nekoga, ki ni Jereb iz Grenca pri Šk. Loki. Hvala vnaprej.
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Renault 5 GT Turbo l. 88

Post by pero27 » 04 Aug 2014, 20:20

pozdravljen in dobrodošel!
fajn raketo maš tole
čeprav sem iz neznanega razloga vedno mislil, da imajo ti avti mašino na zadnjih zicih... :?:
bam88
Posts: 32
Joined: 04 Aug 2014, 17:53
Avtomobil: Renault 5 GT Turbo l. 1988

Re: Renault 5 GT Turbo l. 88

Post by bam88 » 04 Aug 2014, 20:25

Hvala za dobrodošlico :)

Bo držal prve generacije petic imajo mašino "v riti" in sicer Turbo2 in Maxi izvedbe. Zadeva ki danes dosega astronomske vrednosti.
http://www.mercadoracing.org/imagenes-a ... maxi_0.jpg
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Renault 5 GT Turbo l. 88

Post by DS71 » 04 Aug 2014, 20:36

fuck yea .. bravo!! Odličen avtoček

aja ..pa dobrodošel v druščini bolanih in zasvojenih :lol:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: Renault 5 GT Turbo l. 88

Post by JureK » 04 Aug 2014, 20:36

Pozdravljen in dobrodošel!
Dober avto... Sem se pred mnogo leti enkrat peljal kot sovoznik s takšno petico, kolker se spomnem je kr konkretno cuknala za svoje konje.
Kolk je avto težek?
bam88
Posts: 32
Joined: 04 Aug 2014, 17:53
Avtomobil: Renault 5 GT Turbo l. 1988

Re: Renault 5 GT Turbo l. 88

Post by bam88 » 04 Aug 2014, 20:50

DS71 hvala :) lepo je bit med bolanimi in zasvojenimi :) sicer pa tvoja raketa je še lepša!

JureK ja res je kar cukne zadeva. Mislim, da ima okrog 850kg.
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Renault 5 GT Turbo l. 88

Post by pero27 » 04 Aug 2014, 21:05

bam88 wrote: Bo držal prve generacije petic imajo mašino "v riti" in sicer Turbo2 in Maxi izvedbe. Zadeva ki danes dosega astronomske vrednosti.
http://www.mercadoracing.org/imagenes-a ... maxi_0.jpg
eeee, to bo to ja, hvala za razjasnitev
so mi bli zmerej fascinantni ti avti pri katerih so bli inženirji tulk prfukjeni, da so šli zadnje zice reskerat za mašino :twisted:
no, tud tvoja je čist fajn ;)
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Renault 5 GT Turbo l. 88

Post by Tine » 04 Aug 2014, 21:43

bam88 wrote:Nujno iščem mojstra (lahko biznis lahko popoldanc), ki obnavlja fergazerje. Rabim nekoga, ki je res mojstr in ve kaj dela. Pa prosim nekoga, ki ni Jereb iz Grenca pri Šk. Loki. Hvala vnaprej.
Kaj točno pa je problem pri tvojem, kakšni so simptomi? Preden bi poiskal mojstra na drugem koncu Slovenije bi bilo vredno probat kvalitetno sčistit ferg in diz ter mu namenit en rebuild kit tesnil, oringov in membran - to pa lahko narediš sam, če nimaš ravno treh levih rok ;)
User avatar
ZiZa
Posts: 1338
Joined: 25 Jul 2012, 14:15
Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
Contact:

Re: Renault 5 GT Turbo l. 88

Post by ZiZa » 04 Aug 2014, 21:47

dobrodošel :) Zadnjič sem videl, da 2012ke prodajaš na bolhi - maš že plan na kaj boš šel?
Image
na teh francozinjah mi ATS 13ke ful lepo zgledajo, sam vprašanje, kako je kj placa za bremze? :)

za fergije mi je pa zadnjič kolega pravu, da je na svoji mečki ful dobr poštimal fergije pri CRC (https://www.facebook.com/crcpredelave?fref=ts)
Last edited by ZiZa on 04 Aug 2014, 21:50, edited 1 time in total.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Renault 5 GT Turbo l. 88

Post by croma_man » 04 Aug 2014, 21:49

ljga unga tmle gre :lol:
Post Reply