Mercedes W124 200D 1988
-
- Posts: 377
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes W124 200D 1988
Na odpadu sem za male pare odkril enega od svetih gralov dodatne opreme pri 124kah - senčni roko zadnje šipe.
Ker je stvar precej redka in kljub temu, da nisem imel planov v avto karkoli vgrajevat - si nisem mogel pomagat
Dobil sem rolo, stikalo, konektorje in novo leseno blendo z eno luknjo več - ampak sem doma ugotovil, da sem budala, ker ima luknjo tudi za gumbe klime - ki je pa jaz nima
Razdrta polica in prišraufan rolo - v novejših verzijah so luknje že zvrtane, jaz sem jih na žalost moral delat sam.
Kr dobr filing, ko stvar dela. Sem pa moral eno stran malo podložiti, da se lepo nasloni na šipo, ko je odprta.
-minus pol ure dela: kabel mi je uspelo stlačit skozi kanal od danjih sedežev do armaturke, drugače bi moral podred sedeže, pragove in tepihe
Test napeljave - sem vzel list papirja in multimeter in premeru šteker, da sem pogruntal kako je treba stvar zvezat.
Izrezana polica - me je kr malo bolelo, sam jebiga, itak jo je že prejšnji lastnih posilil z aftermarket zvočniki.
Jutr pa kaka fotka zadeve v akciji s turce Upam, da bo sonce na polno žgalo.
Ker je stvar precej redka in kljub temu, da nisem imel planov v avto karkoli vgrajevat - si nisem mogel pomagat
Dobil sem rolo, stikalo, konektorje in novo leseno blendo z eno luknjo več - ampak sem doma ugotovil, da sem budala, ker ima luknjo tudi za gumbe klime - ki je pa jaz nima
Razdrta polica in prišraufan rolo - v novejših verzijah so luknje že zvrtane, jaz sem jih na žalost moral delat sam.
Kr dobr filing, ko stvar dela. Sem pa moral eno stran malo podložiti, da se lepo nasloni na šipo, ko je odprta.
-minus pol ure dela: kabel mi je uspelo stlačit skozi kanal od danjih sedežev do armaturke, drugače bi moral podred sedeže, pragove in tepihe
Test napeljave - sem vzel list papirja in multimeter in premeru šteker, da sem pogruntal kako je treba stvar zvezat.
Izrezana polica - me je kr malo bolelo, sam jebiga, itak jo je že prejšnji lastnih posilil z aftermarket zvočniki.
Jutr pa kaka fotka zadeve v akciji s turce Upam, da bo sonce na polno žgalo.
- pero27
- Posts: 2641
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Mercedes W124 200D 1988
pa ti boš cel frajer
-
- Posts: 377
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes W124 200D 1988
Na svojem dejliju skos kej delam, včeraj sem končno uspel nabrat vse elemente za vgradnjo originalnega termometra zunanje temperature:
Sej ne, da ga nujno rabim, sam občutek je pa k da ma avto 20 konjev več
V kratkem imam plan menjat svečke in spucat mal komore. Interneti pravijo, da je nujno po tolk kilometrih, kot jih ma moj, mal spucat usedline in obloge - težava je pri hladnem vžihu, kjer se mi zdi, kot, da ena svečka ne dela. Multimeter pa pravi, da so vse ok...
Bi pa rabu tole stvar:
A ma kdo slučajno to orodje - na autocommercu pravijo 130€, js pravim pa hvala lepa...
Sej ne, da ga nujno rabim, sam občutek je pa k da ma avto 20 konjev več
V kratkem imam plan menjat svečke in spucat mal komore. Interneti pravijo, da je nujno po tolk kilometrih, kot jih ma moj, mal spucat usedline in obloge - težava je pri hladnem vžihu, kjer se mi zdi, kot, da ena svečka ne dela. Multimeter pa pravi, da so vse ok...
Bi pa rabu tole stvar:
A ma kdo slučajno to orodje - na autocommercu pravijo 130€, js pravim pa hvala lepa...
Re: Mercedes W124 200D 1988
Si že probal zamenjat vstavke od šob? Lahko da katera šteka in slabo razpršuje in je pol podobno obnašanje kot pokvarjene grelne svečke pri hladnem motorju. Ko je vroč motor to več ni tak pomembno ker itak vse zgori zaradi temperature. Cena po cilindru cca 15 evrov.
-
- Posts: 377
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes W124 200D 1988
Ne tega nisem še naredil.
Mam 6 novih bosch diz, sem hotu že kr menjat cele, pa majo malenkost drugačen navoj (zgleda za 2 generacijo ali turbo variante). Misliš, da so ti vstavki isti, da bi sam vstavke menjal?
