Uradna "Vse bomo kupli" tema
- pero27
- Posts: 2675
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
katero letalo pa je to?
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
tista masina pa ja ni za lupinge ce je zakasljal pri lupingu, je pilot narobe luping delal (negative ne sme bit).. za kake druge pizdarje po luftu pa zgleda tisti 4 cylinder presvoh pa dvomim da je deklariran (oskrba z oljem itn)
konji za cessne pa te ostale kosilnice pa so tak low pomembna je kubatura in navor, obrati so tak max 2500 ker z kaj vec propeler nima kaj delat..
saj se nocem vtikovat v te vode, vi ste dobli to masino za v avto al se gre to v zrak ? kolk je kubatura 5 litrov ?
konji za cessne pa te ostale kosilnice pa so tak low pomembna je kubatura in navor, obrati so tak max 2500 ker z kaj vec propeler nima kaj delat..
saj se nocem vtikovat v te vode, vi ste dobli to masino za v avto al se gre to v zrak ? kolk je kubatura 5 litrov ?
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Predno zaidemo...
Motor sem sestavil za v takšen avion
Avion je samogradnja(replika), je lesen in vzame dih vsakomur, ki je že kdaj probal obdelat kakšno desko. Zadeva je res izdelek.
Zgodba gre pa nekako tako:
Kakšnih slabih 10 let nazaj, sem stopil v kontakt z neke vrste retro avio klubom,katerega člana sta pričela z izdelavo tega aviona.Želela sta hroščev motor,pogoj pa je bil 60 konjev pri 3000 obratih. Zadeve sem se lotil z gredjo z daljšim hodom in večjimi cilindri in bati, najnežneješo odmično, enokanalnimi glavami in tako naprej. Blok in gred smo predelali in nanjo montirali ojačan sprednji ležaj saj je vw predvideval odvzem moči na drugi strani motorja, se pravi na vztrajniku in ne na jermenici. V tem primeru, pa pride direktno glavno na gred namesto jermenice propeler in vleče komplet avion za sabo. Standardni sprednji ležaj tega ne bi preživel, zato je bila potrebna obdelava bloka in vstavitev dolge ležajne puše.Glavna gred je bila pobrušena, na njo pa je bila pitrjena prirobnica, ki se prav tako vrti v tem novem ojačanem ležaju. Tesnenje ni več izvedeno z navojem ampak s semeringi.Težave z odtekanjem olja pri nagibih smo reševali z dvojnim karterjem, ki že zaradi ozkega prehoda iz originalnega karterja v dodatnega, iz katerega motor sesa olje dopušča kar močne nagibe. Neoriginalne so tudi cevi po katerih dročniki poganjajo nihajne vzvodove za odpiranje ventilov. Cevke, ki so uporabljene, gredo globje v blok in otežujejo prehod olja v glavo motorja. V kolikor, to nebi zadostovalo je bila v planu loputa z utežjo, ki bi v nagibu zaprla dovod iz spodnjega v zgornji karter. Tako bi se motor v nagibu napajal samo iz spodnjega karterja. Vendar bi zaradi tega čas močnega nagiba bil omejen. Lupingov verjeteno še vedno nebi mogel delat
V glavnem motor je bil testno zagnan, z avtomobilskim vžigom in uplinjačem. Pri montaži v avion bi zamenjali vžig z magnetnim in namestili avionski uplinjač, ki je izdelan tako, da dobro prenaša nagibe. Uplinjač bi bil ponovem pritrjen pod motorjem. Po zagonu motorja je bil le ta pospravljen na polico, projekt aviona pa se je malo upočasnil. Pred kakšnim letom pa se je zadeva spet začela premikat. Tako so fantje spremenili plan in si organizirali 5 valjni zvezdast motor. Ker je zvezda vseeno bolj kul in primernejša, ob tem pa dimenzijsko popolna za ta avion. Tako sem dobil "svoj" wannabe avio motor nazaj in ga z veseljem ugodno odstopim nekomu, ki ma doma lahek avion brez motorja in ima jajca in željo probat, če njegovo čudo sploh leti
V kolikor se takšen junak ne najde gre zadeva na polico, njena usoda pa na razpravo, za nekaj bomo že porabli, brez skrbi.
