'74 VW 1303
Re: '74 VW 1303
Tole bo zanimivo, k bo bug dol butnu vse ostale avte
Super ti rihtaš tele lego kocke skupi
Super ti rihtaš tele lego kocke skupi
Alpinas were always posh hot rods!
Re: '74 VW 1303
Uf jaz nebi bil tak optimističen s takimi trditvami, sem skoraj prepričan da so ble ekipe nemških inženirjev že v osemdesetih pri oplu, bmwju in ostalih fabrikah precej bolj pametni od mene dandanes v moji kleti Brez skrbi da se s tem motorjem ne bom potegoval za najmočnejšega in najhitrejšega na tej oldskul vasi
Re: '74 VW 1303
Ker imamo prastare motorje, je za odmik ventilov od odmične v sredini bloka potrebno prosit neke štange, da odmaknejo ventile takrat ko se bo Gospe 294°to zaluštalo. Zaradi nezanemarljivega povečanja pritiska pri dvojnih ventilfedrih in obstoječi nevarnosti neserijske širine motorja sem preventivno naročil cut-yourself štangice iz Cr-Mo materiala, primerne za ravno te namene. Za odmero pravilne dolžine in posledično nastavitev geometrije klackalic (a.k.a. klaviaturic, kot jim rečete na oni strani Trojan) sem si mogel za pridobitev prave dolžine teh svetih cevčic za to storitev narediti primerno orodje. Potrebovala se mi je nastavljiva štangica, ki se jo sicer da kupiti, ampak kot veste sem škrt in raje porabim to kaj mi leži na pultu. Tako sem razrezal eno originalno, ji dodal notranji navoj, par matic za fiksacijo in si mislil da sem car kako elegantno sem rešil situacijo.
..ampak Kurâc! Dvojni ventilfedri se ne zajebavajo, in ko sem pametno poizkusil odpreti en napet ventil se je zgodila polomija. Tukaj mi je bilo počasi jasno koliko sile se bo sproščalo po celotnem valvetrainu nad 6k obrati in zakaj je pri modernih motorjih bilo pametno prestavit odmično v glavo.
Merkur navojno štango je zamenjal 12.9 šrauf z odrezano glavo, in je nekako jedva preživel vsaj toliko sile da je odrinil en pomik dročnika, ravno dovolj da sem nastavil pravo dolžino za geometrijo odmikačev. Tokrat se je praksa teorije izkazala za pravilno, potrebne štangice so NATANKO serijskih mer, kar pomeni da je motor ostal v do milimetra fabriških zunanjih dimenzijah, kot je bilo to planirano.
Po dolžinski odbelavi na moji zvesti kitajski svederpreši so CrMo štange dobile primerno dolžino.
Sledilo je zatolčenje krajnih koncev, kar so mi pomagali storiti stari dročniki, industrijski fen in nekaj malega hammerzeita
Voila, štange na mero!
Vrinla se je še oljna črpalka, 32mm nje in z dodanim pokrovom za oljni filter
Zaradi serijske pomanjkljivosti bloka tip1 motorjev v ovinkih s povišanimi G-silami in manjkom olja okoli zajema oljne črpalke sem našraufal še dvojni karter, ki rešuje tudi te tegobe. Staro pravilo iz melja govori ''Kdor maže, ta vozi'' in meni se res ne ljubi zaribat.
Še z deklom - old skewl, firme Claude's Buggies, kar se je kasneje razvilo v CB performance.
Nato sem mu privil še klackalice, ki so pomenle zadnjo epizodo njegovega udejstvovanja na delovni mizi; za manekenski fotošut pa sem privijačil še ferge, jermenico, planiran vžig, trobente in izpuh. Par dni počakam, da se loctite in dihtmasa vredu posušita, dodam še hlajenje in bo njegov čas prvega brca napočil.
..ampak Kurâc! Dvojni ventilfedri se ne zajebavajo, in ko sem pametno poizkusil odpreti en napet ventil se je zgodila polomija. Tukaj mi je bilo počasi jasno koliko sile se bo sproščalo po celotnem valvetrainu nad 6k obrati in zakaj je pri modernih motorjih bilo pametno prestavit odmično v glavo.
Merkur navojno štango je zamenjal 12.9 šrauf z odrezano glavo, in je nekako jedva preživel vsaj toliko sile da je odrinil en pomik dročnika, ravno dovolj da sem nastavil pravo dolžino za geometrijo odmikačev. Tokrat se je praksa teorije izkazala za pravilno, potrebne štangice so NATANKO serijskih mer, kar pomeni da je motor ostal v do milimetra fabriških zunanjih dimenzijah, kot je bilo to planirano.
Po dolžinski odbelavi na moji zvesti kitajski svederpreši so CrMo štange dobile primerno dolžino.
