![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Kak bo to lepo vozilo! Komaj cakam da ga vidim. ![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Vrhunsko je tole
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
- L4UK0
- Posts: 3087
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Neki paketi spet prihajajo...
...eden je dobil kartonasto škatlo, en pa glavno gred LD28 (iz Nissan 2.8 turbodiesla)
![Image](http://kripton.org/240z/18/20161017_171254.jpg)
Pa še tile so prišli:
![Image](http://kripton.org/240z/18/20161021_205604.jpg)
![Image](http://kripton.org/240z/18/20161021_205632.jpg)
![Image](http://kripton.org/240z/18/20161021_205647.jpg)
Torej, glavna gred ima malo večji hod, 83mm namesto 73.3mm (L24) oz. 79mm (L28).
Bati pa žal sicer niso kovani, izgledajo pa precej lepo narejeni. So od KA24E motorja - Nissan 240SX. Premer 89mm - namesto 83mm (L24) oz. 86mm (L28).
Manjka mi še L28 motor iz Nissana 280ZX, potem pa imam približno osnovo. Če sem koga zgubil s temi šiframi motorjev še malo razlage...torej L24 (2400ccm) je bil originalno vgrajen v 240Z-je, v naslednih inkarnacijah pa so ga le vrtali in mu dodajali hod - tako je nastal L28 (2800ccm). Kar je meni cool je to, da je po zunanjosti povsem isti, ima pa seveda večjo prostornino...
S to gredjo in bati pa bomo to prostornino še malo povečali na 3098ccm! Yay! ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
...eden je dobil kartonasto škatlo, en pa glavno gred LD28 (iz Nissan 2.8 turbodiesla)
![Image](http://kripton.org/240z/18/20161017_171254.jpg)
Pa še tile so prišli:
![Image](http://kripton.org/240z/18/20161021_205604.jpg)
![Image](http://kripton.org/240z/18/20161021_205632.jpg)
![Image](http://kripton.org/240z/18/20161021_205647.jpg)
Torej, glavna gred ima malo večji hod, 83mm namesto 73.3mm (L24) oz. 79mm (L28).
Bati pa žal sicer niso kovani, izgledajo pa precej lepo narejeni. So od KA24E motorja - Nissan 240SX. Premer 89mm - namesto 83mm (L24) oz. 86mm (L28).
Manjka mi še L28 motor iz Nissana 280ZX, potem pa imam približno osnovo. Če sem koga zgubil s temi šiframi motorjev še malo razlage...torej L24 (2400ccm) je bil originalno vgrajen v 240Z-je, v naslednih inkarnacijah pa so ga le vrtali in mu dodajali hod - tako je nastal L28 (2800ccm). Kar je meni cool je to, da je po zunanjosti povsem isti, ima pa seveda večjo prostornino...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Zdaj bomo vsi strokerje delali...
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Ničjasno vidim da si se odločil tudi ti za strokerja ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Get low, no matter how
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
Kaj cem. Ce ze mora it vse narazen, potem mora it skupaj boljse, kot je blo prej.Fleko wrote:Ničjasno vidim da si se odločil tudi ti za strokerja
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
a grem tudi jaz na 383 al kaj
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
Re: 1972 Datsun Fairlady Z / 240Z
BRUM BRUM!!! Najlepše od vsega je pa to skupej šraufat! Zakon
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)