Uradna "Vse bomo kupli" tema

User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema

Post by Cox » 18 Feb 2016, 01:53

Pojma nimam :D
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
pero27
Posts: 2675
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema

Post by pero27 » 18 Feb 2016, 02:30

katero letalo pa je to?
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema

Post by zegler » 18 Feb 2016, 07:47

tista masina pa ja ni za lupinge :) ce je zakasljal pri lupingu, je pilot narobe luping delal (negative ne sme bit).. za kake druge pizdarje po luftu pa zgleda tisti 4 cylinder presvoh pa dvomim da je deklariran (oskrba z oljem itn)

konji za cessne pa te ostale kosilnice pa so tak low :) pomembna je kubatura in navor, obrati so tak max 2500 ker z kaj vec propeler nima kaj delat..

saj se nocem vtikovat v te vode, vi ste dobli to masino za v avto al se gre to v zrak ? :) kolk je kubatura 5 litrov ?
Vlado
Posts: 102
Joined: 10 Mar 2012, 23:45

Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema

Post by Vlado » 18 Feb 2016, 09:58

Predno zaidemo... ;)

Motor sem sestavil za v takšen avion :arrow:
Image
Avion je samogradnja(replika), je lesen in vzame dih vsakomur, ki je že kdaj probal obdelat kakšno desko. Zadeva je res izdelek.

Zgodba gre pa nekako tako:
Kakšnih slabih 10 let nazaj, sem stopil v kontakt z neke vrste retro avio klubom,katerega člana sta pričela z izdelavo tega aviona.Želela sta hroščev motor,pogoj pa je bil 60 konjev pri 3000 obratih. Zadeve sem se lotil z gredjo z daljšim hodom in večjimi cilindri in bati, najnežneješo odmično, enokanalnimi glavami in tako naprej. Blok in gred smo predelali in nanjo montirali ojačan sprednji ležaj saj je vw predvideval odvzem moči na drugi strani motorja, se pravi na vztrajniku in ne na jermenici. V tem primeru, pa pride direktno glavno na gred namesto jermenice propeler in vleče komplet avion za sabo. Standardni sprednji ležaj tega ne bi preživel, zato je bila potrebna obdelava bloka in vstavitev dolge ležajne puše.Glavna gred je bila pobrušena, na njo pa je bila pitrjena prirobnica, ki se prav tako vrti v tem novem ojačanem ležaju. Tesnenje ni več izvedeno z navojem ampak s semeringi.Težave z odtekanjem olja pri nagibih smo reševali z dvojnim karterjem, ki že zaradi ozkega prehoda iz originalnega karterja v dodatnega, iz katerega motor sesa olje dopušča kar močne nagibe. Neoriginalne so tudi cevi po katerih dročniki poganjajo nihajne vzvodove za odpiranje ventilov. Cevke, ki so uporabljene, gredo globje v blok in otežujejo prehod olja v glavo motorja. V kolikor, to nebi zadostovalo je bila v planu loputa z utežjo, ki bi v nagibu zaprla dovod iz spodnjega v zgornji karter. Tako bi se motor v nagibu napajal samo iz spodnjega karterja. Vendar bi zaradi tega čas močnega nagiba bil omejen. Lupingov verjeteno še vedno nebi mogel delat :D
V glavnem motor je bil testno zagnan, z avtomobilskim vžigom in uplinjačem. Pri montaži v avion bi zamenjali vžig z magnetnim in namestili avionski uplinjač, ki je izdelan tako, da dobro prenaša nagibe. Uplinjač bi bil ponovem pritrjen pod motorjem. Po zagonu motorja je bil le ta pospravljen na polico, projekt aviona pa se je malo upočasnil. Pred kakšnim letom pa se je zadeva spet začela premikat. Tako so fantje spremenili plan in si organizirali 5 valjni zvezdast motor. Ker je zvezda vseeno bolj kul in primernejša, ob tem pa dimenzijsko popolna za ta avion. Tako sem dobil "svoj" wannabe avio motor nazaj in ga z veseljem ugodno odstopim nekomu, ki ma doma lahek avion brez motorja in ima jajca in željo probat, če njegovo čudo sploh leti :D
V kolikor se takšen junak ne najde gre zadeva na polico, njena usoda pa na razpravo, za nekaj bomo že porabli, brez skrbi.
To je to okrog avio projekta, grem v delavnico na motorju iz par slik nazaj ruži nekaj v bloku.(ojnice party) :o
User avatar
eugene
Posts: 1287
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema

Post by eugene » 18 Feb 2016, 11:34

Katero odmično ima?
Let's go Brandon!
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema

