Page 16 of 28
Re: The (Inte)grale project
Posted: 10 Feb 2021, 22:57
by The Boris
Bravo, sem že mislil da boš dal od Syncrota sklopko gor
Jaz sem tudi tehtal hudič, pa gruntal kak pa kej, sam sedaj zadeva dela noro dobro.
Boš videl da se je splačao
Re: The (Inte)grale project
Posted: 11 Feb 2021, 00:23
by Ruzo
The Boris wrote: ↑10 Feb 2021, 22:57
Bravo, sem že mislil da boš dal od Syncrota sklopko gor
Jaz sem tudi tehtal hudič, pa gruntal kak pa kej, sam sedaj zadeva dela noro dobro.
Boš videl da se je splačao
Ajoj, ne vem kako sem falil da si jo ti že rihtal. Škoda da nisem prej našel, bi te lahko par stvari vprašal.
Super slišat da je očitna razlika in da zadeva funkcionira, upam da je meni tut ratalo kej podobnega kot tebi.
Dobro drugače da vas veliko kombijašev obnavlja v lastni režiji, brez vas nebi bilo nobenga pametnega infota nikjer.
DKsW123 wrote: ↑10 Feb 2021, 21:22
Lepo napreduješ.
Škoda da se teh lamel ne dobi kar tako. Glede tega imajo bmw fahrerji prednost.
Se da dobiti posebej nove lamele? Kje?
Re: The (Inte)grale project
Posted: 11 Feb 2021, 11:07
by DKsW123
Za bmw-je vem, da je kar nekaj ponudbe. En čas nazaj sem celo slišal, da se jih je še dalo dobit pod neko kataloško na pooblaščencu. Jaz sem svoje naročil pri racing diffs v Srbiji. Prijazni fantje. Mogoče bi tudi kaj po naročilu znali naredit (probat te nič ne stane) ali pa bi jim bilo v interesu razširit ponudbo. Pa navsezadnje je bilo pred letom oz. dvema še nekaj ponudnikov teh lamel na ebay-u.
Re: The (Inte)grale project
Posted: 11 Feb 2021, 18:01
by sablac
Bi se verjetno nasla kaka viska kolk sm getrib zlomo.
Drugac pa kapo dol za detajle.
Ta auto bo škoda vozit.
Re: The (Inte)grale project
Posted: 11 Feb 2021, 22:12
by pero27
Drugače Ssrbi bi ti znali vsaj novo plast abraziva nanest na tvoje stare lamele, glede na to, da svoje za BMW delajo iz nule.
Pa pomojem če bi jim jih zrisal bi pa tud nove odrezal in se ti lepo zahvalili za zastojn inženiring
https://www.racingdiffs.com/collections ... utch-plate
Re: The (Inte)grale project
Posted: 12 Feb 2021, 08:52
by eugene
Kaj je to sploh isti nanos kot v LSDju. Kaj ni pri viscotu samo malo bolj hrapav nikelj al neki podobnega na platah.
Re: The (Inte)grale project
Posted: 12 Feb 2021, 17:08
by Ruzo
Enako gledam in tut jst mislim da ne gre za isto zadevo. Tukej je obloga zgleda torna, pri viskotu ni.
A misliš da je nikljano, mogoče bi se dalo reproducirat v lastni režiji?
@sablac, če se najde kakšna viška jo z veseljem vzamem, imam doma materiala za še eno zrihtat. Tesnila te pa tudi čakajo če jih rabiš.
Re: The (Inte)grale project
Posted: 12 Feb 2021, 19:36
by sablac
Dobis sej bom se lomo
Re: The (Inte)grale project
Posted: 12 Feb 2021, 20:10
by L4UK0
pero27 wrote: ↑11 Feb 2021, 22:12
Drugače Ssrbi bi ti znali vsaj novo plast abraziva nanest na tvoje stare lamele, glede na to, da svoje za BMW delajo iz nule.
Pa pomojem če bi jim jih zrisal bi pa tud nove odrezal in se ti lepo zahvalili za zastojn inženiring
https://www.racingdiffs.com/collections ... utch-plate
Huh, tega pa nisem poznal! Vsaj za Subaru / Nissan diffe imajo smešne cene glede na ostale alternative!
Back on-topic, tole si res lepo obnovil in hkrati še podokumentiral. To rabmo!
Re: The (Inte)grale project
Posted: 13 Feb 2021, 22:19
by pero27
Ja, pa zgleda da fantje tud vejo kaj delajo; velik fantov v raznih adria drift ligah fura njihovo robo, tud tko tehnično gledano so njihove izboljšave na lamelah in na drugih kosih difa, ki tovarniško radi pokajo na navitih avtih precej smiselni.
Lamele pri viskotu pa verjetno res niso z abrazivom, ja, my bad.
Samo če deluje ta sklopka izključno na visko efekt, tudi ne vem, kako bi se znucale. Razen če gre za nek hibrid; visko, pol pa še plate zagrabijo med sabo na koncu.