BMW E30 325i Touring
- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW E30 325i Touring
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW E30 325i Touring
Za malo motivacije dve oldschool fotki iz letosnjega poletja na nürburgringu, narejeni s pravo oldschool kamero s filmom
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW E30 325i Touring
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E30 325i Touring
Whoa
A strut bar si zvil v beli karoseriji, al je črna zapigana?
A strut bar si zvil v beli karoseriji, al je črna zapigana?
- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW E30 325i Touring
Strut bar se je zvil pri trcenju. Bo treba novega kupit.pero27 wrote:Whoa
A strut bar si zvil v beli karoseriji, al je črna zapigana?
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E30 325i Touring
sej mate zihr kkšn 10 tonski škripec v tej hali, pa ga nazaj nategni
- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW E30 325i Touring
To ko je enkrat zvito lahko kdo drug ma, ce ce. Meni to ne pride nazaj v avto.pero27 wrote:sej mate zihr kkšn 10 tonski škripec v tej hali, pa ga nazaj nategni
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: BMW E30 325i Touring
Kot da je pred tem bil raven .....
Pri sedanji obliki se ob ponovni osni obremenitvi pojavita nekaj večja upogibna momenta zaradi malenkost večje ekscentričnosti. Ki pa jo debelostenska brezšivna jeklena cev z lahkoto prevzame.
Bi zastopil te strahove in premišljevanje, če bi bil strutbar v začetku raven
Pri sedanji obliki se ob ponovni osni obremenitvi pojavita nekaj večja upogibna momenta zaradi malenkost večje ekscentričnosti. Ki pa jo debelostenska brezšivna jeklena cev z lahkoto prevzame.
Bi zastopil te strahove in premišljevanje, če bi bil strutbar v začetku raven
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW E30 325i Touring
Najprej ga je treba zvit nazaj tako, da se nebo vidlo da je bil zvit. V kolikor to ni mogoce, grem rajs novega nabavit, ker mi moj notranji perfekcionist tega drugace nikoli ne bo oprostil.grega983 wrote:Kot da je pred tem bil raven .....
Pri sedanji obliki se ob ponovni osni obremenitvi pojavita nekaj večja upogibna momenta zaradi malenkost večje ekscentričnosti. Ki pa jo debelostenska brezšivna jeklena cev z lahkoto prevzame.
Bi zastopil te strahove in premišljevanje, če bi bil strutbar v začetku raven
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E30 325i Touring
Točn tko!grega983 wrote:Kot da je pred tem bil raven .....
Pri sedanji obliki se ob ponovni osni obremenitvi pojavita nekaj večja upogibna momenta zaradi malenkost večje ekscentričnosti. Ki pa jo debelostenska brezšivna jeklena cev z lahkoto prevzame.
Bi zastopil te strahove in premišljevanje, če bi bil strutbar v začetku raven
našraufej ga nazaj v tabelo karoserijo na eni strani pa tadrugo stran potegn z škipcem v naspotni smeri trečnja
Vid se pa verjetno že zdej ne da je zvit - dokler ga ne probaš zmontirat