Lancia Delta HF Turbo

sablac
Posts: 199
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by sablac » 15 Nov 2013, 22:29

no ja 2x je bla pr men to je ziher 100km-potrjeno se 700 :D
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 15 Nov 2013, 22:50

sablac wrote:no ja 2x je bla pr men to je ziher 100km-potrjeno se 700 :D
Včeraj sem nekaj zašuštral z ključi za daily sajevčka, tako da bo delta še nekaj dni veselo nabirala kilometre in povzročala ekološko katastrofo po Mariboru :D

Se pa počasi nabirajo materialne dobrine za popestritev dolge in mrzle zime :lol:


Slike ?

En kup umazanije in napakic :oops:

Občutki ?

Do 3k obratov je zadeva družinsko lena, od 3 do 4k obratov se zadeva spravi k pameti in se čuti, da se konji pod haubo prebudijo, od 4k obratov naprej pa so konji prav naspidirani :lol:
Drugače je pomanjkanje zadnjega izpušnega lonca krivo, da na trenutke ne slišim svojih misli :oops:, podvozje je na trenutke trdo ko sam satan, servo volan bi prišel tudi prav na trenutke, razsvetljava števcev na armaturki je fabriška in je narejena po italjanskih standardih (beri - šalabajzersko), samo prestavljanje niti ni grozno , največja zamera pa gre servoojačevalniku zavor ter glavnemu cilindru, ki se ju v enaki obliki najde na zastavi Yugo.
Se pravi avto ima pod haubo živahnega italjanskega požeruha, zavore pa na nivoju srbske drvarnice......

Nekako je v planu da se sedaj pozimi servo in cilinder menjata za nekaj novejšega, obnovile se bodo felge, (ker sedaj pod lakom veselo oksidirajo), menjal bom sprednje varnostne pasove ker so sedanji od darovalke GT in so za pop..... slabi, rešiti še moram dve malenkosti na elektriki, menjati moram motorček za brisalec na zadnji haubi (sedanji je odpovedal poslušnost), zamenjati pa moram tudi ventil za regulacijo tople vode v pečki, saj sem med obnovo le tega pozabil zamenjati, je pa nedelujoč in se sedaj v teh mrzlih dneh naokoli vozim brez gretja.
Najverjetneje bo gajbica tekom zime dobila še nekaj lepih malenkosti tako da bo spomladi polno pripravljena na akcijo :)

Skratka, neverending story na vozilu, ki je daleč od zadnje mode, kljub temu pa se z njim vozim z večjim veseljem kot z novodobnimi garami :D
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
L4UK0
Posts: 3087
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by L4UK0 » 17 Nov 2013, 13:29

Hehe, to pa so zgodbe, pa za čez zimo ti tudi ne bo dolgčas! :)
Image
belidirkac
Posts: 24
Joined: 17 Feb 2013, 22:48

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by belidirkac » 18 Nov 2013, 09:33

grega983 wrote: Do 3k obratov je zadeva družinsko lena, od 3 do 4k obratov se zadeva spravi k pameti in se čuti, da se konji pod haubo prebudijo, od 4k obratov naprej pa so konji prav naspidirani

Še dobro, da počasi ulaufavaš zadevo.... :lol:

Dej še na 1,5 bara odpri ;)

Gospod ste morda konj po horoskopu?
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by JureK » 18 Nov 2013, 13:51

Neki ti ne da dopusta ta avto :)
User avatar
lancia hf
Posts: 133
Joined: 15 May 2011, 12:45

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by lancia hf » 18 Nov 2013, 19:55

belidirkac wrote:

Še dobro, da počasi ulaufavaš zadevo.... :lol:

Dej še na 1,5 bara odpri ;)

Gospod ste morda konj po horoskopu?
Pa sej to je Italian, ko ga je treba takole ulaufavat, ker drugače pozabi kaj je njen namen, :D :twisted:
Lahko je hitro voziti, težje je hitro ustaviti.
Plin za kuhanje, nafta za ogrevanje, bencin za avtomobile
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 19 Nov 2013, 07:18

No no Samo, nič še ni odpadlo z avta tk da take skrbi pa tudi ni treba zganjat :)

Jure, j..eš dopust :D Prav straši me misel kaj bom delal v prostem času nekega dne, ko bo projekt končan :)

Pa še napovednik tega kar se bo dogajalo med zimo .....
Image
Se že nekaj konci nabirajo, v tem primeru rezervna felga, ker so te kar redke in jih ni vedno na razpolago da bi se dalo kakšno čez noč dobiti.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 25 Nov 2013, 01:06

Oldi spet nabira kilometre, z vsakim prevoženim kilometrom pa se dogajajo takšne in drugačne preripetije .....

