1989 Ford F-250

Post Reply
abajc3
Posts: 25
Joined: 21 Aug 2012, 21:32
Avtomobil: chevrolet malibu , oldsmobile cutlass

1989 Ford F-250

Post by abajc3 » 16 Jul 2014, 21:52

Evo, da naredim še mal reklame za amerikance tukej gor :)

delovni stroj, imam ga že skoraj eno leto, pred tem je nekaj časa stal in je bilo potrebno kar nekaj stvari poštimat na njemu.
model F-250 HD, oprema custom (volan, gume in ne dosti več, najbolj oguljena varianta)
extended cab, long bed (2.5m kesona z zaprto špondo)
priklopljiv 4x4 pogon, zaradi majhne teže odzadaj nepogrešljiva zadeva
7.3 international IDI diesel, atmosferc. cca 190 konjev in švoh 500NM ( pri 1500 rpm). ker nima turbine se obnaša bolj kot bencinar, na obratih ga ne zmanjka, zmanjka mu pa obratov (3500 je redline) :D motor ima dobrih 400kg suhe teže.
E4OD 4 stopenjski avtomatik. skupaj z reduktorjem ima cca 150 kg, vanj gre 17 litrov olja, v reduktor še 3
10.25 inčna zadnja aksa, full-floating.
4 listi spredaj, 9 listov odzadaj, prazen se pelje kot lojtrni voz, gre pa okoli ovinkov zelo lepo. nasplošno je razen trdote super za vozit, volan je presenetljivo natančen za tak tip avta, moči je dovolj za normalno vožnjo, je pa daleč od dirkalnika. me močno mika kak turbo kit, ki je bil v letniku 93 na voljo serijsko.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
abajc3
Posts: 25
Joined: 21 Aug 2012, 21:32
Avtomobil: chevrolet malibu , oldsmobile cutlass

Re: 1989 Ford F-250

Post by abajc3 » 16 Jul 2014, 21:57

ker se avta ne špara, je kmalu po nakupu crknil menjalnik. je bil že pri koncu, intenziven offroad brez občutka mu tudi ni pomagal. bom kar z v8 foruma skopiral predstavitev obnove:

najprej smo sneli reduktor in menjalnik, vse skupaj je precej veliko in posledično tudi težko. odkar imam terenca sem se navadil tudi, da je pri šraufanju normalno in pričakovano da ti v oči in usta pada blato. pri podiranju sta se nam pridružili še Zup, Marja in Zlatko ter nam prišparali malo hrbta ko je bilo treba to kravo prenesti v delavnico. HVALA!

Image

sledilo je podiranje, slik od tega nimam ker je bilo že pozno zvečer in se nam je mudilo čimprej podret in dobit krivca. ugotovili smo, da so totalno fuč forward ter direct lamele ter plate. vse drugo je bilo kot novo.

stara vs nova lamela:
Image

ko je bilo vse razkopano do ohišja, je sledilo pranje in barvanje. stopotjo smo porihtali še menjalnik in motor od Sebata. Iz slik je razvidno koliko je fordov E4OD večji od GMovega 4l80e, čeprav sta oba heavy duty menjalnika.
Image

Image

Image

Image

Image

Image

potem je sledilo čakanje na dele. ker sem imel malo krize z budgetom sem na obnovi malo šparal, bomo videli kako se bo obneslo. zamenjalo se je vse slabe lamele in plate, vse bushinge, tesnila (cel overhaul kit) ter nekatere thrust washerje. dodal sem tudi shift kit, no tukaj nisem šparal in sem vzel najhudejšega, TRANSGO HD2 TUGGER. kit je namenjen heavy duty/towing aplikacijam, vsebuje pa en kup fedrov, nekaj batkov, 2 snapringa in eno tesnilo ter par svedrov. Kit dvigne pritisk po celem menjalniku ter v posameznih podsklopih, nekatere prehode se razširi, nekatere pomanjša. rezultat tega je dosti boljše in čvrsto menjavanje, manj zdrsovanja menjalnika ter dosti trši lockup. ubistvu je čutiti kot da bi avto imel 5 brzin. omogoča tudi zaviranje z motorjem pri vseh hitrostih, če menjaš v prvo pri 40kmh kar blokira zadnje gume. shift kit (vsaj osnovni) priporočam vsakemu ki obnavlja menjalnik, saj je razlika res velika.

v tem času smo naredili stojalo in par specialnih orodij ter izbijačev za bushinge.

