1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by nicjasno » 23 Oct 2016, 13:28

DS71 wrote::o

a grem tudi jaz na 383 al kaj :lol:
A nimas not 427-ke? :shock:
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by DS71 » 23 Oct 2016, 13:35

nicjasno wrote:
DS71 wrote::o

a grem tudi jaz na 383 al kaj :lol:
A nimas not 427-ke? :shock:

ah ne ..ti letniki kaj več od "navadne" 350 niso imeli .. C3 je bil z 427 samo v prvi izdaji,kasneje do leta '74 z 454 motorji ..to je vse kar je imela "big" :) Ostalo je vse small block
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
papi
Posts: 2190
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by papi » 24 Oct 2016, 13:58

Ja to strokanje je postalo popularno, pa friziraš sam pa tako :D yeah :D
In da dobiš iz prostornine 2.4 kar 3.1, uhhh :twisted:
User avatar
eugene
Posts: 1286
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by eugene » 24 Oct 2016, 22:43

Pri tem motorju ni lih tako enostavno kot se sliši. Je blo treba kar neki internetnega raziskovaja kako pa kaj je najboljše uporabit za neko "budget " varjanto. Blok od ene mašine, glava od druge (z ventili od prve), ojnice od tretje, bati od četrte, gred od pete itd. Saj rataš blesav. :lol:
Let's go Brandon!
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by kmetek » 25 Oct 2016, 07:27

Ampak japoncki vlecejo po 350+ KM na teh 3.1 strokerjih, 12V in fergijih, noro.
User avatar
eugene
Posts: 1286
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by eugene » 25 Oct 2016, 07:55

Res je. 30 let razvoja teh mašin in kup denarja ;).
Let's go Brandon!
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by croma_man » 25 Oct 2016, 08:04

ja sej tud pri bavarcih ni nič drugače, greš na IE motorsport, si naklikaš za 2 jurja robe in maš 3.1 strokerja, pol še par jurjev za itb / slide throttle pa standalone...:D sod brez dna.

Po eni strani za take ki majo špago odlična rešitev, čeprav podpiram nabiranje delov iz OE oddelka, večji doprinos ko je zadeva sestavljena
User avatar
papi
Posts: 2190
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by papi » 25 Oct 2016, 08:32

kmetek wrote:Ampak japoncki vlecejo po 350+ KM na teh 3.1 strokerjih, 12V in fergijih, noro.
Mislim je to realna cifra ki si jo kje opazu al si napihnil za kakih 50 KM ? :|
User avatar
pero27
Posts: 2648
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by pero27 » 25 Oct 2016, 09:03

To je una cifra za motorje z 320 stopinjskimi odmičnimi in podobno bolanijo. To ni za na cesto, ker niti ne laufa na štantgasu...
User avatar
L4UK0
Posts: 3087
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z

Post by L4UK0 » 25 Oct 2016, 10:15

Ne vem če je to kej napihnjeno, recimo motor od OS Giken ima preverjenih 420 konjev na glavni gredi. To je samo pretiravanje na čisto vsakem elementu...v čemer so japonci dobri ne glede na predmet pogovora :D Mi pač ne gremo v to smer, nekih 200+ KM bo dovolj :P
Image
Post Reply