Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post Reply
User avatar
MAIK
Posts: 513
Joined: 02 Jul 2012, 10:25
Avtomobil: več nijh

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by MAIK » 01 Sep 2015, 00:53

Težko gre dol eni grejejo drugi špohtlajo tretji pa dratpiršnajo problem je ker se maže in je ful mukotrpno jaz sem svojega kar iz 150bar štrajfiksom na paro pa sem rabil ene 4 ure za celega ti pa nič ne zavidam tega opravila


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by croma_man » 01 Sep 2015, 08:58

soda blasting, sam ne vem če se splača oz. če bo pločevina škode preživela udarce :)

drugač pa dvign avto na palete, pač podlagaš spredi zadi pa daješ pod kolese palete da dvigneš vse skup na spodobno višino, če boš to na dvorišču delal.

Najbolš je dratpiršna na roke al pa na vrtalko, s tem da morš met z redukcijo jo da lahk na najnižjih obratih praskaš da ne zapackaš krtače - lahk tud na mašini za polirat daš nastavk gor.
User avatar
Fleko
Posts: 1314
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Fleko » 01 Sep 2015, 10:51

Sem očistil podvozje in se je luščilo blato :lol: (zgledalo je kot bitumen) Se pa na neobremenjenih mestih dodatna izolacija zelo dobro drži tako, da nebom tikal dokler drži.
Edino, tam kjer je bolj obremenjeno se bo izolacija zamenjala. Trenutno sem vse votle dele zaščitil z voskom, en prag je trenutno dodatno zaščiten, zdaj moram še drugega.
Sem pa pragove zdrgnil z dratperšno za na fleksarco in izredno dobro opravlja svojo nalogo

Prejšni teden sem prevzel paket iz sledečo vsebino
Image
V petek dobil peste tako, da zdaj bom imel spredaj 256mm hlajene diske (prej 239mm nehlajene).
Get low, no matter how
enej_46
Posts: 43
Joined: 09 Oct 2014, 00:33
Avtomobil: Ford Fiesta Mk1 1978

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by enej_46 » 25 Oct 2015, 18:36

Image
Image
User avatar
Fleko
Posts: 1314
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Fleko » 25 Oct 2015, 20:31

Evo popravljeno
Image
Sicer je Lada, ampak vseeno vzhodna roba v keudru hudo za pogledat.

No če že ravno pišem v tej temi.
Na žalost legokock nisem vseh prevzel, zato podvozje še ni gotovo :oops:
Uglavnm ''izbral'' sem si pomoje najbolj redke čejusti iz VAG programa. V petek sem končno našel željene čeljusti, vendar jih na žalost še nisem prevzel. Upajmo, da bo v naslednjem tednu kaj viška časa.
Get low, no matter how
User avatar
eugene
Posts: 1285
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by eugene » 25 Oct 2015, 23:55

Kaj to od sciroccota 16v?
Let's go Brandon!
User avatar
Fleko
Posts: 1314
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Fleko » 26 Oct 2015, 10:09

Dobro malo sem pretiraval za najbolj redke čeljusti. Od Golf 2 GTI 16V in od Polo 6n 16V in caddy 9K TDI.
Ko sem jih iskal jih ni imel noben. :)
Get low, no matter how
User avatar
Tine
Posts: 943
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Tine » 26 Oct 2015, 10:17

User avatar
Fleko
Posts: 1314
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Fleko » 26 Oct 2015, 10:37

Ja lahko izbiram :lol:
Get low, no matter how
Bajta
Posts: 204
Joined: 27 Aug 2014, 21:03
Avtomobil: Golf mk1
Location: Ravne na Koroškem

Re: Škoda Favorit 135ls

Post by Bajta » 26 Oct 2015, 17:09

zdaj pa pretiravaš.. če so od dvojke 16v, so tut od trojke 8v gti.. tk da teh čeljusti je ko smetja..


čeljusti za enko golfa dejansko ni.

razen če jih daš od opla gor, jih je ko smetja, pa še genau pašejo :?
Post Reply