To je to okrog avio projekta, grem v delavnico na motorju iz par slik nazaj ruži nekaj v bloku.(ojnice party)
Motor sem sestavil za v takšen avion
Avion je samogradnja(replika), je lesen in vzame dih vsakomur, ki je že kdaj probal obdelat kakšno desko. Zadeva je res izdelek.
Zgodba gre pa nekako tako:
Kakšnih slabih 10 let nazaj, sem stopil v kontakt z neke vrste retro avio klubom,katerega člana sta pričela z izdelavo tega aviona.Želela sta hroščev motor,pogoj pa je bil 60 konjev pri 3000 obratih. Zadeve sem se lotil z gredjo z daljšim hodom in večjimi cilindri in bati, najnežneješo odmično, enokanalnimi glavami in tako naprej. Blok in gred smo predelali in nanjo montirali ojačan sprednji ležaj saj je vw predvideval odvzem moči na drugi strani motorja, se pravi na vztrajniku in ne na jermenici. V tem primeru, pa pride direktno glavno na gred namesto jermenice propeler in vleče komplet avion za sabo. Standardni sprednji ležaj tega ne bi preživel, zato je bila potrebna obdelava bloka in vstavitev dolge ležajne puše.Glavna gred je bila pobrušena, na njo pa je bila pitrjena prirobnica, ki se prav tako vrti v tem novem ojačanem ležaju. Tesnenje ni več izvedeno z navojem ampak s semeringi.Težave z odtekanjem olja pri nagibih smo reševali z dvojnim karterjem, ki že zaradi ozkega prehoda iz originalnega karterja v dodatnega, iz katerega motor sesa olje dopušča kar močne nagibe. Neoriginalne so tudi cevi po katerih dročniki poganjajo nihajne vzvodove za odpiranje ventilov. Cevke, ki so uporabljene, gredo globje v blok in otežujejo prehod olja v glavo motorja. V kolikor, to nebi zadostovalo je bila v planu loputa z utežjo, ki bi v nagibu zaprla dovod iz spodnjega v zgornji karter. Tako bi se motor v nagibu napajal samo iz spodnjega karterja. Vendar bi zaradi tega čas močnega nagiba bil omejen. Lupingov verjeteno še vedno nebi mogel delat
V glavnem motor je bil testno zagnan, z avtomobilskim vžigom in uplinjačem. Pri montaži v avion bi zamenjali vžig z magnetnim in namestili avionski uplinjač, ki je izdelan tako, da dobro prenaša nagibe. Uplinjač bi bil ponovem pritrjen pod motorjem. Po zagonu motorja je bil le ta pospravljen na polico, projekt aviona pa se je malo upočasnil. Pred kakšnim letom pa se je zadeva spet začela premikat. Tako so fantje spremenili plan in si organizirali 5 valjni zvezdast motor. Ker je zvezda vseeno bolj kul in primernejša, ob tem pa dimenzijsko popolna za ta avion. Tako sem dobil "svoj" wannabe avio motor nazaj in ga z veseljem ugodno odstopim nekomu, ki ma doma lahek avion brez motorja in ima jajca in željo probat, če njegovo čudo sploh leti
V kolikor se takšen junak ne najde gre zadeva na polico, njena usoda pa na razpravo, za nekaj bomo že porabli, brez skrbi.
