'74 VW 1303

User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: '74 VW 1303

Post by DS71 » 23 Aug 2014, 15:01

kaj pa motornaolja.com .. jaz imam zelo dobre izkušnje z njimi ..z tem da vse kar prek telefona rešujem ..se da počvekat in tudi naročit kar prek telefona

Pri suluxu sem jaz nekoč ene luči naročil ..dve sta hodili dooolgo,dveh nikjer ..kličem kaj dogaja ..pove tip da ni na zalogi in ko dobi pošlje .. je že ene tri leta mimo :lol:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
Tine
Posts: 944
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 24 Aug 2014, 00:26

DS71 wrote:kaj pa motornaolja.com .. jaz imam zelo dobre izkušnje z njimi ..z tem da vse kar prek telefona rešujem ..se da počvekat in tudi naročit kar prek telefona
Poznam ljudi ki poznajo ljudi iz motornaolja.com in moram priznat smo imeli precej dobro komunikacijo, ampak mi tega olja v tej viskoznosti ne morejo dobavit. Verjetno zato ker ga ni za dobit, logično, in ne obljubljajo da ga imajo kot pri siluxu naprimer. Fakof majo, govedine. Eh, bomo že.
Ježek
Posts: 389
Joined: 02 Sep 2012, 15:49
Avtomobil: vwvwvwvw

Re: '74 VW 1303

Post by Ježek » 24 Aug 2014, 18:59

Ta motor je za v vitrino 8-)
Če še rabiš, imam js neke veze pri gmtju in bi mogoče lahko zrihtal nek pameten popust, povej kaj rabiš pa bom šel uprašat :)
User avatar
Tine
Posts: 944
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 24 Aug 2014, 20:46

Model, maš PM ;)
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: '74 VW 1303

Post by croma_man » 24 Aug 2014, 22:11

silux tud jst nabijem nekam, 4x naročil, 2x dobil narobe, 1x nisem dobil nič, 1x sem dobil poziv za plačat čeprav sem kot vedno plačal s paypalom.

Kaj pa ta brozga ko jo večina nas uporablja za stare mlinčke? 10W60 ester motul?
User avatar
Tine
Posts: 944
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 25 Aug 2014, 08:56

Ej nevem, odkrito povedano se nisem tak ful najbolj globoko poglabljal v ta olja, razen to da sem prebral par horror štorij o tem kak zna pojest odmično in dročnike pri dvojnih ventilfedrih če nima olje dovolj ZDDPja noter, česar pa seveda nočemo. Od teh par olij kere se dobijo pri nas sem se odločil za ta Valvoline VR1, kateremu tudi pri specifikaciji piše da je primeren za t.i. 'flat tappet' dročnike, in tudi vsobnosti cinka naj bi bilo dovolj. Sicer nisem pristaš kompliciranja pri olju, samo res nebi rad zajebal po nepotrebnem.
User avatar
Tine
Posts: 944
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 05 Sep 2014, 19:50

Ob namestitvi jermenice za odgon alternatorja in hladilne vetrnice sta si plehovje in oljna puma šla v napoto, Zato sem bil primoran rezat eno ali drugo. Ker je bil problem predvsem v stojnih vijakih, sem jih nadomestil z pobrušenimi šestglavimi vijaki, varovalni pleh pa porezal na strateških mestih in s tem dobil par kritičnih milimetrov prostora.

Tako nekako

Image

od strani

Image

odspredaj

Image

Nato mi je kolega Majkl posodil še dve roki, Cox in vlado par šajbic in po neumnih mahinacijah je bila nastavljena zračnost glavne gredi in motor odnešen na štender, kjer bo dobil še plehovje za hlajenje in ostalo periferijo.

Image

Vbistvu sem čisto pozabil omenit še eno legokocko, ki se je zgodila vzporedno z motorjem. Menjalnik, če lahko tem neumnim štirim prestavam to sploh rečem. Gre za takozvani srednji menjalnik, ki je s svojim 4.12 diffom že v štartu malenkost daljši od klasičnega kratkega, obenem ima pa še daljšo četrto prestavo, 0.89 namesto 0.93 če se ne motim s temi decimalkami. Ker bi moral prenašat parkratnik moči, za katero je bil dizajniran, je dobil še manjšo ojačitev zraven.

Tak je prišel, revež vmazani po temeljiti kopeli, na spoznavni večer z materialom za ga predihtat, ojačat in nanovo namazat

Image

Potlej sem ga osušil, izdolbel in si ogledal kaj je noter

Image

Ker sem menjalniški noob sem mu po temeljitem čiščenju in vizualni inšpekciji raje vrnil njegov diff

Image

..in ga zašraufal nazaj, skupaj z ojačitvenim alu deklom ki naj bi pomagal kanalizirat konje stran od krhkega ohišja

Image

Zadeva ima še drug nos, je nalita z oljem, že namontirana v avto in objeta s sčiščenimi in nanovo namazanimi osovinami, slikovnega materiala pa ni ker sem bil 96% časa vmazan do obrvi tak da bi se me še pes ogibal. Upam da bo zdržalo, sem mu obljubil da bom pazil nanj in nebom pregrob.

Naslednji korak bo dokončat motor, ga zalaufat, pol pa gremo na probefart. Juhej. Upam da bo še letos nehalo deževat pred snegom.
User avatar
Tine
Posts: 944
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 12 Sep 2014, 19:07

Enžin sem našemil z ostalo periferijo, nastavil ventile, predvžig, dolil mešanico olja, primaknil še nekaj bencina in zadevo pokril v čakanju luči dneva; naslednji dan pa štarterju velel par obratov. Dela! :D :D

Image

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HOzu94OqB3Y[/youtube]

Jaz vesel, sosedi malo manj. kljub temu, da sem dal za einlauf na stojalu gor serijski izpuh, je zadeva precej nasilna kar se zvoka tiče, saj se nisem pretirano trudil z zatesnjevanjem stikov, pa tudi ta izpuh ni več v najboljšem stanju in je že v osnovi malo bolj glasen. Na videu se sliši kot bi bil malo siten it po vseh cilindrih, vendar zagotavljam da v živo zelo entuziastično uboga na ukaze izza fergazerjev. Prvih petnajst minut življenja na 2000+ obratih je preživel odlično, pridno pojedel slabe tri litre bencina in ob tem ni spuščal nekih nenavadnih zaskrbljujočih zvokov. Pridn motor, ja, pridn! ;)
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: '74 VW 1303

Post by $küll » 12 Sep 2014, 19:40

čestitke!
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: '74 VW 1303

Post by DS71 » 12 Sep 2014, 21:20

naj mu bo lepo otroštvo :lol:

priden 8-)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Post Reply