Sledilo je zatolčenje krajnih koncev, kar so mi pomagali storiti stari dročniki, industrijski fen in nekaj malega hammerzeita
Voila, štange na mero!
Vrinla se je še oljna črpalka, 32mm nje in z dodanim pokrovom za oljni filter
Zaradi serijske pomanjkljivosti bloka tip1 motorjev v ovinkih s povišanimi G-silami in manjkom olja okoli zajema oljne črpalke sem našraufal še dvojni karter, ki rešuje tudi te tegobe. Staro pravilo iz melja govori ''Kdor maže, ta vozi'' in meni se res ne ljubi zaribat.
Še z deklom - old skewl, firme Claude's Buggies, kar se je kasneje razvilo v CB performance.
Nato sem mu privil še klackalice, ki so pomenle zadnjo epizodo njegovega udejstvovanja na delovni mizi; za manekenski fotošut pa sem privijačil še ferge, jermenico, planiran vžig, trobente in izpuh. Par dni počakam, da se loctite in dihtmasa vredu posušita, dodam še hlajenje in bo njegov čas prvega brca napočil.
Re: '74 VW 1303
Tis is sam sirijus šit going on hir...
Svaka čast za ves vložen cajt, voljo in znanje!
Svaka čast za ves vložen cajt, voljo in znanje!
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: '74 VW 1303
hud si Evo ..ko kupim 9-12 ti prpeljem en tip1 blok ..majkemi
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Re: '74 VW 1303
Hvala pubeci zdaj pa držimo pesti vsi skupaj da ne odleti kaka ojnica že med ulaufavanjem
Re: '74 VW 1303
Delno. Za zalaufat bom vzel neko xy olje in dodal break-in aditiv od Lucasa, ki sem ga vjagal od angležev. Začuda sem našel ene, ki so zašunjali tekočino v paket, česar pošiljanja se pošta angleškega kraljevega visočanstva strogo otepa.
Glede olja pa Mobil 1 15w50 nikakor ni dobavljiv v Evropi; našel sem pa Valvoline VR1, ki je tudi dizajniran za flat tappet dročnike in ima visoko vsebnost zddp-ja, in že naročil pri Silux.si, katerim pa JEBEM MATER!!! Na strani imajo seveda status "Na zalogi", in jaz veselo naročim in plačam s Paypalom, ker ga pač ponujajo. Istočasno sem od angležev naročil ta Lucasov BreakIn žaubo in jo po enem tednu seveda dobil; silux pa isti dan klical če mi lahko pove številko paketa ker nekam dolgo hodi pa mi pove model na drugi strani Amm hjmnjaaa to bo šlo jutri od nas. Ok, dva dni pa mam. Pet DELOVNIH!! dni kasneje jih pokličem ponovno kaj se dogaja, tokrat pa kr naenkrat njihov dobavitelj nima tega olja na zalogi. Ok, sej mi je jasno na kak način delujejo te spletne dumpingške trgovine, ampak pol bi mi lahko takoj rekli da ga še nimajo in bo problem z dobavo, ne pa da gre paket naslednji dan od njih. Mater jim vidim res. Sicer sem to olje našel še pri GMTju tukaj pri nas v Mariboru, vendar je cena za 50% višja, kar se pri petih litrih že kar pozna. Do torka še počakam, pol pa prijavim spor na Paypal pa si grem kupit olje sem.
Btw, štajerci, ma kdo kako vezo pri GMT?
Glede olja pa Mobil 1 15w50 nikakor ni dobavljiv v Evropi; našel sem pa Valvoline VR1, ki je tudi dizajniran za flat tappet dročnike in ima visoko vsebnost zddp-ja, in že naročil pri Silux.si, katerim pa JEBEM MATER!!! Na strani imajo seveda status "Na zalogi", in jaz veselo naročim in plačam s Paypalom, ker ga pač ponujajo. Istočasno sem od angležev naročil ta Lucasov BreakIn žaubo in jo po enem tednu seveda dobil; silux pa isti dan klical če mi lahko pove številko paketa ker nekam dolgo hodi pa mi pove model na drugi strani Amm hjmnjaaa to bo šlo jutri od nas. Ok, dva dni pa mam. Pet DELOVNIH!! dni kasneje jih pokličem ponovno kaj se dogaja, tokrat pa kr naenkrat njihov dobavitelj nima tega olja na zalogi. Ok, sej mi je jasno na kak način delujejo te spletne dumpingške trgovine, ampak pol bi mi lahko takoj rekli da ga še nimajo in bo problem z dobavo, ne pa da gre paket naslednji dan od njih. Mater jim vidim res. Sicer sem to olje našel še pri GMTju tukaj pri nas v Mariboru, vendar je cena za 50% višja, kar se pri petih litrih že kar pozna. Do torka še počakam, pol pa prijavim spor na Paypal pa si grem kupit olje sem.
Btw, štajerci, ma kdo kako vezo pri GMT?