Post by JureK » 18 Feb 2016, 16:13

Vlado wrote:
Zgodba gre pa nekako tako:
Kakšnih slabih 10 let nazaj, sem stopil v kontakt z neke vrste retro avio klubom,katerega člana sta pričela z izdelavo tega aviona.Želela sta hroščev motor,pogoj pa je bil 60 konjev pri 3000 obratih. Zadeve sem se lotil z gredjo z daljšim hodom in večjimi cilindri in bati, najnežneješo odmično, enokanalnimi glavami in tako naprej. Blok in gred smo predelali in nanjo montirali ojačan sprednji ležaj saj je vw predvideval odvzem moči na drugi strani motorja, se pravi na vztrajniku in ne na jermenici. V tem primeru, pa pride direktno glavno na gred namesto jermenice propeler in vleče komplet avion za sabo. Standardni sprednji ležaj tega ne bi preživel, zato je bila potrebna obdelava bloka in vstavitev dolge ležajne puše.Glavna gred je bila pobrušena, na njo pa je bila pitrjena prirobnica, ki se prav tako vrti v tem novem ojačanem ležaju. Tesnenje ni več izvedeno z navojem ampak s semeringi.Težave z odtekanjem olja pri nagibih smo reševali z dvojnim karterjem, ki že zaradi ozkega prehoda iz originalnega karterja v dodatnega, iz katerega motor sesa olje dopušča kar močne nagibe. Neoriginalne so tudi cevi po katerih dročniki poganjajo nihajne vzvodove za odpiranje ventilov. Cevke, ki so uporabljene, gredo globje v blok in otežujejo prehod olja v glavo motorja. V kolikor, to nebi zadostovalo je bila v planu loputa z utežjo, ki bi v nagibu zaprla dovod iz spodnjega v zgornji karter. Tako bi se motor v nagibu napajal samo iz spodnjega karterja. Vendar bi zaradi tega čas močnega nagiba bil omejen. Lupingov verjeteno še vedno nebi mogel delat :D
V glavnem motor je bil testno zagnan, z avtomobilskim vžigom in uplinjačem. Pri montaži v avion bi zamenjali vžig z magnetnim in namestili avionski uplinjač, ki je izdelan tako, da dobro prenaša nagibe. Uplinjač bi bil ponovem pritrjen pod motorjem. Po zagonu motorja je bil le ta pospravljen na polico, projekt aviona pa se je malo upočasnil. Pred kakšnim letom pa se je zadeva spet začela premikat. Tako so fantje spremenili plan in si organizirali 5 valjni zvezdast motor. Ker je zvezda vseeno bolj kul in primernejša, ob tem pa dimenzijsko popolna za ta avion. Tako sem dobil "svoj" wannabe avio motor nazaj in ga z veseljem ugodno odstopim nekomu, ki ma doma lahek avion brez motorja in ima jajca in željo probat, če njegovo čudo sploh leti :D
V kolikor se takšen junak ne najde gre zadeva na polico, njena usoda pa na razpravo, za nekaj bomo že porabli, brez skrbi.
To je to okrog avio projekta, grem v delavnico na motorju iz par slik nazaj ruži nekaj v bloku.(ojnice party) :o
Fuck me.... :shock: :shock: Tole pa je štorija!
e30tomaž
Posts: 27
Joined: 07 Sep 2012, 16:20
Avtomobil: bmw e30 318i4

Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema

Post by e30tomaž » 18 Feb 2016, 16:56

Noro! Nikakor si nebi mislil, da bi hroščkov motorček sploh lahko premaknil aeroplan, kaj šele da bi lupinge z njim delal. Dobro, da ni 1. april, ker bi verjetno vsi mislili, da gre za šalo. Ta petcilindraš v obliki zvezde bo (je) povsem domače produkcije ali kako?
User avatar
Tine
Posts: 945
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema

Post by Tine » 18 Feb 2016, 19:10

Hroščkov motorček lahko spravi tudi kakega konja/njutna ali dva več iz sebe kot prvotnih 30, če ga pravilno pobožaš in podmažeš s primernimi aftermarket kosi.
User avatar
L4UK0
Posts: 3112
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema

Post by L4UK0 » 18 Feb 2016, 19:46

Wooo, jst sem bil prepričan, da je zadeva zajebancija po Coxovem komentarju "da zadeva pocuka v lupingih"! :lol:
Zanimiva zgodba in kapo dol za realizacijo. Čeprav še vedno nisem prepričan, da bi si upal s čim takim letet... :P
Image
User avatar
Tine
Posts: 945
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Uradna "Vse bomo kupli" tema

Post by Tine » 18 Feb 2016, 20:14

Veš da se ne spomnim, ampak ta zadeva še ma vstrajnik? Teoretično, bi spasal to v avto in se pelal, če bi zrihtal hlajenje? Ojačan sprednji ležaj in heviduti prirobnica bi bla kot nalašč za poganjat kakega eatona, hinthint :D
Post Reply