Opel Kadett C - La Ratta Negra
Re: Kadett C - mein probematisches Kind
no za vse, ki se niste pridružili kratko poročilo:
ja lauko, Samotu je prej delala mašina
smo ugotovili kaj je bila napaka: avtomatični čok ni imel pravilno danega plusa - kontakta:D in zato je karburator vedno mislil, da je mrzel motor in ni pustil da bi se odprla druga stopnja karburatorja..... ostalo vemo
zatorej je bila rešitev preprosta, prevezat malo rdečo žičko na kontakt (ne vem kako sem ga lahko že prvič zgrešil) in potem ko se je ogrel avto in spustil iz jutranjega načina..... je avto crknil, ker ni imel minimuma naštimanega - to je tisti vijak, za katrega v vseh navodilih piše ne tikaj- in se ga potem naštimal, teče ko urca, zavrti se do 8000 obratov gre kot je treba.
Samo_P Hvala!
jutri dolijemo malo olja v menjalnik, da vidim če je samo suša ali me kak ležaj heca....
En problem rešen.
sem pa še nekaj lepotnih detajlov rešil, slike jutri.
ja lauko, Samotu je prej delala mašina
smo ugotovili kaj je bila napaka: avtomatični čok ni imel pravilno danega plusa - kontakta:D in zato je karburator vedno mislil, da je mrzel motor in ni pustil da bi se odprla druga stopnja karburatorja..... ostalo vemo
zatorej je bila rešitev preprosta, prevezat malo rdečo žičko na kontakt (ne vem kako sem ga lahko že prvič zgrešil) in potem ko se je ogrel avto in spustil iz jutranjega načina..... je avto crknil, ker ni imel minimuma naštimanega - to je tisti vijak, za katrega v vseh navodilih piše ne tikaj- in se ga potem naštimal, teče ko urca, zavrti se do 8000 obratov gre kot je treba.
Samo_P Hvala!
jutri dolijemo malo olja v menjalnik, da vidim če je samo suša ali me kak ležaj heca....
En problem rešen.
sem pa še nekaj lepotnih detajlov rešil, slike jutri.
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Re: Kadett C - mein probematisches Kind
evo slike,
kaj sem naredil:
- nadgradil tunel z vrhom za kratek menjalnik, brez švasanja, ker se mi ni dalo, triješravfi.press
- nataknil plastiko, vgradil obratomer - firma Carat ? les je pa zato, ker nisem prepričan če bo tam ostal in nočem vrtat lukenj brezveze.
no pa danes smo imeli tudi ogled za certifikat, tako da bi moral drugi teden dobit certifikat in potem samo še registracija.
kaj sem naredil:
- nadgradil tunel z vrhom za kratek menjalnik, brez švasanja, ker se mi ni dalo, triješravfi.press
- nataknil plastiko, vgradil obratomer - firma Carat ? les je pa zato, ker nisem prepričan če bo tam ostal in nočem vrtat lukenj brezveze.
no pa danes smo imeli tudi ogled za certifikat, tako da bi moral drugi teden dobit certifikat in potem samo še registracija.
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Re: Kadett C - mein probematisches Kind
Ko enkrat človek plača je pa vse hitro narejeno, hehe
Včeraj smo poslikali in napisali vse za certifikat, danes ob 18h ga grem iskat
pa včeraj sem še dolil menjalniško olje, ga je šlo ene 7 deci O.O hehe, kar na suho je to teklo
ta teden bomo registracijo še zrihtali in gasa, smo na cesti
aja, pa še to... ali kdo ve če je zlahka dobavljivo tesnilo za diferencial ali se to montira na pasto?
Včeraj smo poslikali in napisali vse za certifikat, danes ob 18h ga grem iskat
pa včeraj sem še dolil menjalniško olje, ga je šlo ene 7 deci O.O hehe, kar na suho je to teklo
ta teden bomo registracijo še zrihtali in gasa, smo na cesti
aja, pa še to... ali kdo ve če je zlahka dobavljivo tesnilo za diferencial ali se to montira na pasto?
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Re: Kadett C - mein probematisches Kind
ker mi je skoraj zmanjkalo problemov pri avtu sem si kupil še dva problema...
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Re: Kadett C - mein probematisches Kind
Hudo, sesalni kolektor že imaš? Boš oba namestil?
jaz imam doma tri dvojne solexe pa brez kolektorjev
jaz imam doma tri dvojne solexe pa brez kolektorjev
Re: Kadett C - mein probematisches Kind
L4UK0 wrote:Ma a ni eden čisto dovolj za 1.2/1.3?
http://www.risse-motorsport.de/index.ph ... acing.html tukaj pravijo da ne in glede na to da ima motor brušeno odmično in nižano glavo - zakaj pa ne
oba gresta gor, sesalni kolektor bo kasneje prišel, sem se po posvetu s papijem odloču da ga ne bom delal sam, ampak ga bom kar kupil - tega: http://www.dbilas-shop.com/Products/Inl ... :1827.html ni poceni, ampak baje ne pride ceneje če delaš sam
aja BTW, jutri grem po tablice
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Re: Kadett C - mein probematisches Kind
KONČNO imam tablice!
pa še sonce sveti, to je kar preveč lepo
pa še sonce sveti, to je kar preveč lepo
Rust is lighter than carbon fiber... and it keeps gettin' lighter!
Re: Kadett C - mein probematisches Kind
Şuper! Zdaj pa cimprej na projekt dvojni fergazer!
Btw.. Če se ne motim spada 1.3S pod Small block motorje in bi naceloma pasal not tudi 1.6 16v oz. 1.8 16v (x18xe1, z18xe) ! Tisto bi pa bila ze kar huda zadeva z dvojnimi fergiji !
Btw.. Če se ne motim spada 1.3S pod Small block motorje in bi naceloma pasal not tudi 1.6 16v oz. 1.8 16v (x18xe1, z18xe) ! Tisto bi pa bila ze kar huda zadeva z dvojnimi fergiji !
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine
2005 - Vectra GTS V6
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine
2005 - Vectra GTS V6