Nove prigode iz Oldtimer Wheels brloga
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Nove prigode iz Looniticz Wheels brloga
Michelin was trying to invent a better
wheel/tire combination. They decided that the bead angle (the angle of the
wheel lip where the bead mounts) should be 60 degrees instead of 90. Since this
was incompatible with everyone else's tires, they came up with their own wheels
in metric sizes. For example, the wheels on the 5-, 6- and 7-series of the mid-
to late '80s are 390 mm x 165 mm, which translates into 15.4 inches in diameter
and 6.5 inches wide. This makes it pretty much impossible to mount a
conventional 15 inch or 16 inch tire on a TRX wheel. Michelin sold these as OEM
to several car manufacturers, including BMW and Ford (Mustang, Capri).
wheel/tire combination. They decided that the bead angle (the angle of the
wheel lip where the bead mounts) should be 60 degrees instead of 90. Since this
was incompatible with everyone else's tires, they came up with their own wheels
in metric sizes. For example, the wheels on the 5-, 6- and 7-series of the mid-
to late '80s are 390 mm x 165 mm, which translates into 15.4 inches in diameter
and 6.5 inches wide. This makes it pretty much impossible to mount a
conventional 15 inch or 16 inch tire on a TRX wheel. Michelin sold these as OEM
to several car manufacturers, including BMW and Ford (Mustang, Capri).
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Nove prigode iz Looniticz Wheels brloga
na tole sem pa čist pozabu
Re: Nove prigode iz Looniticz Wheels brloga
Ja boš pa slajko gor dal..
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Nove prigode iz Looniticz Wheels brloga
sem se spomnil da mam svojo temo že nekaj let neosveženo
5 let je mimo ko sem se spravil na svoje, 5 let nabiranja platišč po svetu, kroženja...in spet nabiranja...potrebna je bila nova lokacija, večja in pa želja uresničena da imam projekte pod streho in ne več zunaj.
pa sem na novi lokaciji, 14 dni selitve, večino gradbenih del opravljal sam, pri prevozu pa sta pomagala mitja in andrej, moj zvest vito ni bil dovolj ko je prišlo do stalaž
a ta je že oldi? 96 letnik...ko vem da so neke izjeme tle
oz je pridno prepeljal 16 voženj po 12 kompletov,
pa je priskočil še sablač s tovornjačkom...takoj je blo treba dat alu feltne na tovornjaka
tokrat imam posebaj sobo za brusit, 3x3m...zdej vidim da nimam slike gotove (dopolnim)
nov moneymaker
istravar 170 ni bil dovolj, jetzt schwasen mit elektroden
posujemo s čarobnim praškom in je že gotovo (sej ne, kakih 8 ur kasneje pa res), 2x11m stalaž
đ
hudo, ful velik placa...in začenjam spet fitnes program, v ramenskem predelu že širši kot štok od vrat
132 kompletov kasneje...dejansko ni šlo več gor in sem spet zapolnil kapacitete...
ja nič, priskoči kolega s prevozom in ugodno ceno iz Trebnjama...
tuki se je film strgal, ni slike...morm dodat (120 kompletov kasneje tudi kontejner 6m poln)
ajd, feltne prestavljene...opustošenje v stari delavnici, zdej pa vse v škatlje...in kam? kam?
spet švasat pa rezat da mam kam pizdarije iz stare delavnice zložit
kot da še ni blo dost, vmes skočim še po nove...ja, zbiratelj, FSE BOMO KUPLI ! še šmarno goro če bo treba.
a ta je že oldi ko je 99 letnik? ko vidim da neke izjeme delamo? šala šala, oldi je v obnovi ker je mel še prvo barvo in prve prage
tud končane butične izdelke je treba nekam zložit, tokrat sem se podal v lesarske vode, po 50m2 iverke je shramba za 20 obnovljenih kompletov končana
bom bolj redno osveževal temo, sicer samo z lahkimi kovinami, ne tako kot cox
5 let je mimo ko sem se spravil na svoje, 5 let nabiranja platišč po svetu, kroženja...in spet nabiranja...potrebna je bila nova lokacija, večja in pa želja uresničena da imam projekte pod streho in ne več zunaj.
pa sem na novi lokaciji, 14 dni selitve, večino gradbenih del opravljal sam, pri prevozu pa sta pomagala mitja in andrej, moj zvest vito ni bil dovolj ko je prišlo do stalaž
a ta je že oldi? 96 letnik...ko vem da so neke izjeme tle
oz je pridno prepeljal 16 voženj po 12 kompletov,
pa je priskočil še sablač s tovornjačkom...takoj je blo treba dat alu feltne na tovornjaka
tokrat imam posebaj sobo za brusit, 3x3m...zdej vidim da nimam slike gotove (dopolnim)
nov moneymaker
istravar 170 ni bil dovolj, jetzt schwasen mit elektroden
posujemo s čarobnim praškom in je že gotovo (sej ne, kakih 8 ur kasneje pa res), 2x11m stalaž
đ
hudo, ful velik placa...in začenjam spet fitnes program, v ramenskem predelu že širši kot štok od vrat
132 kompletov kasneje...dejansko ni šlo več gor in sem spet zapolnil kapacitete...
ja nič, priskoči kolega s prevozom in ugodno ceno iz Trebnjama...
tuki se je film strgal, ni slike...morm dodat (120 kompletov kasneje tudi kontejner 6m poln)
ajd, feltne prestavljene...opustošenje v stari delavnici, zdej pa vse v škatlje...in kam? kam?
spet švasat pa rezat da mam kam pizdarije iz stare delavnice zložit
kot da še ni blo dost, vmes skočim še po nove...ja, zbiratelj, FSE BOMO KUPLI ! še šmarno goro če bo treba.
a ta je že oldi ko je 99 letnik? ko vidim da neke izjeme delamo? šala šala, oldi je v obnovi ker je mel še prvo barvo in prve prage
tud končane butične izdelke je treba nekam zložit, tokrat sem se podal v lesarske vode, po 50m2 iverke je shramba za 20 obnovljenih kompletov končana
bom bolj redno osveževal temo, sicer samo z lahkimi kovinami, ne tako kot cox
Last edited by croma_man on 19 Apr 2016, 07:47, edited 1 time in total.
- karoserist.si
- Posts: 529
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Nove prigode iz Looniticz Wheels brloga
Hehe...nora zbirka, no zdej vsaj razumem, zakaj nisi imel časa da bi mi ATS-ke porihtal )).
Enkrat prletim, da to v živo vidim .
Enkrat prletim, da to v živo vidim .