Pa lepo po vrsti :)

Gerade aus deutschland je spet prišla ena pošiljka, v njem pa garnitura varnostnih pasov ;)
Image
Ker so sprednji pasovi od darovalke ravno tako zdelani da so grozni za živeti z njimi, zadnji pač so gratis (nikoli ne veš kdaj jih rabiš :) :lol:

Ob zadnji vožnji prejšnji teden sem dobil občutek, da ima volan oz volanska letev neko zračnost. Sila nerodna reč ko človek zaradi tega izgubi vso zaupanje v voz.
Domneval sem, da sem pač volan premalo močno zategnil na volansko letev, dejansko pa je bilo stanje še bolj čudno .....
Image
Mojster, ki je obnavljal volan, je vijake na obroču premalo zategnil, zaradi česar so le ti sčasoma začeli popuščati .......

V sklopu odprave malega morja napakic sem se kakšno uro prebijal skozi električne sheme v upanju, da namudrim najelegantnejšo rešitev za narobe zvezani stikali na B stebričku, zaradi česar se je na armaturki ob odpiranju zadnjih levih vrat prižigala opozorilna luč za zadnja desna vrata in obratno.
Ker se v meni skriva nekaj lenuha, sem malo pošvinglal ter sem razkopal armaturko. Tako sem na na omenjenih opozorilnih lučkah preprosto zamenjal kabla za posamezna vrata.
J... ga, pač se mi ni dalo komplet razparcelirati kompletne notranjosti s tepihom vred, da bi se prebil do teh dveh kablov .....
Sedaj odprem zadnja leva vrata in dejansko se prižge prava kontrolka :)
Image


Nekako vzporedno s tem sem še malo iz radovednosti pošpegal v drobovje armaturke okoli krmiljenja lopute za topel zrak, saj sedaj gretja ni bilo, kar pa je rahlo sitno v teh mrzlih dneh.
Bejž no bejž, kardanček ki povezuje gumb na armaturki z loputo, je bil snet z lopute.
Torej, problem rešen, po novem pa je vožnja spet znosna :)

Nekje med razkopavanje armaturke, menjavo sprednjih varnostnih pasov in sem poiskal še nadometen motorček za brisalec na zadnji haubi in ga po hitrem postopku menjal :)


Torej, po novem imam avto ki ima odlično lego na cesti, zelo poskočen motor, yugo style zavore, gretje kabine ( :D ), vse delujoče brisalce in pa samo še dve ali tri napake na električnem sistemu ........ zakaj torej zadeve nebi peljal na sprehod ? :D
Pis of kejk bi rekli degenerirani angleži, na žalost pa ima delta v rokavu vedno kak nasty suprise, s katerim mi popestri življenje.

Za sprehod sem si izbral pot preko tuhinjske doline in kamnika do medvod do enega še rahlo večjega pacienta, ki ima na lagru vedno nekaj delt (množina in ne ednina ....) in je po fohu mehanik, ki mi je z nasveti tudi ogromno pomagal pri obnovi.
Nekje tam okoli kamnika se mi je zazdelo, da podvozje oddaja zvoke, ki jih ni zaželjeno slišati, sploh glede na to da je vse obnovljeno ali novo. Klub temu sem lepo mirno prispel do medvod. Da bi s kolegom namudrila vzrok ropota, ki je postajal čedalje bolj izrazit, sva šla na rahlo probno vožnjo, ki je po nekaj kilometrih zgledala nekako tako ...... nekaj prav nezdravo ruži..... ustaviti se ob cesti ..... klicati avtovleko ..... spraviti avto do garaže.

Po krajšem ogledu podvozja sva namudrila da se je na sprednji desni zavorni čeljusti zgubil eden od dveh vijakov, drugi je bil gor samo še zaradi lepšega, zavorna čeljust pa je udarjala po notranji strani felge .......

Bled kot stena .......


Tako iz firbca sva preverila še levo stran in tako na uč bi se zgodba na tej strani ponovila čez nekaj kilometrov :shock:



Prisežem da bom naslednjič 1 dan posvetil zategovanju vseh možnih vijakov :oops:
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by JureK » 25 Nov 2013, 10:37

Stari, ta avto te hoče v grob spravit.... :shock: Pazi se ga :!: ;)
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 25 Nov 2013, 11:34

Ne Jure, To je to ko se spravi obnavljat amaterski mehanik ki tu pa tam kak vijak ne zategne dovolj oz. ga pozabi zategnit :oops:
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Post Reply