To je to okrog avio projekta, grem v delavnico na motorju iz par slik nazaj ruži nekaj v bloku.(ojnice party)
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Fuck me.... Tole pa je štorija!Vlado wrote:
Zgodba gre pa nekako tako:
Kakšnih slabih 10 let nazaj, sem stopil v kontakt z neke vrste retro avio klubom,katerega člana sta pričela z izdelavo tega aviona.Želela sta hroščev motor,pogoj pa je bil 60 konjev pri 3000 obratih. Zadeve sem se lotil z gredjo z daljšim hodom in večjimi cilindri in bati, najnežneješo odmično, enokanalnimi glavami in tako naprej. Blok in gred smo predelali in nanjo montirali ojačan sprednji ležaj saj je vw predvideval odvzem moči na drugi strani motorja, se pravi na vztrajniku in ne na jermenici. V tem primeru, pa pride direktno glavno na gred namesto jermenice propeler in vleče komplet avion za sabo. Standardni sprednji ležaj tega ne bi preživel, zato je bila potrebna obdelava bloka in vstavitev dolge ležajne puše.Glavna gred je bila pobrušena, na njo pa je bila pitrjena prirobnica, ki se prav tako vrti v tem novem ojačanem ležaju. Tesnenje ni več izvedeno z navojem ampak s semeringi.Težave z odtekanjem olja pri nagibih smo reševali z dvojnim karterjem, ki že zaradi ozkega prehoda iz originalnega karterja v dodatnega, iz katerega motor sesa olje dopušča kar močne nagibe. Neoriginalne so tudi cevi po katerih dročniki poganjajo nihajne vzvodove za odpiranje ventilov. Cevke, ki so uporabljene, gredo globje v blok in otežujejo prehod olja v glavo motorja. V kolikor, to nebi zadostovalo je bila v planu loputa z utežjo, ki bi v nagibu zaprla dovod iz spodnjega v zgornji karter. Tako bi se motor v nagibu napajal samo iz spodnjega karterja. Vendar bi zaradi tega čas močnega nagiba bil omejen. Lupingov verjeteno še vedno nebi mogel delat
V glavnem motor je bil testno zagnan, z avtomobilskim vžigom in uplinjačem. Pri montaži v avion bi zamenjali vžig z magnetnim in namestili avionski uplinjač, ki je izdelan tako, da dobro prenaša nagibe. Uplinjač bi bil ponovem pritrjen pod motorjem. Po zagonu motorja je bil le ta pospravljen na polico, projekt aviona pa se je malo upočasnil. Pred kakšnim letom pa se je zadeva spet začela premikat. Tako so fantje spremenili plan in si organizirali 5 valjni zvezdast motor. Ker je zvezda vseeno bolj kul in primernejša, ob tem pa dimenzijsko popolna za ta avion. Tako sem dobil "svoj" wannabe avio motor nazaj in ga z veseljem ugodno odstopim nekomu, ki ma doma lahek avion brez motorja in ima jajca in željo probat, če njegovo čudo sploh leti
V kolikor se takšen junak ne najde gre zadeva na polico, njena usoda pa na razpravo, za nekaj bomo že porabli, brez skrbi.
To je to okrog avio projekta, grem v delavnico na motorju iz par slik nazaj ruži nekaj v bloku.(ojnice party)
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Noro! Nikakor si nebi mislil, da bi hroščkov motorček sploh lahko premaknil aeroplan, kaj šele da bi lupinge z njim delal. Dobro, da ni 1. april, ker bi verjetno vsi mislili, da gre za šalo. Ta petcilindraš v obliki zvezde bo (je) povsem domače produkcije ali kako?
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Hroščkov motorček lahko spravi tudi kakega konja/njutna ali dva več iz sebe kot prvotnih 30, če ga pravilno pobožaš in podmažeš s primernimi aftermarket kosi.
- L4UK0
- Posts: 3112
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Wooo, jst sem bil prepričan, da je zadeva zajebancija po Coxovem komentarju "da zadeva pocuka v lupingih"!
Zanimiva zgodba in kapo dol za realizacijo. Čeprav še vedno nisem prepričan, da bi si upal s čim takim letet...
Zanimiva zgodba in kapo dol za realizacijo. Čeprav še vedno nisem prepričan, da bi si upal s čim takim letet...
Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema
Veš da se ne spomnim, ampak ta zadeva še ma vstrajnik? Teoretično, bi spasal to v avto in se pelal, če bi zrihtal hlajenje? Ojačan sprednji ležaj in heviduti prirobnica bi bla kot nalašč za poganjat kakega eatona, hinthint