Page 3 of 21

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 10 Mar 2016, 15:32
by pero27
No pol pa fino, bom se pozanimal glede elektro membranskih tudi
Čeprav sem zdaj gledal ima Facet en komplet solid state črpalke + regulator ki naj bi bla dobra do 180 bhp za nekih 50€, tako da si bom verjetno to omislil...

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 10 Mar 2016, 16:06
by DS71
poglej pri nemškem proizvajalcu Hardi..oni imajo 3 vrste 12V pump za avtomobile ..do 60 konjev,do 100 in nad 100 konjev .. namensko se uporabljajo tudi za takšne in podobne kemije ..tudi na tem forumu bi se našel kdo ki špila na takšno črpalko ;)

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 10 Mar 2016, 16:45
by FR Wolf
To ki jo imam jaz je membranska facetova kao tašvoh od teh, ki imajo vgrajen filter. Zakaj v prtljažniku: prvič zato ker črpalka bolj poriva kot pa vleče :D , drugič zato ker v motornem prostoru nimam kam dat črpalke, ker je kar velika, tretjič zato ker je bil cilj zmanjšati količino cevi z bencinom v motornem prostoru.
Regulator tlaka pa imam spredaj, ker je potreben, ker so webri občutljivi na tlak in tudi pri takem majhnem tlaku črpalke pri zaviranju tlak spredaj naraste tudi do 1bar. Ima pa črpalka majhen pretok in sem imel ob povratnem vodu težave, da je pri pospeševanju ves bencin nazaj potegnilo v tank :D tako da je zdaj povratni vod blindiran.

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 10 Mar 2016, 17:31
by Cox
FR Wolf wrote: Ima pa črpalka majhen pretok in sem imel ob povratnem vodu težave, da je pri pospeševanju ves bencin nazaj potegnilo v tank :D tako da je zdaj povratni vod blindiran.
Kaj pa mate na napačni strani mašine ...

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 10 Mar 2016, 18:56
by L4UK0
@pero27: Tole glede Mikunijev bi pa tudi mene zanimalo :) Od katerega motorja pa si jih gledal?

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 10 Mar 2016, 21:21
by pero27
Jaz bom dal BDSR40, to je blo recimo na zgodnjih yamahah R1...
Na 1000ccm mašini so bli dobri za 150 konjev pri 10k RPM (pa z zelo mahjhno dizo v primerjavi z premerom venturija), sepravi bi moral bit dobri za vsaj ene 250 konjev v 2 litra mašini pri 6-7k RPM (to se pogovarjamo o meji fergazerja, ne koliko mislim jaz spravit iz mašine z 8 ventili)

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 10 Mar 2016, 21:45
by Tine
:lol: zanimiva matematika, me zanima kaj več o tej tezi. Kaj pa rečejo CFM številke teh fergov?

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 10 Mar 2016, 21:46
by FR Wolf
:D
Image

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 10 Mar 2016, 21:51
by pero27
kaj so pa to zaeni na 4 zajle? zihr so delortoti :)

Re: Vse o frgazarjih in še več

Posted: 10 Mar 2016, 22:09
by pero27
Tine wrote::lol: zanimiva matematika, me zanima kaj več o tej tezi. Kaj pa rečejo CFM številke teh fergov?
Nevem kak CFM majo, vem pa da dajo na C20XE z standardnimi odmičnimi 200 bhp, matematika je pa bolj od oka iz glave :D jst jih rabim za 150 konjev, kar pomojem nebo problem na standardnem M10B20