Image

Image

sledilo je sestavljanje podsklopov z novimi deli

Image

vse čisto, zloženo in zapakirano:

Image

nato je sledilo sestavljanje valve body-ja ter montaža shift kita:

Image

Image

dosti slik manjka, ker ponavadi pozabimo slikat ko pademo noter

modificira se tudi separator plate, večje je vedno boljše tako da se večina lukenj poveča, razen ena se zmanjša. to poteka tako, da se jo najprej ful poveča, nato vstavi aluminjast čep s prej izvrtano luknjo prave dimenzije, le tega se z druge strani razširi s priloženo šibro:

Image

Image

Image

Image

ko so vsi podsklopi sestavljeni, jih je treba samo še sestavit in izmerit lufte.

Image

Image

Image

Image

Image

še pumpa in je notranjost končana:
Image

nato sledi še sestavljanje valve body-ja

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


to je to kar imam slik, sledila je še vgradnja in test. nekaj še zajebava rikverc, mogoče je zaradi novega tesnila, ki je prišlo v shift kitu ter je bilo neverjetno trdo, bomo videli sproti.

že od samega začetka je bila počena prednja vezna stena, skupaj z menjalnikom je tudi ona dokončno odpovedala, zato smo jo zavarili

Image

Image

boljše kot novo!
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: 1989 Ford F-250

Post by DS71 » 16 Jul 2014, 22:23

pesda dober si se jebat z tem labirintom :lol: Jaz bi verjetno vse nekam zabrisal po kakšni uri dela hehe

drgač pa je ta njihov havy duty kar impresiven .. se spomni ko je en znanec takoj za mejo na Hrvaškem imel neko ogromno hudobijo ..mislim da je bil tudi ford in z istim dizlom,če se prav spomnem je bil double cab z štirimi vrati(nisem ziher),je pa imel zadaj dvojna kolesa (4 gume na erni aksi) .. poden na kasonu je bil zluknjan,ker naj bi prej imel montirano sedlo za šleperco ..kao neki bivalnik baje
U glavnem je bila zadeva oooogrooomnaaa :lol:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
abajc3
Posts: 25
Joined: 21 Aug 2012, 21:32
Avtomobil: chevrolet malibu , oldsmobile cutlass

Re: 1989 Ford F-250

Post by abajc3 » 16 Jul 2014, 22:55

ena ura bi bla mal premal, jih je šlo ene 60 za cel menjalnik :D

sicer pa sva bla s prjatlom prisiljena se navadit sama to obnavljat, ker so njemu na corvetti 5x obnavljali menjalnik in je zdržal od 500 do 5000km, denarja je šlo pa noter še pa još. zdej sva jih že kar nekaj obnovila in ni več panike, sva že precej uigrana in imava narejena vsa specialna orodja za gm, ford in mopar. pridejo na vrsto tudi evropejci, zaenkrat še ni bilo prilike. pomemben je red, sistematičnost in čistoča ker če to vse pomešaš je pred tabo slab dan :D

dosti teh ki obnavljajo sploh ne odpirajo valve body-ja, kar je velika napaka, saj se ravno tam nabere največ umazanije in so tolerance zelo majhne. to sem dobil v enem chevyjevem menjalniku ki sem ga ta vikend podiral, pa ni bil niti skurjen:

Image

z dvojno kabino in 4 gumami odzadej so f-350, impresivna zadeva vendar zame mal prevelika. že moj ima 6 metrov in obračalni krog od trole, zaradi listov pač. klasični light duty f-150 imajo spredaj fedre in je zaradi tega obračalni krog veliko veliko boljši.
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1989 Ford F-250

Post by L4UK0 » 16 Jul 2014, 23:44

Opa! Sem zaenkrat samo preletel, vem pa kaj bom jutr med pavzo delal :P
Image
Post Reply