Page 5 of 10

Re: Zaporožec 968

Posted: 25 Jul 2016, 09:03
by jur76
Ne vem ali bi pustil avto original ,ali bi naredil nekaj v tem stilu.
lp

Re: Zaporožec 968

Posted: 25 Jul 2016, 09:12
by Opelpower
A take neumnosti je treba spraševat? :lol:

Re: Zaporožec 968

Posted: 25 Jul 2016, 09:14
by Tine
Naredi nekaj v tem stilu!

Re: Zaporožec 968

Posted: 25 Jul 2016, 10:09
by eugene
Konkretno nižan obvezno. Glede da ima spredaj praktično vw premo bi ti jaz preddlagal glede na moje izkušnje, da si omisliš tudi spuščene premnike poleg rotacije vpetja torzije. za hrošča se jih da enostavno kupiti pa še dragi niso ( 130€ tam nekje) lahko pa jih tudi narediš doma tako da z dveh premnikov narediš ene. Enemu paru odrežeš os ki drži kolo, drugemu paru pa odpiliš del kjer so zglobi in pošvasaš skupaj zamaknjeno. Ali pa provaš dat hroščeve. zgleda da bi celo šlo.

Image

Image

hroščevi spuščeni premniki:
Image

aja pa vedi da ko kupiš premnike dobiš samo ta sredinski del ki na sliki zgleda in tudi je odlitek.

Re: Zaporožec 968

Posted: 25 Jul 2016, 11:04
by papi
jur76 wrote:Ne vem ali bi pustil avto original ,ali bi naredil nekaj v tem stilu.
lp
To je to, STANCE IT !!!!

Re: Zaporožec 968

Posted: 25 Jul 2016, 12:04
by jur76
Pr Zaporožci sam vzameš feder iz amortizerja in je že 10 cm nižji.
Sem to naredu pri prejšnjem, za še nižje, bi pa lahko prišlo prav ta način, sam pol bi šel že po podni.
Pa moral bi narediti posebne nastavke, ker ima Zaz čist svoj sistem za privijačenje kolesa. Mam že naštudirano, kako bi to izvedel, sam bi rabu enga dobrga pa pocen drejarja, ker je treba naredit 4 nastavke, pa točno luknje zvrtat, pa sredinsko luknjo pocentrirat ,če ne bom kot bi z jajci vozu. Nastavek je po zunanjem fi cca 250 mm, ker bi se privijačil na original boben, na zunanji strani pa pač srediska centrirna luknja plus luknje z navoji za 4 ali 5 vijakov, ko je to narejeno ,pa še izbrati pravo feltno ,da ne ripsa po blatnikih, ker tele robe tolčt z macolo ,bi bla kar matrunga.
Mam pa tudi načrt ,kako se predela na diske, sam mi je zadeva mal sumljiva, da bi držal, čeprav gor po Nemčij ene trije to imajo. Itak ima avto 118km/h končno hitrost, pr 80 pa že tok ropota, da te kmal začnejo ušesi bolet, tko da ne rabiš diskov.
Mal smo že gledal ,da bi dal od Swifta 1,3 motor noter, sam pomoje bi pol avto razpadu.
Ma imam preveč cajta sedaj na dopusti ,pa mi gredo nore ideje po glav, sam se mi zdi da bi bil res dober tkole u podni.

Pa ene dobre feltne od ascconeta kupim, one ko ma zlate, pa chrom robe...

Pizda pa mi je koutr padu s pojstle..... konec sanj

lp

Re: Zaporožec 968

Posted: 25 Jul 2016, 12:48
by Bajta
tk je. orginal je za to da se dedki smejijo ko te vidjo, uh lejga tega.. takga smo vcasih mel..

dol prbit, te pa vsi gledajo pa kazejo "thumbs up" ko se peljes mimo. :lol:

itak da v podn pa ene dobre felge.

Re: Zaporožec 968

Posted: 25 Jul 2016, 14:15
by eugene
Fora s temi spuščenimi premniki je da je stvar dosti bolj komot za vozit ker so roke pod malo bolj prijaznim kotom. Znižaš ga lahko isto tudi samo z premo oz v tvojem primeru vzmetmi, ker omejitev je samo višina od tal. Pa še ena fora je iz vw sveta. Spredaj bi lahko montiral t.i Monroe hijackers amortizerje, ki imajo vgrajeno zračne blazine pa zadaj daš klasične zračne blazine nad roke in skombiniraš nek domač air ride.

Re: Zaporožec 968

Posted: 25 Jul 2016, 15:44
by jur76
Takole je original, pol gre pa še spredaj lahko 10 cm dol.
Ta je moj prejšnji, preden sem predelal - zadaj sem ga dvignil 5 cm, spredaj 10 cm dol in širil platišča 3cm.
lp

Re: Zaporožec 968

Posted: 25 Jul 2016, 16:15
by Cox
Če boš ustvarjal kaj z vw materialom in te zanimajo kake mere ipd. se oglasi, mam ene pa lahko premerim in posredujem info.. da neboš za brezveze kupoval pa bo pol neuporabno ..
Image
Image