Mam 6 novih bosch diz, sem hotu že kr menjat cele, pa majo malenkost drugačen navoj (zgleda za 2 generacijo ali turbo variante). Misliš, da so ti vstavki isti, da bi sam vstavke menjal?
Re: Mercedes W124 200D 1988
Vstavke lahko komot menjas sam. Edino pazit je potrebno da ne zamenjaš/zgubiš podložk kajti vsaka diza je kalibrirana z temi podložkami. Je pa ful bolj preposto kot se sliši pa res se pozna na zvoku motorja in mirnem teku. Ce so pa isti pa preveri v kaki avtotrgovini, jaz nebi vedel.
-
- Posts: 377
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes W124 200D 1988
Mislim, da bi dize raj prepustil kakemu strokovnjaku
Mogoč jih lahk peljem komu za stestirat, bo hitr jasn, če moram menjat kej... Edin ne vem komu, v Šentvidu je en, k je baje kr majster.
Mogoč jih lahk peljem komu za stestirat, bo hitr jasn, če moram menjat kej... Edin ne vem komu, v Šentvidu je en, k je baje kr majster.
Re: Mercedes W124 200D 1988
No če jih imaš že enkrat zunaj se pomoje ne splača starih montirat ker je res mali strošek pa upam trdit da so na vseh mercedesovih dizlih, ki še niso imeli tega menjanega zrele za menjavo .
Re: Mercedes W124 200D 1988
Zaverho ti pa na vsakem avtu kljukaš vse dodatke, ki jih prvi lastnik ni kljukal ob nabavi novega avta Ala ti vera
Re: Mercedes W124 200D 1988
predkomore pri teh starih mercedesih lahko vzameš ven iz glave. odvijači se šoba, grelna svečka potem pa s posebnim ključem še predkomora. Za predkomoro obstajajo 3 debeline podložk. predvidevam da zaradi brušenja glave ( da batne zadanve v predkomoro).
s šobami je pa tko, vsak jih proba tako da jih priklopi na napravo, zgleda kot stiskalnica. s pomočjo vzvoda pritiskaš nafto v šobo in na manometru odčitavaš tlak pri katerem šoba razprši. Mislim da imajo ti motorji tlak nekje okrog 135-145 bar. pri novi šobi, nastavljajo se z debelino podložk, s tem nastavljaš koliko je vzmet stisnjena in s tem s kolikšno silo/pritiskom mora nafta pritisnit da premaga silo vzmeti. pa vsak še pogleda kako se nafta iz šobe razprši, ne sme delati kapljic. takrat je zanič.Lahko bi malo izmeril tudi povratni vod posamezne šobe, tako lahko ugotoviš če katera popušča.
Če se prav spomnim imajo motorji 601 in 602 drugačen navoj za pričvrstitev cevi kot 615,616 ( ti imajo enake kot golf 2 tudi vložke). novejši 601 in 602 motorji imajo pa že direkten vbrizg (w210, sprinter...). Sem pa videl enkrat na youtubu motor 615 s vw.jevimi šobami (1.9 td aaz tip motorja) misli da imajo te vw jeve šobe najvišji indirekten tlak vbrizga, cca. 170 bar? vem da imajo te šobe dvojne vzmeti in so rahlo višji vložki.
s šobami je pa tko, vsak jih proba tako da jih priklopi na napravo, zgleda kot stiskalnica. s pomočjo vzvoda pritiskaš nafto v šobo in na manometru odčitavaš tlak pri katerem šoba razprši. Mislim da imajo ti motorji tlak nekje okrog 135-145 bar. pri novi šobi, nastavljajo se z debelino podložk, s tem nastavljaš koliko je vzmet stisnjena in s tem s kolikšno silo/pritiskom mora nafta pritisnit da premaga silo vzmeti. pa vsak še pogleda kako se nafta iz šobe razprši, ne sme delati kapljic. takrat je zanič.Lahko bi malo izmeril tudi povratni vod posamezne šobe, tako lahko ugotoviš če katera popušča.
Če se prav spomnim imajo motorji 601 in 602 drugačen navoj za pričvrstitev cevi kot 615,616 ( ti imajo enake kot golf 2 tudi vložke). novejši 601 in 602 motorji imajo pa že direkten vbrizg (w210, sprinter...). Sem pa videl enkrat na youtubu motor 615 s vw.jevimi šobami (1.9 td aaz tip motorja) misli da imajo te vw jeve šobe najvišji indirekten tlak vbrizga, cca. 170 bar? vem da imajo te šobe dvojne vzmeti in so rahlo višji vložki.